Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Kaip atsirasti pirmajame „Google“ paieškos puslapyje?

Įvykęs renginis

Kaip atsirasti pirmajame „Google“ paieškos puslapyje?

Premium

,

Kaip užimti aukštesnį reitingą, naudojant efektyvias strategijas ir įrankius? Šie mokymai suteiks aiškias praktines žinias, kurios padės auginti jūsų turimą (o gal būsimą!) verslą, naudojantis SEO. Taip pat laukia interaktyvios realių pavyzdžių demonstracijos. Viskas apie SEO geresniam reitingavimui su šios srities profesionalais! PROGRAMA 13.00–13.30 Registracija 13.30–14.20 I DALIS. Efektyvių raktinių žodžių parinkimas Pranešėjas Justinas Mikulskis […]

Kaina: 66.00

Renginio aprašymas:

Kaip užimti aukštesnį reitingą, naudojant efektyvias strategijas ir įrankius? Šie mokymai suteiks aiškias praktines žinias, kurios padės auginti jūsų turimą (o gal būsimą!) verslą, naudojantis SEO. Taip pat laukia interaktyvios realių pavyzdžių demonstracijos. Viskas apie SEO geresniam reitingavimui su šios srities profesionalais!

PROGRAMA

13.00–13.30 Registracija

13.30–14.20 I DALIS. Efektyvių raktinių žodžių parinkimas
Pranešėjas Justinas Mikulskis
Kodėl neveikia ilgi raktiniai žodžiai?
Kokie raktiniai žodžiai veikia dešimt kartų geriau?
Kokias klaidas daro  dauguma žmonių tyrinėdami raktinius žodžius ir kaip to išvengti?
Kaip rasti pagrindinius raktinius žodžius, apie kuriuos jūsų konkurentai nežino?
Kaip atsirinkti pelningiausius jūsų verslo raktinius žodžius?

14.20–14.30 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do

14.30–15.00 II DALIS. „Google Ads“ reklama
Pranešėjas Justinas Mikulskis
Reklamos kanalas PPC (Pay per Click). Kaip kurti efektyvias reklamas ir parinkti efektyviausius raktinius žodžius?
Kurios jūsų prekės ar paslaugos internete yra paklausiausios?
Esminės metrikos reklamos efektyvumui matuoti

15.00–15.10 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

15.10–15.40 Pertrauka

15.40–16.10 III DALIS. Konkurencinė analizė ir savo nišos suradimas
Pranešėja Kamilė Sinkevičiūtė
Ką veikia jūsų konkurentai? Kaip tai analizuoti pasitelkiant „Google“?
Kiek aktyvūs vartotojai jūsų nišoje, kokią paklausą turi jūsų produktas ir kokie yra jūsų rinkos vartojimo įpročiai?
Ką svarbu įvertinti prieš priimant sprendimą įsivesti naują prekių grupę?
Konkurencinė aplinka: ką veikia jūsų konkurentai ir kokius skaitmeninės reklamos kanalus išnaudoja savo naudai?

16.10–16.20 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

16.20–17.00 IV DALIS. Tinkamų strategijų panaudojimas, siekiant užimti aukštesnį reitingą
Pranešėja Kamilė Sinkevičiūtė
Interneto puslapio optimizavimo technikos
Ką daryti, kad paslaugas ar prekes rastų „Google“?
Žingsnis po žingsnio, kaip optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms
Kaip teisingai optimizuoti turinį?
Kaip atlikti savo svetainės SEO auditą?
Rezultatų stebėjimas: mikro- ir makrokonversijos. Kaip stebėti metrikas su „Google Analytics“?
Kokie kiti geriausi nemokami SEO įrankiai?
Kaip pamatuoti savo svetainės greitį?

17.00–17.05 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

17.05–17.25 V DALIS. Kada turime teisę būti pašalinti iš „Google“ paieškos?
Pranešėja Raminta Bučiūtė

Kada turime teisę būti pašalinti iš „Google“ paieškos?
Kas yra teisė būti pamirštam? 
Kada ir dėl ko galime prašyti būti pašalinti iš paieškos sistemos? 
Kaip tai atrodo praktikoje? 
Kokias alternatyvas turime, jeigu „Google“ atsisako?

17.25–17.30 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do

17.30 Pabaiga

Pranešėjai

Google mokymai Mikulskis sinkeviciute buciute

 

Justinas Mikulskis – rinkodaros specialistas, per pastarąjį dešimtmetį sukaupęs reikšmingos patirties SEO, PPC ir analitikos srityse. Užimdamas projektų vadovo poziciją skirtingose agentūrose, J. Mikulskis pažino įvairias rinkas, sėmėsi žinių iš geriausių specialistų, plėsdamas savo kompetenciją. Lygiagrečiai jis visada vykdė laisvai samdomo konsultanto veiklą, kuri suteikė progą reguliariai keisti perspektyvą, apčiuopti naują rinką, išbandyti visas naujausias taktikas, kartu ir JAV veikiančias SEO praktikas. J. Mikulskis pasidalins patirtimi su B2C ar B2B segmentais, savo įžvalgomis apie tai, kuo ir kaip SEO įrankiai susiję su konkurentais bei kaip vertinti SEO įtaką.

Kamilė SinkevičiūtėOperacijų vadovė ir SEO strategė skaitmeninės rinkodaros agentūroje „Evolvery“. Ne tik vadovauja įmonės specialistų komandai bei rūpinasi su darbuotojais susijusiais procesais, bet ir sėkmingai kuria bei įgyvendina B2C, B2B skaitmenines strategijas. K. Sinkevičiūtė dirba su didžiausiais Lietuvos ir užsienio verslais, o savo patirtimi dalinasi mokymuose ir mentorystės programoje „Women Go Tech“.

Raminta BučiūtėGLIMSTEDT teisininkė, žiniasklaidos teisės ekspertė Raminta Bučiūtė specializuojasi asmens duomenų apsaugos, intelektinės nuosavybės bei informacinių technologijų, komunikacijų ir žiniasklaidos teisės srityse. Ji domisi socialinėmis medijomis ir geriausiais būdas jas reguliuoti, užtikrinant teisių į privatumą ir saviraišką pusiausvyrą.

 

Visi dalyviai, išklausę mokymus, gaus PAŽYMĖJIMUS.

Renginio metu bus fotografuojama ir filmuojama. Atvykdami sutinkate, kad nuotraukas ir filmuotą medžiagą renginio partneriai naudotų viešai. Jeigu prieštaraujate, iki renginio praneškite mums el. paštu renginiai@bznstart.lt ir, atvykę į renginį,
prisistatykite bilietus tikrinančiam renginio organizatoriaus atstovui.

Esant išankstinės sąskaitos poreikiui, užpildykite anketą ČIA.
Bilietai yra negrąžinami ir nekeičiami.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.