...

Kokią web puslapio platformą pasirinkti?

Žinių bazė

2020.11.02

Startuojame e. parduotuvę, kaip įsivertinti, kuri web kūrimo platforma yra efektyviausia su SEO? Klausimas ne mokesčiuose, bet kas svarbu, jei mes naudosimės kažkieno sukurtais įrankiais, kad mūsų SEO būtų efektyvus.

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Vygandas Pliasas

Programinės įrangos SaaS sprendimų, komandų valdymo ir produktų kūrimo ekspertas / Cortip

Publikavimo data: 2022-09-28 19:31

Renkantis populiarias platformas, tokias kaip Woocommerce, Magento 2, Prestashop ar debesyje gyvenantį Shopify, galite tikėtis panašių rezultatų, jei šablonai ir...

Publikavimo data: 2022-09-28 19:31

Renkantis populiarias platformas, tokias kaip Woocommerce, Magento 2, Prestashop ar debesyje gyvenantį Shopify, galite tikėtis panašių rezultatų, jei šablonai ir visa kita suprogramuota ir sukonfigūruota pagal gamintojo rekomendacijas ir gerąsias praktikas. Reikia žinoti, kad šios sistemos reikalauja skirtingų resursu, tad negalima lyginti jų naudojant tokį pat serverį. Pavyzdžiui, Magento 2 reikalauja virtualaus dedikuoto serverio, daug daugiau RAM atminties ir procesoriaus pajėgumų, taip pat kešavimo (ang. Cache) variklio, kuris pagreitins Magento 2 veikimą. Be jo, tai lėta sistema, su funkcionalumu, kad galima lyginti su „kosminiu laivu“. ? Woocommerce – paprastesnis, galima pasinaudoti net virtualiu shared serveriu, nors jo nerekomenduoju bet kokiu atveju. Shopify – nereikia hostingo, veikia ir taip. Kiekvieną gerą sistemą galima sugadinti ir gauti tragiškus SEO rezultatus. Blogai įdiegtas šablonas, neįjungtas kešavimas, nesuspausti resursai – visa tai lėtina svetainės veikimą, kelia atmetimo rodiklius, blogina pozicijas Google. Sakykime viskas sukonfigūruota maksimaliai, kaip tik įmanoma – tuomet lieka turinio kokybė. Reikia užtikrinti, ar tikrai visos antraštės, aprašymai, nuotraukos yra geriausios kokybės. Kaip tada išsirinkti sistemą? - Magento 2 – brangūs programavimo darbai, brangesnė priežiūra; verta rinktis, jei planuojate rimtai užsiimti el. komercija, reikalingos įvairios funkcijos bei integracijos, bus daug prekių ir daug domenų. Taip pat čia yra vartotojų rolės su priėjimo ribojimais, sandėliai ir daugybė kitų nustatymų, skirtų didelėms organizacijoms. - Woocommerce – kitaip sakant Wordpress, yra pigesnė alternatyva, kurią paprasčiau administruoti, tačiau ji neturi tiek daug funkcijų, kurios praverstų didelėje įmonėje (kai daug žmonių dirba prie el. parduotuvės). - Prestashop – panašu kaip Wordpress, tik manau šiek tiek sunkiau surasti programuotojų. - Shopify – paprasta pradėti. Užsiregistravote, supildėte informaciją apie įmonę, keliate produktus, konfigūruojete mokėjmus – valio. Problema, kad labai daug temų / šablonų, kuriuos galima nusipirkti, yra gražūs toje parduotuvėje, su demo duomenimis, tačiau sudiegus į savo parduotuvę, atsiranda daug įvairiausių problemų. Taip pat, jei priinstaliuosite betkokių įskiepių, iš neaiškių tiekėjų, kurie neoptimalūs, neišbaigti ar kitaip pridarysite, taip sakant „nesamonių“ – rezultatai prastės. SEO skaidosi taip pat į bent 3 šakas! Technologinis įgyvendinimas yra labai svarbus, tačiau darant prielaidą, kad tai yra maksimaliai gerai įgyvendinta, lieka turinys. O turinys, kaip žinia – karalius. Taigi, skaidom taip: - Techninis SEO – greitai kraunasi puslapiai, nėra kodo klaidų, viskas atrodo estetiškai, puikiai suvokiama ir naviguojama telefone ir PC. - Svetainės turinys – tai yra kategorijos, jų aprašymai, įvairūs grupavimai; produktų antraštės ir jų detalus aprašymas; panašūs produktai ir sąsajos; blogas, straipsniai ir visa kita svarbi informacija. - Išorinis SEO – tai yra atgalinės nuorodos į jūsų parduotuvę. Kuo geresnės svetainės, kuriose yra nuoroda į jūsų parduotuvę, tuo palankiau ir į jus žvelgs Google. Tai ne tik nuoroda, patalpinta bet kaip ⚡svarbu ir kontekstas aplink nuorodą. Taigi spaminimas atkrenta, taip pat kaip ir copy/paste. Pastarieji du yra patys sunkiausi ir pats svarstyčiau kaip pilno etato poziciją/-as. Išsiplėčiau nuo techninio sprendimo vien todėl, kad manau svarbu žinoti ir šiuos elementus, kurie yra kritiškai svarbūs siekiant konkurencingų pozicijų paieškos rezultatuose. Taigi, įvertinkite savo biudžetą, planus, poreikį integruoti ar plėsti funkcionalumą, ar jūs labiau SMB ar labiau Enterprise tipo klientas ir pasirinkite. Visos šios sistemos atliks darbą puikiai, jei teisingai paruoštos. Sėkmės! ?‍?

Karolis Malukas

IT įmonės vadovas ir įkūrėjas / „NAVUS“ - Driven by creativity

Publikavimo data: 2022-12-05 11:46

Sveiki, jei kalbame apie konkretų TVS draugišką SEO, tai siūlyčiau Wordpress Woocommerce. Pačio WP architektūra yra SEO friendlly + yra...

Publikavimo data: 2022-12-05 11:46

Sveiki, jei kalbame apie konkretų TVS draugišką SEO, tai siūlyčiau Wordpress Woocommerce. Pačio WP architektūra yra SEO friendlly + yra daug puikių modulių, kuriais galima pasiekti gerų SEO rezultatų. Žinoma, reikėtų vertinti visumą, nes jei Wordpress svetainei naudosite šabloną - labai svarbu jo kokybė, taip pat jei kursite unikalų dizainą, labai svarbios programuojojų kompetencijos SEO atžvilgiu. Tačiau nepadarykite klaidos, ir nesirinkite TVS tik dėl SEO. Su visais TVS galima pasiekti aukštų SEO rezultatų. TVS reikėtų rinkits pagal planuojamą parduotuvės konceptą, kad vėliau darbas su ja netaptų kančia.

Daugiau atsakymų

Ekspertai

Karolis Malukas

Karolis Malukas

IT įmonės vadovas ir įkūrėjas / „NAVUS“ - Driven by creativity

Vygandas Pliasas

Vygandas Pliasas

Programinės įrangos SaaS sprendimų, komandų valdymo ir produktų kūrimo ekspertas / Cortip

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.