...

Joshua Partridge‘as: svarbiausia yra privačių duomenų apsauga

Verslas

2012.06.13

Autorius: Mantė Sabaliauskaitė

Temos: .

Joshua Partridge‘as: svarbiausia yra privačių duomenų apsauga

Joshua Partridge‘as "Login2012" archyvo nuotr.

Pirmą kartą Lietuvoje apsilankęs svečias iš Australijos, „Yahoo!“ mažmeninės prekybos vadovas Europos regione J. Partridge‘as progreso konferencijoje „Login 2012“ skaitė pranešimą apie naujuosius internetinės reklamos formatus ir sutiko pasidalyti įžvalgomis su „bzn start“ skaitytojais.

„Išaugus interneto greičiui bei vartojimui dabar galima naudoti daug lankstesnes reklamos formas, be to, internetinė reklama daro didelę įtaką tradiciniams žiniasklaidos kanalams. Pavyzdžiui, mes, t. y. „Yahoo!“, teikiame nemokamą prieigą prie viso savo turinio, o reklamą integruojame taip, kad ji tampa naudingu informacijos šaltiniu, o ne pertekliniu produktu ar balastu, kuris blaško dėmesį.

Taigi tradiciniai žiniasklaidos kanalai bei priemonės yra taip pat priversti keistis, nes vis svarbesnė ir naudingesnė atvira platforma, kurioje galima paprastai ir lengvai keistis turiniu, o pagrindiniu pajamų šaltiniu tampa reklama. Kaip minėjau, reklamos forma taip pat tobulėja. Juk anksčiau niekas nė neįsivaizdavo, kad turėsime ne tik vaizdo, bet ir interaktyviąsias reklamas! Dabartinis reklamos agentūrų galvos skausmas – kaip padaryti, kad reklama ne tik domintų, bet ir megztų ryšį, kominukuotų su potencialiu vartotoju.

Be to, internetinė reklama yra pigesnė bei potencialiai tikslingesnė, nes suteikia galimybę bendrauti ir kreiptis būtent į savo vartotoją. Mes visada palaikome formatus, kurie gali plėstis, tačiau vartotojai yra svarbiausia ir pagrindinė ašis. Negalima jų ignoruoti, nes jie negrįš.

„Yahoo!“ žmonių privatumas ir pasitikėjimas yra svarbiausias dalykas, mat skaitmeninei reklamai tampant vis labiau suasmenintai ir nukreiptai į tikslinę auditoriją internete veikiančios kompanijos neišvengiamai susiduria su privačių duomenų saugojimo iššūkiu.“

Įdomūs faktai apie „Yahoo!“

„Yahoo!“ vieni pirmųjų prisidėjo prie pasaulinės „Do not track“ (liet. nesekti) iniciatyvos, kuria siekiama suteikti aiškų ir paprastą būdą vartotojams išreikšti nesutikimą būti stebimiems virtualiojoje erdvėje.

Visame pasaulyje portalą „Yahoo!“ aplanko daugiau nei 700 mln. lankytojų per mėnesį.

Iš Baltijos šalių sulaukiama beveik 900 tūkst. naršytojų. Iš jų:

500 tūkst. lankytojų Lietuvoje,

150 tūkst. Estijoje,

235 tūkst. Latvijoje.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.