10 būdų, kaip priversti potencialų klientą perskaityti jūsų e. laišką
2013.08.05
Temos: Pardavimai.
Gyvas tiesioginis bendravimas su potencialiu klientu labiausiai užtikrina tai, kad būsite pastebėtas ir išklausytas, tačiau dabartinis gyvenimo tempas ir potencialių klientų gausa gali jums neleisti to padaryti. Tad norint pasiekti klientus greičiausiai teks pasinaudoti e. paštu. O tikimybė, kad laiškas bus perskaitytas, labai stipriai priklauso nuo laiško temos laukelyje esančios žinios.
1. Jokiu būdu nepalikite temos laukelio tuščio, tai greičiausiai paskatins potencialų klientą išsyk ištinti jūsų laišką.
2. Laiško tema turi būti informatyvi, kita vertus, reikia intriguoti ir sudominti. Be to, ji neturėtų būti per ilga.
3. Laiško temoje nebandykite teigti, kad esate patys geriausi ir kitokie „-iausi“, nes tai gali pasirodyti pernelyg arogantiška ar neįtikinama.
4. Nerašykite laiško temos eilutėje visomis didžiosiomis raidėmis. Toks dirbtinas susireikšminimas simpatijų nepelno.
5. Gerai apgalvokite laiško temos eilutę siųsdami laišką potencialiam klientui, kuris nėra susipažinęs ir susidomėjęs jūsų prekėmis ar paslaugomis. Tai yra ne mažiau svarbu nei laiško turinys.
6. Pasistenkite siųsti individualius laiškus. Žmonės mėgsta išskirtinį dėmesį. Jei jie pamatys savo e. pašto adresą dar 200 gavėjų sąraše, vargu ar su dideliu entuziazmu skaitys jūsų laišką.
7. Gerai apgalvokite, iš kokio pašto adreso siųsite laiškus. Siuntėjo vardas, pavadinimas turi būti atpažįstamas, suprantamas ir solidus.
8. Gerai apgalvokite, kam siųsite laiškus, t. y. tikslinę auditoriją. Jei tai darysite neapgalvotai, teks nusivilti rezultatu vien dėl to, kad siuntėte ne tiems, kam reikėtų. Svarbu ne išsiųstų laiškų skaičius, o gavėjo kokybė.
9. Siųskite laišką ankstyvą rytą ar vakare. Dienos metu jūsų laišką greičiausiai užgoš darbo laiškai, be to, laiko laiškams iš nežinomų siuntėjų skaityti tuo metu nebus, o vėliau jie pasimirš.
10. Nesiųskite per dažnai!
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.