„Network Party“ tradiciškai subūrė verslininkus ir ekspertus bendram pokalbiui

Verslas

2020.08.28

Autorius: Gustė Valantinavičiūtė

Temos: , , .

„Network Party“ tradiciškai subūrė verslininkus ir ekspertus bendram pokalbiui

Network Party birželį Irmantas Gelūnas/Žmonės foto

Birželio 27-osios vakarą „bzn start“, Nr. 1 žinių centras augančiam verslui, tradiciškai kvietė verslininkus, ekspertus ir verslu besidominčius žmones į verslo pažinčių vakarėlį „Network Party“. Tradiciniame renginyje dalyviai gavo išskirtinę progą pasikonsultuoti verslo klausimais su ekspertais, apsikeisti kontaktais ir pasisemti naujų idėjų. Juk, kaip teigia „bzn start“ įkūrėja Živilė Glaveckaitė, bendraujant su kitais žmonėmis, atsiveria plačios galimybės auginti verslą: „Nuostabu dalintis savo patirtimi, padėti kitiems gauti tai, ko reikia, ir suvokti, kaip sėkmingai judėti.“

Naujos pažintys ir atsakymai į rūpimus klausimus

Ž. Glaveckaitė pasakoja, kad mintis rengti verslo vakarėlius kilo iš noro palengvinti verslininkams kontaktų paieškas: „Žmonės yra įvairūs, kai kurie būna introvertai ir jiems sunku pradėti pokalbį su nepažįstamu žmogumi. Čia mes suvedame verslininkus su ekspertais ir padedame išspręsti aktualias problemas. Labai smagu, kad pavyko sukurti neformalią aplinką, kurioje verslininkai gali atsipalaiduoti ir rūpimus klausimus gvildenti su geriausiais savo sričių specialistais.“

Viena iš renginyje dalyvavusių eksperčių, žurnalistiką baigusi rašytoja Miglė Galvonaitė, paklausta apie šį renginį, pripažino, kad, dalinantis patirtimi su verslininkais, atsiranda galimybė pačiam daug išmokti: „Tai yra nuostabus būdas skirti laiko ir kitam žmogui, ir sau bei atrasti atsakymus į klausimus, apie kuriuos įprastai net nesusimąstytum.“

Jai antrinanti Ž. Glaveckaitė teigia, kad ekspertas, duodamas patarimą verslininkui, ir pats praplečia savo požiūrį. Aišku, ir patys dalyviai sužino daug aktualios informacijos.

Verslo vakarėlio nauda džiaugiasi ir vienas renginio dalyvių, kemperių pardavimo ir nuomos verslą turintis Nerijus: „Galbūt kada nors reikės vėl bendrauti su šiais žmonėmis ir pagrindas sklandesniam bendravimui jau bus padėtas. Gyvai pabendravus, lengviau bus bendrauti ateityje.“

Dar vienas renginyje apsilankęs dalyvis, apčiuopiamos reklamos kūrėjas Andrius neslepia, kad pirmą kartą atvykus į tokio pobūdžio renginį buvo kiek keista: „Atvykau gerokai pavėlavęs, aplinkui daug žmonių ir šurmulys, tad buvo šiek tiek nejauku, bet mane greitai suvedė su rinkodaros specialistu ir lengvai įsiliejau į bendrą šurmulį.“

Vienas iš renginio ekspertų, socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ vadovas Karolis Rimkus sako, kad „bzn start“ organizuojamame verslo vakarėlyje dalyvauja visada, tad ir šis kartas ne išimtis: „Šitas renginys nuo kitų skiriasi tuo, kad tu jau žinai, ką sutiksi, nes gauni ekspertų sąrašą. Todėl gali ateiti pasirengęs klausimus ir pasikalbėti ne su vienu, o bent su keliais ekspertais per vieną vakarą.“ Tad iš esmės tokio pobūdžio renginiuose atsiveria platesnis galimybių spektras ir galima praplėsti savo akiratį bei, žinoma, pažinčių ratą.

Kaip ir K. Rimkus, vadovų ir pardavėjų treneris Darius Čibonis verslo vakarėlyje lankosi jau ne pirmą kartą ir džiaugiasi, kad naujų veidų vis dar netrūksta: „Kaip atėjau, taip ir prašnekėjau su žmonėmis visą laiką.“

Galimybė pabendrauti su skirtingų sričių specialistais per vieną vakarą

Rašytoja M. Galvonaitė džiaugiasi, kad „Network Party“ metu pavyko pabendrauti su daugybe skirtingų sričių verslininkų ir pati gavo galimybę apsikeisti patirtimi su kitų sričių ekspertais: „Visada smagu pamatyti naujus veidus, susipažinti su kitais ekspertais. Be to, susipažinau su žmonėmis, su kuriais įprastai keliai nesusitiktų. Štai ką tik bendravau su verslininku, pardavinėjančiu kemperius, ir tikrai norėčiau pasinaudoti jo verslo teikiamomis galimybėmis.“

Ekspertės M. Galvonaitės dėmesį patraukęs kemperių pardavimo ir nuomos verslo savininkas Eugenijus taip pat patenkintas, kad verslo vakarėlyje gavo galimybę pabendrauti su įvairių sričių ekspertais: „Labai įdomu buvo kalbėti su „storytellingo“ eksperte, rinkodaros, pardavimų žinovais. Supratau, kad reikės kai kuriuos dalykus keisti, tobulinti.“

Rinkodaros specialistę Daumantę, pirmą kartą dalyvavusią verslo vakarėlyje, maloniai nustebino renginio dinamiškumas: „Renginys toks gyvas, todėl ir išsikeltus tikslus buvo lengviau įgyvendinti. Norėjau sužinoti ekspertų įžvalgas mano darbo tematika. Atrodo, galima informaciją rasti internete, bet tiesioginis bendravimas vertingesnis ir suteikia daugiau galimybių.“

