...

Kas labiausiai domino skaitytojus 2022 metais?

Verslas

2022.12.30

Autorius: bzn start

Temos: , , , , .

Kas labiausiai domino skaitytojus 2022 metais?

Raminta Žalkauskaitė foto Irmantas Gelūnas

Paskutinėmis metų dienomis dažnas gręžiojamės atgal bandydami apžvelgti nuveiktus darbus. Kaip ir kasmet, „bzn start“, žinių centro augančiam verslui redaktorė Raminta Žalkauskaitė apžvelgia, kas labiausiai domino skaitytojus 2022 metais.

„Per metus „bzn start“ publikuoja daugiau nei 500 skirtingų straipsnių. Kalbame su jaunų verslų, startuolių kūrėjais, investuotojais, rinkodaros, teisės, finansų, komunikacijos specialistais. Mūsų kuriamas turinys aprėpia platų spektrą to, kas aktualu kiekvienam, susijusiam su verslu arba svajojančiam apie nuosavą veiklą. Tad šiemet, kaip ir kasmet, turime dešimt straipsnių, kurių skaitomumas buvo visų didžiausias“, – pasakoja R. Žalkauskaitė.

Nuo restoranų iki apgyvendinimo verslų

Šiemet į skaitomiausių verslo istorijų dešimtuką pateko įvairūs verslai nuo restoranų iki apgyvendinimo verslų. Skaitytojus domina, kaip pradedantiesiems verslininkams sekasi vystyti jų verslus, reklamuotis, didinti žinomumą, įveikti iššūkius, kuo verslas įdomus, išskirtinis, ar verta juos aplankyti ir panašiai.

Į dešimtuko pirmą vietą pateko straipsnis apie po dvidešimties metų sostinės miegamajame rajone atgaivintą „Šimo barą“. Straipsniai apie restoranus kasmet sulaukia susidomėjimo. Antroje vietoje straipsnis apie Anykščiuose atsidariusią vietinius kūrėjus jungiančią platformą „Pagamintaanyksciuose.lt“ ir planuojama atidaryti fizinė parduotuvė. Trečioje vietoje straipsnis apie originalų „Very bad Hotel“, kuris buvo atidarytas Kaune. Ketvirtoje vietoje prekės ženklas „Beontop.lt“ – visiškai unikali dovanos idėja šiandieninėje rinkoje, kurios idėja gimė pirmą kartą gavus tokią įsimintiną dovaną. Penktoje vietoje darželis „Po palmėm“ Klaipėdos rajone, kurio idėją įkūrėjas parsivežė iš Ispanijos kartu su sužadėtine ispane.

Šeštoje pozicijoje rikiuojasi laisvalaikio studija „Scenaristė“, kurios atsiradimui pasitarnavo karantino laikotarpis. Septintoje vietoje dviejų moksleivių sukurta „GabiGabi“ platforma, padedanti pasirinkti mokyklą. Praėjusiais metais projektas taip pat laimėjo pirmą vietą „eXpo” mugėje, kurią organizuoja „Lietuvos Junior Achievement“. Aštuntoje vietoje papildomo ugdymo platformą Mokosi.lt, devintoje vietoje „Kambo Kombucha“ – svajonė apie nuosavą bravorą paskatino jauną šeimą grįžti į Lietuvą, o dešimtoje alternatyvaus turizmo projektą „Lapiland”, kurio įkūrėjai taip pat paragavę emigracijos duonos grįžo į Lietuvą ir čia atrado ramybę, dideles galimybes plėtoti savo veiklas bei begalinį artimųjų palaikymą.

Verslo steigimas, vadovavimas, paskolos ir investavimas

Redaktorė pasakoja, kad šiemet į populiariausiųjų verslo gido dešimtuko pirmą vietą pateko straipsnis apie įmonės steigimą, kuriame „Pelningų sprendimų“ įkūrėjas, finansų vadovas Audrius Rubinas pasakoja, kokių esminių dalykų svarbu nepamiršti, antroje vietoje daug dėmesio sulaukęs straipsnis apie IT kompanijos „Accenture“ nemokamus kursus moterims. Trečioje pozicijoje straipsnis apie naują vadovą, kuriame koučingo specialistas Povilas Petrauskas pasakoja, kokius namų darbus reiktų atlikti, ketvirtoje vietoje straipsnis apie inovacijų patentavimo procesą, penktoje atsidūręs straipsnis apie individualią veiklą ar mažąją bendriją tik parodo, kad skaitytojus tikrai domina verslo steigimo klausimai.

Kiekvienais metais nors vienas straipsnis apie finansavimą, paskolas, investicijas ir jų pritraukimą atsidurdavo tarp skaitomiausių. Tad ir šiemet šeštoje pozicijoje straipsnis apie verslo paskolas, kuriame INVEGA Priemonių valdymo skyriaus projektų vadovės Svajos Stralkuvienės pasakoja apie tikslingai ir sėkmingai teikiamas lengvatines paskolas, septintoje vietoje besirikiuojantis straipsnis apie lyderystę tik parodo, kad temos apie vadovavimą ir lyderystę tikrai aktualios. „ALISA MANAGEMENT LABORATORY“ įkūrėja Dr. Alisa Miniotaitė pasakoja, kokių lyderių reikės artimiausius dešimt metų. Straipsnis apie investavimą atsidūrė aštuntoje vietoje, kuriame „Hive5“ įkūrėjai pasakoja apie saugias investicijas ir aukštą grąžą, devintoje vietoje straipsnis apie lietuvių įvertinimą apdovanojimuose, dešimtoje pozicijoje straipsnis apie „Network Party“ pažinčių vakarėlį, kuris šiemet buvo organizuotas net tris kartus ir visada pritraukia verslo pradedančiųjų ir ekspertų bendruomenę.

„Šie metai taip pat buvo ypatingi, nes Lietuvos kibernetinė įmonė „Nord Security“ iš investuotojų pritraukė 100 mln. dolerių, o jos vertė siekia 1,6 mlrd. dolerių ir tapo antruoju Lietuvos technologijų vienaragiu. Įmonė geriausiai žinoma dėl savo VPN produkto „Nord VPN“, kuris kainuoja apie 140 JAV dolerių per metus arba 12 JAV dolerių per mėnesį“, – pokalbį užbaigia pašnekovė, linkėdama kiekvienam augančiam verslui ryžto, jėgų, idėjų bei nesustabdomos sėkmės ateinančiais 2023-aisiais metais.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.