...

Kaip kurti kokybišką turinį?

Verslas

2020.03.10

Autorius: Emilija Zareminaitė

Temos: .

Kaip kurti kokybišką turinį?

Ko gero, amžinas klausimas bene kiekvienam verslo atstovui: ar verta rašyti straipsnius apie savo teikiamas paslaugas arba parduodamus produktus? Jeigu taip, kaip reikėtų juos rašyti ir dar padaryti tai iš tiesų kokybiškai bei efektyviai? Į šiuos ir kitus su turinio kūrimu bei SEO reikalavimais susijusius klausimus bus atsakyta jau kovo 19 d. „bzn start“ organizuojamuose mokymuose. Vienas pranešėjų – daug patirties skaitmeninės reklamos („Google“, „Facebook“) ir SEO bei analitikos srityse sukaupęs Andrius Triponas pasidalins sukaupta patirtimi, įžvalgomis ir idėjomis, kaip generuoti kokybišką turinį lankytojams SEO atžvilgiu.

Pasižvalgyti į tai, ką daro geriausieji

Anot A. Tripono, vienas iš būdų pasirinkti gerą temą yra patikrinimas, kokiomis temomis pasirodo straipsniai pirmose „Google“ organikos pozicijose, ir bandyti papildyti naujai bei pritaikyti savo pačių straipsnius: „Patartina pasižiūrėti į žinomiausius pasaulio prekių ženklus jūsų verslo srityje ir taip pasigauti idėjų temoms. Juk tie, kurie jau yra pirmose pozicijose, greičiausiai yra atlikę SEO namų darbus ir surado puikiai pasiteisinusias temas straipsniams.“

Turinys ne robotams, o žmonėms

Pranešėjas atkreipia dėmesį, kad kokybiškas straipsnio turinys SEO atžvilgiu visų pirma turi būti parašytas struktūriškai, atsižvelgiant į žmonių ieškomus raktažodžius viena konkrečia tema. „Tačiau to nepakanka. Turinys turi būti išsamus, detalus, ilgas, su kokybiškomis nuotraukomis. Galima naudoti vaizdo įrašus, infografikus ir kitą vizualinę medžiagą. Taip pat reikalingos nuorodos esminiams raktažodžiams. Svarbu nepamiršti, kad straipsnį ar turinį rašote ne „Google“ robotams, bet žmonėms, todėl jis kartu turi būti įdomus, naudingas, kuriantis vertę“, – svarbiausius komponentus vardija skaitmeninės reklamos ir SEO specialistas.

Straipsnio ilgis, anot A. Tripono, paprastai priklauso nuo to, kur jis bus skelbiamas. „Jeigu publikuosime, tada standartiškai – iki 500 žodžių, o tinklaraštyje reikia įvairių: ir trumpų, ir ilgų, bet ilgi struktūrizuoti straipsniai turi didesnę vertę. Atlikta daugybė eksperimentų, kokio ilgio straipsniai kokiose pozicijose parodomi. Jeigu rašome turinį kategorijoms ar produktams, dar kitokios rekomendacijos“, – komentuoja pranešėjas.

Deramas dėmesys raktažodžiams

Rengiant kokybišką turinį, labai svarbu nepamiršti tinkamų raktažodžių. „Būtina pasidaryti trumpą analizę prieš rašant tokį straipsnį ir atsirinkti svarbiausius susijusius raktažodžius pagal norimą temą, produktą ar paslaugą. Tačiau kuriant turinį nederėtų jo prikimšti raktiniais žodžiais. Yra veiksmingų rekomendacijų, kaip ir kiek kartų gali būti panaudoti raktiniai žodžiai, kad turinys būtų kokybiškas ir iš SEO, ir iš skaitytojo perspektyvos“, – sako A. Triponas.

Norint atsirinkti svarbiausius raktinius žodžius, specialistas rekomenduoja pasinaudoti tokiais įrankiais kaip: „Ahrefs“, „Google Keyword Tool“, „Google“ paieškos apačioje rodomi susiję raktažodžiai. „Tokie įrankiai nurodo, kokios raktažodžių frazės yra labiausiai ieškomos, kokia konkurencija, sezoniškumas ir kiti parametrai, pagal kuriuos galima įsivertinti ir atsirinkti svarbiausius raktinius žodžius“, – pataria pašnekovas.

Apie visa tai išsamiai ir su realiais pavyzdžiais A. Triponas pasakos kovo 19 d. „bzn start“ mokymuose „Kaip rašyti verslo straipsnius?“. Čia patirtimi taip pat dalinsis: skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys ir advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke.

Renginio organizatorius „bzn start“, Nr. 1 žinių centras augančiam verslui, dėkoja partneriams ir kolegoms: advokatų kontorai GLIMSTEDT, biurų miesteliui „Technopolis“, kuriame vyks numatyti mokymai, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“ ir spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.