Urnų verslas ir reklama
2017.07.10
Importuoju urnas ir jas pardavinėju, bet sunkiai sekasi. Galiu skirti reklamai pinigų, tik, kad nežinau kaip tarkime facebook žinoti kas numirė? Skamba baisiai, bet kaip gi žinoti? Kaip man išreklamuoti, kad toks esu ir kad ateitų pirkti? Kremavimo namuose turiu susitaręs, kad mano paslaugas reklamuotų, bet tai labai mažai kreipiasi, nors kaina konkurencinga ir produktas geras.
Temos: Marketingas.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Justinas Mikulskis
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Premium
Publikavimo data: 2017-07-10 11:37
Jūsų atveju, Facebookas nėra pati tinkamiausia vieta tokio tipo reklamai. Siekiant kliento, kuris internete ieško nišinio produkto, būtų logiška kurti...
Publikavimo data: 2017-07-10 11:37
Jūsų atveju, Facebookas nėra pati tinkamiausia vieta tokio tipo reklamai. Siekiant kliento, kuris internete ieško nišinio produkto, būtų logiška kurti Google AdWords Search kampaniją. Naudodami tikslios atitikties (“exact match”) raktažodžius galite rodyti skelbimą klientams, ieškantiems tik tikslaus raktinio žodžio arba jo panašaus varianto. Taip galima tiksliausiai kontroliuoti, kam rodomas skelbimas ir užtikrinti aukštesnį paspaudimų rodiklį (CTR), dirbtinai neeikvojant bendro biudžeto.
Naudodami tikslią atitiktį tikriausiai gausite mažiau parodymų, paspaudimų arba konversijų, nei galėtumėte gauti naudodami kitas atitikties parinktis. Tačiau gaunamo srauto naudotojus tikriausiai labiau domins Jūsų produktas arba paslauga.
Tęsiant apie Facebook, matau tik vieną konkrečią galimybę, t.y. nukreiptį reklamą į žmones, kurie yra nurodę, kad yra našliai (“Widowed”). Tačiau, imtis per visą Lietuvą yra itin maža ~4500 ir, nepamirškim, kad ne 100% tiksli, o informacija gali jau būti pasenusi. Ką tikrai norėčiau pabrėžti, tai naudokite konkretų Facebook puslapio pavadinimą (pvz.: “Kremavimo Urnos”), kuris būtų kaip esminis sudėtinis raktažodis. Automatizuokite savo Facebook paskyros susirašinėjimo langus, įgalinkite “Instant Replies”, “Welcome Messages”, būkite operatyvūs konsultuodami žmones.