Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Virtuali verslo konferencija „Next Economy 2021“

Įvykęs renginis

Virtuali verslo konferencija „Next Economy 2021“

Premium

,

Nuo ko pradėti jūsų verslui, ką suprasti ir kaip veikti, sužinosite „Next Economy“ – verslo strategijos, kaip įveikti pandemiją.

IŠGIRSITE DISKUSIJAS: Koronaviruso krizės poveikis verslui yra labai skirtingas. Svarbu dalytis gerąja patirtimi, kaip verslai keičiasi, pritaikomos naujos patirtys, strategijos.

SUSIDĖLIOSITE PERSPEKTYVAS: Nuotoliniame renginyje verslo atstovai dalinsis patirtimi apie krizės poveikį verslui, atskleis perspektyvas augančiam verslui.

SUPRASITE, KUR LINK JUDĖTI: Pranešėjai pasidalys įžvalgomis apie naujausias tendencijas, aptars su kokiais iššūkiais susidursime ir kaip gebėsime prisitaikyti.

Kaina: 40.00

Renginio aprašymas:

Verslo klestėjimas šiandien priklauso nuo to, ar įmonės vadovai imsis naujų krypčių, gebės greitai prisitaikyti, nuolat eksperimentuos su idėjomis bei ieškos perspektyvių strategijų. Verslas priverstas dirbti nuotoliniu būdu, o veikla vykdoma kiek įmanoma skaitmeninėse platformose. Tačiau net kriziniu laikotarpiu verslai atranda naujų galimybių ir jas išnaudoja. Nuo ko pradėti ir ko imtis, ką suprasti ir kaip veikti, sužinosite „Next Economy“ – verslo strategijos, kaip įveikti pandemiją.

IŠGIRSITE DISKUSIJAS: Koronaviruso krizės poveikis verslui yra labai skirtingas. Svarbu dalytis gerąja patirtimi, kaip verslai keičiasi, pritaikomos naujos patirtys, strategijos.

SUSIDĖLIOSITE PERSPEKTYVAS: Nuotoliniame renginyje verslo atstovai dalinsis patirtimi apie krizės poveikį verslui, atskleis perspektyvas augančiam verslui.

SUPRASITE, KUR LINK JUDĖTI: Pranešėjai pasidalys įžvalgomis apie naujausias tendencijas, aptars su kokiais iššūkiais susidursime ir kaip gebėsime prisitaikyti.

 

PROGRAMA

Moderatorius: dr. Živilė Glaveckaitė, „bzn start” įkūrėja, verslo strategė

Vasario 23 d., antradienis
10:00–11:40 I SESIJA. Strateginės kryptys

10:00 Nauji vartotojų elgsenos pokyčiai. Kas toliau? 
Agnė Vezbergienė, „Deloitte“ (Belgija), vartotojų produktų ir mažmeninės prekybos sektoriaus vadovė.
COVID-19 pandemija ženkliai pakeitė vartotojų kasdienybę ir elgseną: suletėjes gyvenimo tempas, padidejes savarankiškumas, budrumas, sąmoningesnis vartojimas, kaip niekada išryskėjusi skaitmeninė priklausomybė. Kokius naujus pirkimo ir vartojimo būdus paskatins ši pandemija Kokios galimybes atsiveria vartotoju prekių ir paslaugų verslui?

10:25 E. prekyba COVID-19 laikais
Leendert van Delft, DHL Vice President Sales Programs & (Digital) Marketing
Ekomercija Covid – 19 laikotarpiu pagavo naują pagreitį. Ji kitokia, o „Covid-19“ atvedė 2030 m. į 2020 m. Klientų pirkimo įpročiai pasikeitė.
Verslas, kuris geriausiai prisitaiko prie naujų pokyčių, išgyvena sėkmės laikus. Pasidalinsime įžvalgomis ir patarimais, kurie padės įmonėms išlikti konkurencingoms e-komercijos rinkoje ir palaikyti spartesnį pardavimų augimą!

