...

Ką patartumėte pardavėjų spaudžiamiems gamintojams, kurie nori parduoti savo produktus brangiau?

Žinių bazė

2019.11.11

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Goda Gutautaitė

Kūrybos strategė / „Hungry Scout”

Publikavimo data: 2019-12-16 14:46

Normalu, kad egzistuoja kova tarp pardavėjų ir gamintojų. Pardavėjai stengiasi patenkinti klientų poreikius. Jei pirkėjas nemato skirtumo tarp skirtingų prekių,...

Publikavimo data: 2019-12-16 14:46

Normalu, kad egzistuoja kova tarp pardavėjų ir gamintojų. Pardavėjai stengiasi patenkinti klientų poreikius. Jei pirkėjas nemato skirtumo tarp skirtingų prekių, pardavėjas stengsis palenkti gamintoją į savo pusę – reguliuoti kainas, lanksčiau rinktis prekes, kurias perka iš vieno ar kito gamintojo. Taip gamintojas tampa pardavėjo įkaitu. Norint išvengti šios pozicijos arba įsitvirtinti savo vietą, svarbu kurti stiprų prekės ženklą. Tai yra pagrindinė vertės auginimo priemonė, kuri padeda tapti reikalingu pardavėjui, nes pirkėjai tikisi geidžiamo prekės ženklo produktus rasti parduotuvėse. Prisiminkite, kad kartais net ir vienas produktas gali nulemti, kur savaitei apsipirks šeima.

Ekspertai

Goda Gutautaitė

Goda Gutautaitė

Kūrybos strategė / „Hungry Scout”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.