...

Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Tarpautinė praktinė eksporto plėtros konferencija

Įvykęs renginis

Tarpautinė praktinė eksporto plėtros konferencija

,

Tarptautinė praktinė eksporto plėtros konferencija sukvies Lietuvos įmonių vadovus, tarptautinius verslo plėtros konsultantus dalintis patirtimi, plėsti partnerių ratą bei tiesiog pabendrauti su įdomiais žmonėmis. Organizuojama konferencija yra nepriklausomas ir unikalus verslo renginys Lietuvoje, įvyksiantis pirmą kartą. Šio renginio sumanymas yra suburti bendruomenę, aktyviai diskutuojančia apie patirtį Lietuvai svarbiose užsienio rinkose, taip pat dalintis patirtimi įeinant […]

Kaina: 40.00

  • 2013-10-1609:00/18:00
  • Vilnius
  • Bilietai: 40.00
  • Nėra

Renginio aprašymas:

Tarptautinė praktinė eksporto plėtros konferencija sukvies Lietuvos įmonių vadovus, tarptautinius verslo plėtros konsultantus dalintis patirtimi, plėsti partnerių ratą bei tiesiog pabendrauti su įdomiais žmonėmis.

Organizuojama konferencija yra nepriklausomas ir unikalus verslo renginys Lietuvoje, įvyksiantis pirmą kartą. Šio renginio sumanymas yra suburti bendruomenę, aktyviai diskutuojančia apie patirtį Lietuvai svarbiose užsienio rinkose, taip pat dalintis patirtimi įeinant į naujas rinkas bei plečiant partnerių ratą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Konferencija yra puiki socialinė platforma kurti regioninius partnerių paieškos tinklus, konsultuoti ir konsultuotis.

Konferencija suteikia galimybę atsakyti į šiuos klausimus:

  1. Kokia gali būti X produkto įvedimo į Y užsienio rinką strategija?!
  2. Noriu savo prekes parduoti Skandinavijoje, ką daryt?!
  3. Ar būtina dalyvauti parodose, siekiant surasti patikimus partnerius?!
  4. Kaip pačiam atlikti naujos tikslinės eksporto rinkos analizę?!
  5. Kaip sužinoti tikslinės rinkos poreikius ir ar mano produkcija bus paklausi?!
  6. Kur ir kaip ieškoti partnerių? Kaip surasti tinkamas partnerių duomenų bazes?!
  7. Kokie yra pardavimo kanalai Šiaurės šalyse ir Rusijoje?!
  8. O kaip tapti tiekėju Skandinavijos pramonei?!
  9. Į ką labiausiai reikia investuoti įeinant į naują rinką? Į produktą? Partnerių paiešką? Ar  į įmonės darbuotojus?!
  10. Kaip sukurti efektyvią eksporto proceso valdymo sistemą įmonėje?!
  11. Gyvename rizikingame regione ar regione pilname galimybių?!

Pranešėjai yra tarptautinio lygio eksporto plėtros konsultantai, įmonių vadovai
Konferencijos pranešėjai yra tarptautinio lygio eksporto plėtros konsultantai, įmonių vadovai, dirbantys su Skandinavijos, Baltijos, Rusijos ir kitomis rinkomis. Pranešėjai yra užmezgę platų partnerių tinklą Sankt Peterburge, Maskvoje, Nyzhnij Novgorade, Permėje, Stokholme, Osle, Kopenhagoje, Rygoje, Taline bei kitose Vakarų Europos ir Azijos miestose.

Konferencijos metu planuojama aptarti įvairų spektrą klausimų, aktualių Lietuvos eksporto įmonėms, smulkiam ir vidutiniam verslui, siekiančiam pradėti arba plėsti eksporto apimtis.  Pranešėjai pristatys naują kokybinį požiūrį į šalies konkurencingumą ir 2014 metų tarptautines tendencijas, galimybes ir grėsmes. Tarptautinės verslo plėtros konsultantas Sigitas Brazinskas pristatys naują požiūrį į traptautinę plėtrą per regioninius įmonių tinklus bei eksporto galimybes vidutinėms ir smulkioms įmonėms. Didžiausios eksporto vystymo kompanijos Baltijos ir Skandinavijos regionuose GatewayBaltic ekspertas Martins Tiknuss pateiks visapusišką supratimą apie Skandinavijos rinkos sveikatą bei itin subtilų bendravimo lygį.

Sėkmingos plėtros  veiksniai į naujas rinkas
Konferencijos pranešimai palies Lietuvai ypač aktualias eksporto rinkas – Rusijos, Skandinavijos ir Baltijos šalių rinkas. Nepaisant geografinio artumo, sėkmingai dirbti šiose rinkose galima tik įvertinus kultūrinius skirtumus, vietinės tradicijos ypatumus, suvokiant rinkos tendencijas ir prisitaikant prie vietinių rinkos poreikių. Pašnekovai, sukaupę 20 metų patirtį, aptars su kokiomis problemomis susiduria vienoje ar kitoje rinkoje, kaip sėkmingai komunikuoti su užsienio partneriu, siekiant ilgalaikės strateginės partnerystės. Nors viešoje erdvėje daug kalbama apie efektyvią eksporto strategiją, tačiau kokia efektyvi strategija iš tiesų turi būti, galima bus išgirsti iš žmonių, kurie tokias strategijas kuria.

Panelinės diskusijos sudarys prielaidas interaktyviai dalyvauti pranešėjams ir dalyviams, užduoti klausimus ir sulaukti rūpimų atsakymų. Neformali aplinka leis pabendrauti su įmonių vadovais ir konsultantais, pasidalinti daugiamete patirtimi, sužinoti,  kokie yra užsienio partnerių paieškos kanalai ir galimybės, koks turi būti patikimo užsienio partnerio portretas, o KONTAKTŲ MUGĖ sukurs pridėtinę vertę puoselėjant partnerystę tarp Lietuvos eksporto potencialo.

Į konferencijos programą įeina
Konferencija;
Pietūs, 2 kavos pertraukos;
Pranešėjų ir dalyvių vakaras;

Specialūs partnerių pasiūlymai – galimybė laimėti pasivažinėjimą vieną savaitgalį prabangiu jaguar automobiliu;

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.