„The Lean CEO” podkastas: apie Lean patirtis klientų aptarnavime oro uoste

Verslas

2020.01.17

Autorius: IMPROVEMENT.LT

Temos: , .

Apie Lean pritaikymą klientų aptarnavime oro uoste. Eglė Songailienė kalbina Aistę Kalčinskę.

Šis epizodas skirtas tiems, kas kasdien dirba su svarbiausia, bet nematoma vadybos dalimi – klientų aptarnavimu. Klientų aptarnavimas dažnai paslaugų įmonėse būna paliktas šone, nes pardavimas jau įvyko, o dėmesys klientams po pardavimų gali būti suvokiamas kaip papildomi kaštai.

Tinklalaidės svečias –  UAB Litcargus  išvykstančiųjų keleivių aptarnavimo poskyrio vadovę  Aistę Kalčinskę.

Klausykite ir sužinokite:
kokio rezultato tikėtis, kai vieną dieną įmonėje tiesiog atsiranda baltos lentos?
kaip tose lentose surasti klientą ir jo nepamesti?
kaip padėti puikiems specialistams tapti puikiais vadovais?

Gero klausymosi.
IMPROVEMENT.LT komanda

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.