Pasauliniame rinkodaros profesionalų renginyje – lietuviški vardai
2021.09.28
Temos: Marketingas.
Rugsėjo 29 d. vyks nemokamas vienos dienos virtualus „GoGlobal“ renginys. Jame bus pristatomos sparčiai besikeičiančios rinkodaros strategijos. Pirmą kartą vyksiantį renginį organizuoja didžiausia pasaulyje skaitmeninės žiniasklaidos atstovė „Aleph Holding“.
„GoGlobal“ suburs pirmaujančius pasaulio rinkodaros specialistus ir pranešėjus iš tokių „Aleph“ partnerių kaip „Facebook“, „Snapchat“ ir „TikTok“, bei reklamos specialistus, kurie sėkmingai panaudojo šias platformas puikiems rezultatams pasiekti. Renginio organizatoriai teigia, kad prie sesijų prisijungę dalyviai turės galimybę išklausyti ekspertų grupės pranešėjus. Jie pasidalys savo patirtimi, padėsiančia regioniniams prekių ženklams paspartinti pasaulinį augimą, pasitelkiant reklamą socialiniuose tinkluose.
„Kilo Health“ rinkodaros vadovas Erikas Plotkinas, „Nordeus“ rinkodaros ir augimo vadovas Andrej Kugonić, „Wolt“ rinkodaros viceprezidentas Frederik Lucander, „Facebook“ besivystančių rinkų Vidurio ir Rytų Europoje vadovė Katarzyna Paliwoda, „Verishop“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Imran Khan, „Adweek“ prekių ženklo vadovas Danny Wright ir „Httpool“ klientų sėkmės viceprezidentas Maris Naglis – tai tik keletas rinkos lyderių ir rinkodaros specialistų, kurie dalysis savo išskirtinėmis įžvalgomis ir žiniomis „GoGlobal“ renginyje.
Renginys taip pat turės ir lietuvišką atspalvį, mat jame pranešimą skaitys ir savo patirtimi dalysis „Civitta“ atstovas Rokas Šalaševičius.
Daug naudingo turinio
Organizatorių teigimu, per vieną žinių kupiną dieną renginio dalyviai sužinos, kaip paspartinti savo prekių ženklo pasaulinį augimą pasitelkiant patikimą reklamos strategiją. Taip pat, kaip nustatyti svarbiausius našumo rodiklius ir pradėti stebėti kliento gyvavimo trukmės vertę. Bus aiškinamasi, kaip išnaudoti prekės ženklo galią augimui skatinti ir dar daugelį kitų svarbių aspektų.
„GoGlobal“ yra pirmasis iš „Aleph“ renginių, kuriame dalijamasi žiniomis, siekiant padėti įmonėms kuo geriau išnaudoti skaitmeninimo ir socialinės žiniasklaidos teikiamas pasaulines galimybes. Šis renginys suteiks galimybę pasimokyti iš geriausių rinkos specialistų ir prekės ženklų bei išgirsti naujausias tendencijas. Atsakysime į klausimą, kaip pasiekti 4 mlrd. žmonių, kurie kasdien aktyviai naudojasi skaitmeninėmis platformomis“, – sako M. Naglis, „Httpool“ klientų sėkmės viceprezidentas.
„Didžiuojamės galėdami dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Kilo“, „Wolt“, „Printful“ bei daugeliu kitų ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie jų stulbinamo augimo per pastaruosius metus. Esame pasiryžę ir toliau vykdyti savo misiją – remti ambicingų įmonių pastangas augant vietinėse rinkose arba žengiant į naujas ir suteikti joms galimybę siekti globalių svajonių“, – pridūrė „Httpool Lithuania“ atstovas Šarūnas Sakalauskas.
Renginys „GoGlobal“ yra nemokamas, o registruotis į jį jau gali visi norintys adresu https://goglobal.events/. Renginys vyks 2021 m. rugsėjo 29 d., 13 val. Lietuvos laiku.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.