Urnų verslas ir reklama

Žinių bazė

2017.07.10

Importuoju urnas ir jas pardavinėju, bet sunkiai sekasi. Galiu skirti reklamai pinigų, tik, kad nežinau kaip tarkime facebook žinoti kas numirė? Skamba baisiai, bet kaip gi žinoti? Kaip man išreklamuoti, kad toks esu ir kad ateitų pirkti? Kremavimo namuose turiu susitaręs, kad mano paslaugas reklamuotų, bet tai labai mažai kreipiasi, nors kaina konkurencinga ir produktas geras.

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2017-07-10 11:37

Jūsų atveju, Facebookas nėra pati tinkamiausia vieta tokio tipo reklamai. Siekiant kliento, kuris internete ieško nišinio produkto, būtų logiška kurti...

Publikavimo data: 2017-07-10 11:37

Jūsų atveju, Facebookas nėra pati tinkamiausia vieta tokio tipo reklamai. Siekiant kliento, kuris internete ieško nišinio produkto, būtų logiška kurti Google AdWords Search kampaniją. Naudodami tikslios atitikties (“exact match”) raktažodžius galite rodyti skelbimą klientams, ieškantiems tik tikslaus raktinio žodžio arba jo panašaus varianto. Taip galima tiksliausiai kontroliuoti, kam rodomas skelbimas ir užtikrinti aukštesnį paspaudimų rodiklį (CTR), dirbtinai neeikvojant bendro biudžeto.

Naudodami tikslią atitiktį tikriausiai gausite mažiau parodymų, paspaudimų arba konversijų, nei galėtumėte gauti naudodami kitas atitikties parinktis. Tačiau gaunamo srauto naudotojus tikriausiai labiau domins Jūsų produktas arba paslauga.

Tęsiant apie Facebook, matau tik vieną konkrečią galimybę, t.y. nukreiptį reklamą į žmones, kurie yra nurodę, kad yra našliai (“Widowed”). Tačiau, imtis per visą Lietuvą yra itin maža ~4500 ir, nepamirškim, kad ne 100% tiksli, o informacija gali jau būti pasenusi. Ką tikrai norėčiau pabrėžti, tai naudokite konkretų Facebook puslapio pavadinimą (pvz.: “Kremavimo Urnos”), kuris būtų kaip esminis sudėtinis raktažodis. Automatizuokite savo Facebook paskyros susirašinėjimo langus, įgalinkite “Instant Replies”, “Welcome Messages”, būkite operatyvūs konsultuodami žmones.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.