...

Netinkama produkto pakuotė

Žinių bazė

2020.07.17

Prekių gavėjas atšaukė mūsų pagamintas prekes, dėl neva netinkamos produkto pakuotės ir mums grąžino. Šiuo metu vyksta nemalonus ginčas, nors sutartyje buvo aptartos pakuotės, tačiau pavyzdinio produkto nebuvome atsiuntę. Jie reikalauja pakeisti pakuotes ir prekes priims. Kasdien patiriame nuostolių dėl prekes pakuotės pakeitimų, gamybos kaštų, logistikos ir t. t. O kiekiai dideli. Kaip elgtis tokiu atveju?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Giedrius Čiurinskas

Generalinis direktorius / „Colemont“

Premium

Publikavimo data: 2020-07-20 13:11

Draudimo rinkoje galima įsigyti produkto atšaukimo draudimą. Žalos pavyzdys: Konservuotų maisto produktų gamintojas patyrė produkto atšaukimą dėl netinkamo produkto įpakavimo....

Publikavimo data: 2020-07-20 13:11

Draudimo rinkoje galima įsigyti produkto atšaukimo draudimą. Žalos pavyzdys: Konservuotų maisto produktų gamintojas patyrė produkto atšaukimą dėl netinkamo produkto įpakavimo. Tyrimų, produkto likvidavimo, pakuočių pakeitimo, sugrąžinimo į parduotuves, administravimo kaštai bei prarastas pelnas siekė 1,800,000 EUR. Partnerių patirti nuostoliai – 760,000 EUR. Bendra nuostolių suma – 2,560,000 EUR

Ekspertai

Giedrius Čiurinskas

Giedrius Čiurinskas

Generalinis direktorius / „Colemont“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.