Kaip išmatuoti, kuris pardavimų kanalas efektyviausias?

Žinių bazė

2019.07.16

Mes pardavinėjame kosmetikos aksesuarus. Visgi neaišku, kuris kanalas labiausiai paskatina konversijas: ar tie pirkimai atėjo iš naujienlaiškio, ar iš „Facebook“, „Instagram“, ar iš „Google“ reklamos. Matyt, kažką ne taip darome. O kaip padaryti gerai ir matyti galutinio pirkimo rezultatą, t. y. iš kur vartotojas atėjo?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Premium

Publikavimo data: 2019-11-13 1:04

O kokie jūsų efektyvumo vertinimo kriterijai? Jeigu jūsų elektroninė parduotuvė nauja, tai pradinis tikslas gali būti orientuotas ne į pelną,...

Publikavimo data: 2019-11-13 1:04

O kokie jūsų efektyvumo vertinimo kriterijai? Jeigu jūsų elektroninė parduotuvė nauja, tai pradinis tikslas gali būti orientuotas ne į pelną, o į žinomumo didinimą. Žinomumo didinimui efektyvumo kriterijai yra kiti. Vienas iš žinomumo efektyvumo kriterijų yra santykis tarp reklamai bei komunikacijai investuojamų pinigų ir gaunamo dėmesio. Žinomumas nėra orientuotas į greitas konversijas, pardavimus.

Konversijos dažniausiai nėra tik vieno kanalo rezultatas. Iki konversijos vartotojas ne vieną kartą ir ne viename kanale susiduria su informacija apie jūsų parduodamą produktą, todėl tiesiogiai priskirti visą vertę paskutiniam kanalui būtų neprotinga ir tai reikia turėti omenyje. Nuostatos, kad svarbiausias yra tik paskutinis kanalas iki konvertavimo, ilgainiui trukdo vystyti ir plėsti verslą.

Kiekvieno kanalo konvertavimui įsivertinti naudojami vadinamieji atribucijos modeliai, pagal kuriuos tam tikra dalis vertės priskiriama kanalui tuo metu, kai vartotojas turėjo santykį su jūsų produktu iki konvertavimo. Vertes pagal šiuos atribucijos modelius galima analizuotis „Google Analytics“. Jeigu jūsų elektroninėje parduotuvėje tinkamai ir tvarkingai įdiegtas bei paruoštas „Google Analytics“, galite matyti daug statistikos: ne tik tai, iš kokio kanalo atėję vartotojai konvertavo, bet ir pagal kokius raktažodžius iš paieškos sistemos atėję konvertavo, kuris kanalas daugiausia konvertuoja, kokia konversijos kaina iš kiekvieno kanalo, kiek jums kainuoja viena konversija, kiek vidutiniškai apyvartos turite vienos konversijos metu ir t. t. Čia patarimas vienas – susitvarkykite „Google Analytics“ ir išmokite juo naudotis.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.