10:50 Skaitmeninė rinkodara ir socialinė žiniasklaida: kas pasikeitė ir ką reikia daryti kitaip? 
Justinas Mikulskis, „Mikulskis.lt“ įkūrėjas, SEO ir rinkodaros ekspertas.
Namai tapo daugelio žmonių tvirtove, kurioje daugybė įrenginių, galinčių atvaizduoti įvairiausias reklamos formas. Apžvelgsime, kaip pandemijos metu persiskirstė reklamos biudžetai ir į ką verslas šiuo metu investuoja daugiausia. Aptarsime pasaulines rinkodaros veiksmų tendencijas ir sužinosime, kurie reklamos kanalai generuoja didžiausią grąžą.

11:15 Medijų  vartojimo pokyčiai, kaip tapti verslui dar labiau matomu?
Renata Mackevičienė, „Delfi“ tyrimų ir įžvalgų vadovė.
Prasidėjusi pasaulinė pandemija atnešė didelių ir greitų pokyčių medijų vartojime. Keitėsi vartotojas, verslo poreikiai, turinys. O kas mūsų dar laukia?

 

Vasario 24 d., trečiadienis
10:00–11:30 II SESIJA. Verslo įžvalgos

10:00 Ekonomikos augimo perspektyva: kaip transformuotis verslui?
Diskusijos dalyviai
Ilja Laurs
, „Nextury Ventures“ įkūrėjas, valdybos pirmininkas;
Edmundas Balčikonis, „Eddy Travel“ įkūrėjas, direktorius;
Andrius Mikalauskas, „Barboros“ direktorius
Per 2020 m. „Barbora“ padarė kelerių metų pažangą: išaugino savo pajėgumus, komandą, administruojamą teritoriją, pasiruošė tarptautinei plėtrai. Pandemijos pradžioje „Barbora“ įžengė į Lietuvos, Latvijos ir Estijos regionus, vos per tris savaites atidarė 95 prekių surinkimo stoteles bei septynis naujus prekių surinkimo centrus Baltijos šalyse, savo pajėgumus padidindama daugiau kaip du kartus. „Barboros“ komanda išaugo 2,5 karto daugiau nei iki pandemijos, o šių metų pradžioje įžengė į Lenkijos rinką.
Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas ir rašytojas
COVID-19 paskatino kitaip pažiūrėti į tai, kaip mes uždirbam ir išleidžiam pinigus. Atsisakėme nuostolingų veiklų ir iniciatyvų, sutelkėme fokusą į pagrindinę veiklos sritį – automobilių dalijimosi paslaugą. Let‘s Bzz!
Laura Panovienė, „Workland“ lanksčių biurų vadovė Lietuvoje
„Workland“ pasiūlė naujus, lanksčius biurų nuomos sprendimus, palaikančius nuotolinį darbą ir leidžiančius kuo efektyviau išnaudoti biuro plotą.

11:00 Darbo rinkos ateitis: nuotolinis darbas, reguliavimas bei naujos pasaulinės tendencijos ir iššūkiai. Kokių darbo teisės reguliavimo pokyčių neišvengiamai reikės imtis?
Artūras Tukleris, „Glimstedt“ advokatų kontoros vyresnysis teisininkas
Pandemija tapo egzaminu ne tik verslams, darbuotojams, bet ir teisės aktams, o ypač reglamentuojantiems darbo santykius. Darbo organizavimo bei darbo sąlygų pasikeitimai, prastovos ir galiausiai atleidimai – tik keletas aktualesnių priemonių. Vis dėlto, dažniausiai naudojama priemonė yra darbas nuotoliniu būdu, kurio apimtys niekada nebegrįš į buvusias iki pandemijos, dėl ko svarbu suprasti reglamentavimo ypatumus, kasdienius iššūkius ir trūkumus. Be to, pandemija atskleidė ir kitus „netobulumus” darbo santykių reglamentavime, kuriuos po truputį numatoma keisti. Tad kokius svarbesnius darbo organizavimo pokyčius galime numatyti ir tikėtis ateityje?

