...

„D’Lounge“ įkūrėjas: „Visada norėjau būti vadovas su džinsais, nuolat ieškantis geriausių sprendimų“

Verslas

2017.06.12

Autorius: Ingrida Šulcienė

Temos: , , .

„D’Lounge“ įkūrėjas: „Visada norėjau būti vadovas su džinsais, nuolat ieškantis geriausių sprendimų“

„D’Lounge“ įkūrėjas - Deividas Kučinskas. Asmeninio albumo nuotr.

Klaipėdietis Deividas Kučinskas (22), neseniai sostinėje įkūręs kaljano namus „D’Lounge“, sako, kad kaljano rūkymas jau nebėra išskirtinai rytietiška tradicija, o europiečiai jo paruošimo procedūrą yra taip ištobulinę, kad labai dažnai pralenkia Rytų meistrus. Jaunasis verslininkas džiaugiasi augančiu susidomėjimu ir žada klientams naujovių, tačiau primena, kad kaljanas yra atsakingas pasirinkimas.

Verslo idėja ir patirtis iš kaimyninės šalies

Verslininkas patirties, reikalingos savame versle, sėmėsi Maskvoje, kur susipažino ne tik su aukšto lygio kaljano gamybos technologija, bet ir suprato kaljano rūkymo kultūrą ir netgi pats atrado ypatingą kaljano paruošimo būdą. Jis įsitikinęs, kad kaljano rūkymo procesas jau seniai įgavęs naujų prasmių, o formuojama nauja kultūra skatina atsakingą požiūrį į kaljano rūkymą. „Rinkoje vis dar aibė mitų apie tai, kad kaljano rūkymas gali būti pražūtingas, vis dėlto esu įsitikinęs, kad viskas priklauso nuo to, kaip ir kur tai daroma. Norint išvengti nemalonių ir sveikatai kenksmingų aplinkybių, būtina atsakingai pasirinkti“, – aiškina specialistas.

Konservatyvūs ir modernūs kaljano sprendimai

Kaljano namai, pasak pašnekovo, tampa vis populiaresni Europoje ir jau nebeturi tokių stiprių asociacijų su Rytais. Pasak pašnekovo, klientai tampa vis reiklesni kokybei ir labiau išprusę, juos sunku nustebinti. Jis taip pat pabrėžia, kad europiečiai yra labiau pažengę tobulinant kaljano paruošimo ir rūkymo procedūrą, dažnai pralenkia net Rytų meistrus.

 

„Europiečiai į kaljanų kultūrą atnešė modernizmo vėjų.“

D. Kučinskas.

 

„Mano nuomone, Rytų meistrai laikosi griežtų rūkymo taisyklių ir nesistengia įterpti modernių laikų dvelksmo. Anot rytiečių, kaljano profesionalų, tikras kaljanas yra nepakitęs šimtus metų ir jie stengiasi šią tradiciją bei techniką išlaikyti. Europiečiai į kaljanų kultūrą atnešė modernizmo vėjų. Paties kaljano aparato sudedamosios dalys, medžiagos, oro traukės gana skiriasi nuo tradicinio rytų kaljano. Be to, tabako apdorojimas ir jų įvairovė“, – įžvalgomis dalijasi kaljano žinovas.

Svarbi verslo dalis – mokymai

Pašnekovas sako, kad lietuviai vis dar mokosi tinkamai rūkyti kaljaną, todėl daug dėmesio skiria mokymams. Kadangi internetas yra neribota erdvė, kur galima išmokti visko, kaljano meistrų ir guru atsiranda vis daugiau. Šie dažnai dalijasi savo patirtimi, moko, rengia susitikimus su kitais kaljano mėgėjais, ugdo šio kulto pradžiamokslius. Pasak „D’Lounge“ įkūrėjo, esminiai dalykai, kurių reikėtų mokytis kaljano kultūroje yra kaljano įranga, pakūrimo ir tabako pagrindai bei tinkamas rūkymas. Pagrindinis kaljano mėgėjų segmentas, eksperto nuomone, yra nuo 20 iki 35 metų. Vyresnėliai, pasak pašnekovo, per daug konservatyvūs ir atsainiai žiūri į šią kultūrą.

Kaljanas – daugiau nei rūkymas

Nors šioje veikloje konkurencija didelė, pasak jauno verslininko, svarbu ne konkuruoti, o nuolat galvoti, ką galima padaryti geriau ir išmaniau. „Versle man nepatinka principas „copy-paste“, todėl, kurdamas savo kaljano namus, dariau viską taip, kaip pats įsivaizdavau, pasitelkdamas ilgai kauptas žinias ir patirtį“, – pasakoja kaljanų kultūros ekspertas.

Jo teigimu, čia neapsiribojama vien kaljano rūkymu, svarbi dalis – kuriama aplinka: muzika, gėrimai, maistas, bendravimas ir dėmesys klientui. Kasdien po daugiau kaip 15 valandų dirbantis vaikinas gali ne tik kaljaną paruošti, bet ir pagal kliento pageidavimą iškepti karališką mėsainį bei patiekti kitų patiekalų ar gėrimų. Kaljano namų įkūrėjo tikslas, kad kiekvienas klientas čia pasijustų kaip namie. Šiuo metu jaukumą ir išskirtinumą kaljano namuose padeda kurti šešių žmonių komanda.

Pirmosios investicijos sukauptos iš sunkaus ir ilgo darbo

Vaikinas atskleidžia, kad pirmuosius darbus išmėgino būdamas vos 13–14 metų. „Visą gyvenimą nuo pat gimnazijos laikų sunkiai dirbdavau juodžiausius darbus ir niekada nebuvau per daug išlaidus. Jau tada žinojau, kad dirbsiu sau ir būsiu vadovas su džinsais, nuolat ieškantis naujų idėjų ir iššūkių“, – pasakoja savo istoriją vaikinas. Anot jo, metams bėgant neišleista pinigų suma kaupėsi, kol pribrendo reikalas ją tikslingai investuoti. Pradinėms investicijoms kuriant kaljano namus „D’Lounge“ prireikė daugiau kaip 30 tūkst. eurų. Dabar verslininkas artimiausias investicijas planuoja į reklamą ir rinkodarą. „Dirbsime su „Facebook“, „Google Ads“ bei „Instagram“ reklamomis, tobulinsime verslo procesus, esamą ir būsimą visumą“, – sako D. Kučinskas.

Verslo sėkmė dar priešaky

„Negaliu sakyti, kad mano verslas yra sėkmingas, sėkmingo verslo etiketei dar labai daug ko trūksta. Trūksta ir esminio dalyko – laiko. Manau, per 3–5 metus, jeigu dar būsime šioje „žaidiminėje“ rinkoje, galėsime save vadinti sėkmingais“, – įsitikinęs pašnekovas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.