Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Video mokymai: Kaip rašyti verslo straipsnius?

Video mokymai: Kaip rašyti verslo straipsnius?

Premium

Kaip parašyti kokybiškus straipsnius savo tinklalapiui, e-parduotuvei? Kaip žinoti, ar tekstai atitinka techninius ir teisinius SEO reikalavimus? Kaip kurti turinį, kuris atitiktų jūsų lūkesčius „Google“ paieškos sistemoje? Į šiuos klausimus atsakymus rasite jau dabar sužinosite „bzn start“ video mokymuose „Kaip rašyti verslo straipsnius?“ Specialistų žinios Jūsų namų ekranuose, Jums patogiu metu.

Kaina: 50.00

Renginio aprašymas:

NAUJA! Nuotoliniai VIDEO „bzn start“  verslo straipsnių rašymo mokymai. Specialistų žinios Jūsų namų ekranuose, Jums patogiu metu. Įsigiję mokymus, gausite el. knygą su aktyviomis, tik Jums prieinamomis nuorodomis į išsamią video medžiagą.

 

Dažnai verslo atstovai mano, kad jų straipsniai gerai vertinami „Google“, atitinka reikiamas taisykles ir yra geros kokybės. Tačiau jei paklausi, o kas yra tos taisyklės ar kokybė, atsakymo jie paprastai neturi. Visgi kaip parašyti straipsnius, kaip žinoti, ar jie parengti kokybiškai ir atitinka SEO reikalavimus? Kaip kurti turinį, kuris atitiktų jūsų lūkesčius „Google“ paieškos sistemoje?

 

TURINYS:

SEO straipsnių technikos. Pranešėjas: Aurimas Paulius Girčys. Trukmė: apie 1 h 15 min.
SEO straipsnių apimtis
Verslo straipsnio pavadinimas, ilgis ir raktiniai žodžiai
Straipsnio struktūra
Antraštės
Išorinės ir vidinės nuorodos
Straipsnių paragrafai, pastraipų apimtis
Raktinių žodžių naudojimas straipsnyje

Kokybiško turinio rengimas. Pranešėjas: Aurimas Paulius Girčys. Trukmė: apie 45 min.
Temos parinkimas (jūsų vartotojo skausmai)
Kaip kurti kokybišką turinį?
Dėmesys turiniui, o ne raktiniams žodžiams
Kaip suprasti, kad jis kokybiškas ir kaip vertinti kokybę?

Neteisėtos SEO technikos, kurių derėtų vengti. Pranešėja: Giedrė Rimkūnaitė-Manke. Trukmė: apie 30 min.
Tekstų teisinė apsauga
Kitiems priklausančių prekių ženklų naudojimas domenuose, URL, raktiniuose žodžiuose, meta tags
Kada ir kaip galima naudoti kitų prekių ženklus teisėtai (lyginamoji reklama)?
Klaidinanti reklama ir nesąžininga komercinė veikla (ar galima būti geriausiu, pigiausiu, didžiausiu?)

PRANEŠĖJAI:

Aurimas Paulius Girčys vadovauja skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, kuri padeda didinti elektroninių parduotuvių pardavimus Lietuvoje, JAV ir ES šalyse. Aurimas yra sertifikuotas „Google“ lektorius, mokymus vedantis „Digital Academy“ bei dėstantis ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Jis vadovauja greitai augančiai profesionalų komandai, todėl nuolat ieško naujų talentų.

Giedrė Rimkūnaitė-Manke advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė. Ji vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms ir yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė.

 

Įsigyti video medžiagą galite dviem būdais:

  1. Įsidėję produktą į krepšelį (spustelėjus mygtuką „Pirkti“, krepšelį rasite svetainės viršutiniame dešiniajame kampe) ir sumokėję Jums patogiu būdu. Failą parsisiuntimui gausite iškart;
  2. arba užpildę išankstinės sąskaitos anketą ČIA ir gautą sąskaitą sumokėję bankiniu pavedimu. Gavę pavedimą, failą persiųsime nurodytu el. paštu.

 

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.