16:00–17:30 III SESIJA. Praktiniai sprendimai, kaip transformuoti verslą

16:00 I diskusija
Diskusijos dalyviai:
Gediminas Balnis, „Amber Food“ grupės direktorius, valdybos pirmininkas ir Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentas. Nors restoranai ir maitinimo vietos buvo uždaryti, atrandama naujų dalykų. Šiuo metu kuriamos naujos restoranų prekių ženklų koncepcijos atsidarymui po COVID-19 karantino.
Robertas Kalinkinas, „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, kūrybos vadovas;
Arūnas Matačius, „Rocketo“ įkūrėjas. Pandemijos metu Arūnas įsitikino, kad laimi ne stipriausi, bet greičiausi.

16:45 II diskusija
Diskusijos dalyviai:
Klaudijus Ambrožas, „Watalook“ direktorius, bendraįkūrėjis
Karantino laikotarpiu padėjo oportunizmas ir greitis. Pradėta plėtra į kitas rinkas ir pozicijos stiprinimas bei augimas vietinėje rinkoje. Per pirmuosius 2021 m. mėnesius pasiekta daugiau nei 50 proc. visų 2020 m. rezultatų, atsižvelgiant į paslaugas teikiančius vartotojus, kurie naudojasi „Watalook“ mobiliąja programėle.
Pijus Makarevičius, „Baldai1.lt“ ir „Funiture1.eu“ direktorius, steigėjas
Per 2020 m. „Furniture1“ grupė, nors ir susidūrė su plėtros iššūkiais, priėmė į komandą daugiau nei 100 naujų žmonių ir išlaikė didesnį nei 50 proc. augimą.
Eglė Bareikaitė-Trepšienė, „Scobie & McIntosh“ generalinė direktorė
Nors 70 proc. klientų buvo uždaryti, liko krūva skolų, susimažinome minimaliai ir maksimaliai persiorientavome į parduotuves bei stambiuosius tinklus. Veikla išdalinta į tam tikras sritis: maisto gamybos įranga restoranams, kepyklos, prekybinė įranga. Atsižvelgdami į situaciją, stengiamės susikoncentruoti į aktualiausią sritį.

Vasario 25 d., ketvirtadienis
15:30–16:45 IV SESIJA. Pagalba verslui

15:30 Finansinės priemonės smulkiam ir vidutiniam verslui pandemijos metu
Linas Armalys, „Noviti finance“ direktorius

15:55 Intelektinės nuosavybės apsauga krizės metu: parama ir būtiniausi veiksmai
Kristina Vilkienė, Valstybinio patentų biuro Pramoninės nuosavybės informacijos skyriaus vedėja

16:20 Naujų perspektyvių įmonių finansavimo galimybės

 

Daugiau informacijos: https://nexteconomy.lt

 

BILIETAI:

Į bilietą įeina:
1 prisijungimas
Dalyvavimas tris konferencijos dienas
Prezentacijų medžiaga
Uždara „Facebook“ grupė tik renginio dalyviams ir pranešėjams
Tiesioginė transliacija uždaroje „Facebook“ grupėje
Tiesioginė transliacija per „Zoom“

Įsigyjantiems „multi“ bilietą (prisijungimas 5 asmenims) taikoma nuolaida. Ketinate registruoti dar daugiau dalyvių? Susisiekite dėl grupėms skirtų nuolaidų: renginiai@bznstart.lt

Jei reikalinga išankstinė sąskaita, užpildykite anketą ČIA

Bilietus įsigiję dalyviai prisijungimo prie konferencijos sesijų informaciją ir nuorodas gaus el. paštu diena prieš konferenciją.

Bilietai yra negrąžinami ir nekeičiami.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.