Drabužių parduotuvės reklama
2017.07.10
Turiu drabužių online parduotuvę. Didžiausas srautas ateina per Facebook nors turime ir internetinę svetainę. Kokios efektyviausios reklamos priemonės dar labiau paskatintų sugundyti pirkėją pirkti? Domina į pardavimų didinimą orientuota reklama.
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Justinas Mikulskis
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Premium
Publikavimo data: 2017-07-10 10:44
Svarbiausia ką jums šiuo metu reikia padaryti, tai išnaudoti pakartotinę rinkodarą, dar vadinamą remarketingu. Svarbiausios platformos šiam procesui būtų Adtarget.me...
Publikavimo data: 2017-07-10 10:44
Svarbiausia ką jums šiuo metu reikia padaryti, tai išnaudoti pakartotinę rinkodarą, dar vadinamą remarketingu. Svarbiausios platformos šiam procesui būtų Adtarget.me ir Google AdWords Remarketing (tiek vaizdinis, tiek tekstinis, dar vadinamas RLSA).
Naudodami pakartotinę rinkodarą galite rodyti skelbimus žmonėms, kurie apsilankė svetainėje arba naudojo programą mobiliesiems. Pavyzdžiui, kai žmonės palieka svetainę nieko nenusipirkę, pakartotinė rinkodara padeda su jais vėl užmegzti ryšį rodydama susijusius skelbimus įvairiuose įrenginiuose.
Išnaudodami Facebook Pixel galimybes taip pat galite pakartotinai rodyti reklamą tiems, kurie jau anksčiau vienaip ar kitaip domėjosi Jūsų paslaugomis.
Tačiau, norėtume akcentuoti, kad vyktų efektyvūs pardavimai, pati svetainė ir turinys turi atitikti naujausius UX standartus, o SEO dalis būti išbaigta iki galo. Galite matyti, kaip pvz.: Google mato jūsų svetainę, apsilankykite PageSpeed Insights ir įveskite savo web adresą.
Sutvarkyta UX ir SEO dalis padeda pakelti reklamos kokybės rodiklius, ko pasekoje mažėja mokestis už paspaudimą (CPC), auga paspaudimų (CTR) ir konversijų (CR) rodikliai. Visada analizuokite reklamos parametrų įtaką, keiskite ją kartas nuo karto, stebėkite konkurentų veiksmus, nebijokite darytis reklamos A/B testavimų, reaguokite į reklamos kokybės (Quality Score) rodiklių pokyčius.