Jau trečius metus Nacionalinė kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija organizuoja tarptautinio konkurso „Kūrybinio verslo taurė” nacionalinį turą.
Nacionalinio konkurso laimėtojas atstovaus Lietuvą tarptautinio konkurso finale Kopenhagoje lapkričio mėnesį, kur be pagrindinio prizo dalyvių lauks ir gausus būrys investuotojų. Konkursas orientuotas į antreprenerius ir startuolius, tačiau jame gali varžytis bet kuris kūrybinių industrijų atstovas – dalyvaujančioms bendrovėms nėra jokių konkrečių apribojimų, susijusių su amžiumi, apyvarta ar darbuotojų skaičiumi.
Pagrindinė verslo koncepcijos idėja turi būti grindžiama kūrybinėmis kompetencijomis: estetika, dizainu, vizualine komunikacija, medijomis, muzikalumu ir pan. Startuolis turi būti komercinis, o jo verslo koncepcija turi turėti rinkos potencialą. Kūrybinės industrijos apima labai įvairias sritis, o dalyvaujančios tarptautiniame konkurse šalys pristato skirtingas verslo idėjas, produktus ar paslaugas.
Čia pat gali būti demonstruojamas mažiausias pasaulyje spausdintuvas, planšetė akliesiems ar pasakojama apie įkurtą tinklalapį būrimui iš kavos tirščių. Tokius itin skirtingus projektus vertina kompetentinga komisija, tarp kurios narių pasaulinių kompanijų, tokių kaip „Microsoft“, „Lego“, IKEA ar „Google“ atstovai. Praėjusiais metais tarptautinio konkurso finale Lietuvą atstovavo Ignas Survila su savo paspirtuku „Pigeon“, o 2014 metais šalį pristatė dizaino studija „March“, sukūrusi stilingus ir novatoriškus atšvaitus. Šiais metais vėl rinksime geriausius iš geriausių, tad Lietuvos kūrybinių industrijų atstovus kviečiame registruotis iki balandžio 3 d. ir dalyvauti. Nacionalinį „Kūrybinio verslo taurės“ konkursą Lietuvoje dalinai finansuoja Lietuvos kultūros taryba, projekto partneris – Versli Lietuva.