Baltarusių startuolio sėkmė Lietuvoje: sukūrė apskaitos sistemą
2021.10.19
Temos: Marketingas, Startuolis.
Startuolis „Synder“ rinkai pristatė automatizuotą elektroninės prekybos verslo apskaitos sistemą.
Paprastai tariant, „Synder“ sistema automatizuoja elektroninės prekybos verslo apskaitą. Ji surenka ir suskirsto pardavimus ir išlaidas iš skirtingų šaltinių į vieną bendrą sistemą. Programa viską atlieka automatizuotai, nereikia papildomo žmogaus įsikišimo į procesus.
„Tai puikiai tinka verslų savininkams, kurie nenori rūpintis apskaita ir duomenų suvedimu. Leidžiame jiems kasdien stebėti pardavimus ir kokybiškai analizuoti vykdomą veiklą. Tai suteikia galimybę priimti apgalvotus ir pamatuotus, verslui palankius sprendimus“, – idėją pristato autoriai.
Konkurentai negąsdina
Anot pašnekovų, esminis startuolio konkurencinis pranašumas – patogumas ir gebėjimas atliepti elektroninio verslo poreikius.
„Rinkoje yra keletas apskaitos programų, tačiau jomis labai sunku naudotis. Jos nėra pritaikytos internetinių įmonių poreikiams. Kurdami „Synder“, siekėme patenkinti specifinį elektroninės prekybos egzistuojantį apskaitos poreikį. Suvokiame, kad tokio verslo savininkams reikia automatiškai gauti svarbiausius pardavimo duomenis. Visada stengiamės įsijausti į klientų problemas ir pažvelgti į jų kasdienybę per jų pačių perspektyvą. Matome, kad elektroninėje erdvėje veikiantys verslininkai tiesiog nori gauti tikslius verslo duomenis su minimaliomis išlaidomis, laiko sąnaudomis ir apskaitos įgūdžiais“, – pasakoja startuolio kūrėjai.
„Synder“ kūrėjai pasidžiaugia, kad idėjai virsti realybe padeda šiuolaikinės technologijos, o sprendimas gali būti įgyvendinamas visai nesudėtingai. Vis dėlto pašnekovai pripažįsta, kad iššūkių kuriant produktą buvo. Vienas pagrindinių – poreikis didinti žinomumą.
„Suprantame, kad nesvarbu, koks mūsų produktas yra naudingas, jei žmonės apie tai nežino. Tai yra didžiausias iššūkis, kurį bandome įveikti“, – atvirauja verslininkai.
Artimiausiu metu startuolio kūrėjai tikisi rasti daugiau prieigos taškų prie internetinio verslo kompanijų ir skleisti žinutę apie „Synder“ teikiamas paslaugas.
Pandemija prisidėjo prie plėtros
Kol didelė dalis verslų svarstė, kaip kuo mažiau nukentėti pandemijos laikotarpiu, „Synder“ išgyveno pakilimą. Didelė dalis savo paslaugų iki tol neskaitmenizavusių įmonių buvo priverstos persikelti į internetą, kad neprarastų savo pardavimų lygio.
„Net kirpėjai turėjo išmokti parduoti savo paslaugas internetu, pradėti vesti kursus ar teikti kitų papildomų paslaugų. Tam reikėjo priimti mokėjimus internetu ir gebėti juos sekti. Daugeliui pravertė mūsų siūlomas sprendimas. Pandemijos metu integravome daug naujų sprendimų, kad mūsų vartotojai galėtų visiškai automatizuoti savo internetinių pardavimų apskaitą ir gautų dar daugiau duomenų“, – pasakoja verslininkai.
Nusitaikė į JAV
Paklausti, kas yra startuolio tiksliniai klientai, verslininkai atvirauja, kad šiuo metu siekia plėstis Jungtinių Amerikos valstijų rinkoje.
„Mes taikomės į JAV įmones, nes jų yra daugiau nei 30 milijonų. Neišvengiamai didžioji dauguma jų ketina pradėti prekiauti internetu, nes skaičiai rodo, kad pardavimų internetu sektorius sparčiai auga ir tai ne tik tendencija, bet ir nauja mūsų realybė. Norime būti šio proceso priekyje. Kadangi elektroninės prekybos sfera auga visame pasaulyje, taip pat daug dėmesio skiriame JK ir ES rinkoms, kuriose prekybininkai turi tų pačių verslo problemų, kurias galima efektyviai išspręsti pasitelkus mūsų produktą“, – įsitikinę „Synder“ kūrėjai.
Pašnekovai akcentuoja, kad kompanijos produktas puikiai tinka debesijos (SaaS) technologijomis paremtoms įmonėms.
Pritraukė solidžių investicijų
Gegužės mėnesį iš „TMT Investments“ rizikos fondo startuolis pritraukė 2 mln. eurų.
„Visas procesas nuo pirmo susitikimo iki investicijų gavimo užtruko apie 2 mėnesius. Tai labai trumpas laikotarpis! Labai džiaugėmės ir net negalėjome tikėtis geresnės kloties. Manome, kad mūsų bendradarbiavimas su „TMT Investments“ yra labai sėkmingas. Mūsų investuotojai ne tik remia mus finansiškai, bet ir suteikia naudingų rekomendacijų. Jie tikrai supranta pagrindinę mūsų produkto idėją ir daro viską, kad padėtų mums plėstis“, – džiaugiasi verslininkai.
Be to, šią vasarą komanda buvo pasirinkta dalyvauti „Y Combinator S21“ inkubatoriuje: „Mūsų startuolis buvo atrinktas iš 16 000 paraiškų, ir tik 388 iš jų buvo pakviesti į inkubatorių. Mūsų kelio kulminacija buvo demonstracinė diena. Ten pristatėme savo produktus daugiau nei 1 500 investuotojų ir žurnalistų. Kruopščiai ruošėmės savo pasirodymui, nes turėjome tik 1 minutę ir 1 skaidrę papasakoti apie „Synder“. Dalyvavimas, galime sakyti, jau duoda vaisių, nes kiekvieną dieną gauname daug pranešimų iš investuotojų ir žiniasklaidos“, – pasakoja įkūrėjai.
Kaip keliai atvedė į Lietuvą?
„Synder“ kūrėjai prisimena, kad į Lietuvą startuolis atkeliavo pasinaudojęs „Startup Visa Lithuania“ programa. Prieš metus mūsų šalyje biurą įsteigusi įmonė šiuo metu be Lietuvos savo padalinius turi Minske ir San Fransiske.
Šiuo metu startuolyje dirba daugiau nei 60 darbuotojų. Verslininkai šypsosi, kad pandemija juos, kaip ir visus kitus verslininkus, išmokė, kad galima efektyviai dirbti ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu.
„Šiuo metu mūsų darbuotojai dirba iš Rusijos, Naujosios Zelandijos, Lenkijos ir kitų valstybių. Esame atviri pasauliui ir galime priimti darbuotojų iš bet kurios šalies. Visą veiklą pradėjome vos kelių asmenų komanda, o šiandien galime pasidžiaugti, kad per pastaruosius dvejus metus išaugome iki trijų sėkmingai veikiančių departamentų: klientų aptarnavimo, rinkodaros ir pardavimų“, – pasakoja startuolio įkūrėjai.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.