...

Dovana, atėmusi žadą, paskatino kurti ir kitiems

Verslas

2022.08.24

Autorius: Loreta Lileikienė

Temos: , .

Dovana, atėmusi žadą, paskatino kurti ir kitiems

Ieva Galvydytė ir Tomas Šimkus Asmeninio albumo nuotrauka

Sostinėje gyvenanti pora, iš Rokiškio kilusi Ieva Galvydytė (27) ir vilnietis Tomas Šimkus (27), po pagrindinių darbų įsijaučia į savo širdžiai malonią veiklą. Vos prieš pusantro mėnesio jų sukurtas naujas prekės ženklas Beontop.lt, yra, kaip patys sako, visiškai unikali dovanos idėja šiandieninėje rinkoje. Įspūdis, pirmą kartą gavus tokią įsimintiną dovaną, sako Ieva, paskatino kurti ir kitiems.

Galvydytė pasidalija savo asmenine istorija, kuri ir išaugo į Beontop.lt: „Lygiai prieš šešerius metus susitikinėjau su dabartiniu savo gyvenimo žmogumi. Ilgi pasivaikščiojimai lydimi įvairiausių pokalbių, netikėtos išvykos bei naujos patirtys kūrė labai gražios draugystės istoriją. Nusprendus su draugėmis vasarai išvykti į Jungtinės Valstijas, turėjau atsisveikinti ne tik su artimiausiais šeimos nariais, tačiau ir su juo. Lėktuvui pakilus staiga gaunu iš vienos draugės žinią, kad ji nori man kažką perduoti. Mano rankose – žurnalas. Jo viršelyje pozuoju aš kartu su juo. Žurnale pilna įvairiausių prisiminimų, akcentuotų datomis, prasmingų žodžių ir širdžiai malonių vaizdų. Tai dovana, kuri tiesiogine ta žodžio prasme atėmė žadą. Pirmiausia dėl to, kad suvokiau kiek čia sudėta darbo ir meilės! Tai yra viena prasmingiausių dovanų, gautų iki šiol. Net ir po kelerių metų, žurnalas mūsų namuose sulaukia itin didelio susidomėjimo. Jį visuomet malonu paimti į rankas, parodyti ir grįžti prisiminimais atgal.“

Paskatinimo sulaukė iš verslių moterų grupės

Šios emocijos lydima, pora vėliau sukūrė keletą personalizuotų žurnalų savo artimiesiems gimtadienio, vestuvių, krikštynų bei santuokos metinių proga.

„Pajutę šios dovanos unikalumą ir išliekamąją vertę, nusprendėme užsiimti personalizuotų žurnalų kūrimu. Kartu su draugu kursime istorijas, kurios liudys ne tik apie gražius prisiminimus, tačiau ir begalinę meilę, dėkingumą bei tarpusavio ryšį, – apie savo planus pasakoja I. Galvydytė, sulaukusi didžiausio paskatinimo plėtoti šią idėją, kai ja pasidalino verslių moterų grupėje „She is Glowing“, turinčioje dvidešimt du tūkstančius narių. – Tai įvyko maždaug prieš pusantro mėnesio. Įraše apibūdinau idėją, papasakojau, apie jos universalumą – kad gali būti pritaikoma įvairioms progoms ir pakviečiau norinčias susikurti personalizuotą žurnalą susisiekti su manimi asmeniškai. Sulaukiau be galo daug reakcijų, komentarų dėl idėjos originalumo bei žinučių su klausimais apie procesą, kainas ir t.t. Pajutę, jog norinčių yra išties labai daug, kartu su draugu nusprendėme susikurti el. puslapį internete. Jame stengėmės kuo aiškiau pateikti idėją, sukūrėme nemažai pavyzdžių įvairioms progoms, kad žmogui būtų lengviau įsivaizduoti ko tikėtis bei atsakėme į dažniausiai užduodamus klausimus.“

Pirmiausia dovanojo draugams

Iš pradžių personalizuotų žurnalų kūrimas I. Galvydytei ir T. Šimkui buvo tik jų sumanyta originali dovanos idėja draugams įvairių švenčių proga, tačiau kai šia mintimi pasidalino su kitais žmonėmis, sulaukė tik malonių atsiliepimų ir skatinimo veikti toliau, nes šiais laikais vis sunkiau surasti nustebinančią, įsimenančią dovaną. „Manome, jog vieną tokių sugalvojome ir esame pasiruošę pasiūlyti, – sako pora, įsitikinusi, jog jų kuriama dovana yra unikali ir išliekanti visam gyvenimui. – Mūsų klientai yra labai įdomus ir nuoširdūs žmonės. Tie, kuriems patinka mūsų idėja, jaučiame, jog yra sentimentalūs, norintys pasidalinti įspūdžiais, prisiminimais. Smagu, jog dauguma žmonių nori naudoti savo tekstus, į kuriuos sutalpina be galo daug meilės.“

Koks jausmas tapti viršelio žmogumi

Suasmenintų žurnalų Beontop.lt  kūrėjams nauja veikla patinka dėl to, kad yra labai dinamiška. Pasak jų, kiekvienas žurnalas yra kuriamas pagal individualią temą ir kliento poreikius, jo reikalavimus. „Kiekvienas užsakymas atneša savo istoriją. Kuriant personalizuotą žurnalą tarsi susipažįsti su žmonėmis, kurie tampa to žurnalo istorijos dalimi“,- pasakoja I. Galvydytė, paaiškinanti ir prekės ženklo pavadinimo istoriją, kuri kilo spontaniškai: „Vieną vakarą aktyviai diskutavome kas galėtų tikti mūsų idėjai ir nusprendėme, jog didžioji dalis žmonių, tikrai, kada nors yra įsivaizdavę save ant kokio nors žurnalo viršelio. Mūsų idėjos pavadinimas skatina/kviečia nebe įsivaizduoti, o tapti viršelio žmogumi – beontop!“

Dviese yra lengviau

Labai smagu, sako I. Galvydytė, kad šią idėją nuo pat pradžių plėtoja dviese. Ji daugiau atsakinga už tekstus, maketų kūrimus, komunikaciją, o Tomas sprendžia techninius klausimus, jis sukūrė ir Beontop.lt, nes puikiai nusimano apie el. puslapius.  „Tikrai dažnai kyla klausimų, diskusijų, todėl labai smagu, kad visuomet galime vienas su kitu pasitarti“, – papildo ji ir pažymi, kad vienu didžiausiu nuosavo verslo privalumu įžvelgia galimybę dirbti neprisirišant prie aplinkos. Be to, sumanyta idėja nereikalauja didelių finansinių kaštų, pagrindinė ir didžiausia investicija – laikas. Galbūt ateityje pora pasiūlys ir galimybę klientams patiems susikurti norimą padovanoti personalizuotą žurnalą platformoje, o kol kas planuoja parengti marketingo kampaniją, pasitelkdami Facebook, Instagram, Google bei kitus socialinius tinklus, taip pat įtraukdami ir nuomonės formuotojus kuriant turinį bei didinant sklaidą apie siūlomą paslaugą.

„Iš savo patirties, rekomenduojame nepamesti savo idėjos ir skirti jos įgyvendinimui daug laiko ir pastangų“, – linki Beontop.lt, kūrėjai I. Galvydytė  ir T. Šimkus

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.