Lietuvos verslų pranašumai ir trūkumai

Kalbėdamas apie reklamą socialiniuose tinkluose bei socialinės erdvės pagalbą vystant verslą, „Caption“ vadovas K. Rimkus teigia, kad Lietuvoje dauguma verslų išnaudoja interneto erdvės teikiamas galimybes verslui: „Nėra taip, kad visiems verslams be išimties reikėtų naudotis socialine erdve. Kai kuriems užtenka tik palaikyti bendro pobūdžio informaciją, o kitiems tenka įdėti daugiau pastangų, kuriant turinį socialinėje erdvėje. Tačiau tie, kuriems interneto reklama yra aktuali, į ją investuoja ir savo laiką, ir pinigus. Retai kada tenka matyti didelę įmonę, kuri nieko nedarytų socialiniuose tinkluose.“ Pašnekovo teigimu, svarbiausia, kad įmonės transliuojama žinia būtų efektyvi: „Jeigu reklamuoji bulvių traškučius, tai žmogus, atvykęs į parduotuvę, turi norėti nusipirkti būtent tuos, kuriuos parduodi tu.“

Pasak vadovų ir pardavėjų trenerio D. Čibonio, kalbant apie pardavimus, lietuvių verslininkų stiprioji savybė yra pats verslumas: „Bent jau čia sutinku labai daug verslių žmonių su įdomiomis verslo idėjomis.“

Žinoma, yra ir iššūkių keliančių sričių. „Kyla klausimų, kaip užtikrinti gerą ir kokybišką samdomų darbuotojų darbą“, – kaip vieną pagrindinių sunkumų pardavimų srityje įvardija D. Čibonis.

„Storytellingo“ srityje, M. Galvonaitės nuomone, verslininkams reikia daugiau drąsos: „Čia būdama bendravau su keliomis moterimis, kurios teigė, kad niekada nebūtų pagalvojusios, jog reikia komunikuoti „LinkedIn“. O kodėl ne? Mes suvokiame, kad „LinkedIn“ yra kitokia auditorija, bet kodėl jos neišnaudojus kūrybiškai?“ Taigi, pašnekovės nuomone, verta truputį atsipalaiduoti ir į kai kurias situacijas pažvelgti kitaip – kūrybiškiau.

Vis dėlto, verslininko Artūro Zuoko nuomone, Lietuvoje kūrybiškų ir drąsių žmonių netrūksta: „Šituose vakaruose būna labai daug kūrybiškumo. Čia susirinkę žmonės turi daug išskirtinių, beprotiškų idėjų ir, nors ne visos jos bus sėkmingos, bet jos išskirtinės ir mane tai žavi. Lietuva nėra didelė plotu ar gyventojų skaičiumi, todėl mes dideli galime būti tik vienu dalyku – savo idėjomis ir kūrybiškumu.“ Be to, A. Zuokui norisi skatinti ir padėti Lietuvos verslininkų idėjoms išsipildyti.

Ekspertų patarimai verslininkams

Paklaustas, ką patartų verslininkams, ekspertas K. Rimkus atsakė: „Nebijokite eksperimentuoti su reklama socialiniuose tinkluose ir turinio kūrimu. Aišku, reputaciją susigandinti įmanoma, bet retas kuris pasirinks tokį aštrų kampą, kad taip nutiktų. Todėl daugeliui siūlau bandyti investuoti į reklamą.“

Kalbėdama apie viešinimą, „Delfi kultūros“ redaktorė Jūratė Žuolytė teigė, kad verslininkai turėtų ieškoti būdų, kaip nereklamiškai pateikti savo istoriją: „Pagalvokite apie tą, kuriam perduodate šią žinią. Jei nebūtumėte savo verslo atstovas, ar ta žinia jums būtų įdomi?“

„Luminor“ rinkodaros vadovas Tautgirdas Budrys verslininkams pataria: „Pradėk daryti. Tikrai suklysi, bet pradėti būtina. Reikia domėtis, teikti užklausas, ieškoti klientų ir nebijoti.“

Drąsos Lietuvos verslininkams linki ir „storytellingo“ mokymų vadovė M. Galvonaitė: „Ko vis dar labiausiai trūksta – tai drąsa daryti. Atrodo, kad vis dar laukiame, kol kažkas kitas padarys už mus. Nereikia bijoti susimauti, nes net ir suklydęs pamoką išmoksi ir naudos bus.“

Renginio organizatoriai dėkoja ilgamečiams partneriams: bankui „Luminor“, advokatų kontorai „Glimstedt“, „EmBank“, Saulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parkui,Koinvesticiniam fondui, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, bendradarbystės erdvei „Workland“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“ bei renginį savo erdvėje priėmusiam barui „Amadeus“.

„Network Party”/ Irmantas Gelūnas/Žmonės foto

BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN BZN

Ekspertai

Darius Čibonis

Darius Čibonis

Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt

Giedrė Rimkūnaitė-Manke

Giedrė Rimkūnaitė-Manke

Advokatė, ekspertė / Advokatų kontora „Glimstedt”

Raminta Bučiūtė

Raminta Bučiūtė

Teisininkė, žiniasklaidos teisės ekspertė / Advokatų kontora GLIMSTEDT

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Laura Panovienė

Laura Panovienė

Workland valdomų centrų Lietuvoje vadovė / Workland Lietuva

Dr. Žydrūnas Stankevičius

Dr. Žydrūnas Stankevičius

R&D vadovas / UAB „Seminal Work“

Indrė Prichockaitė

Indrė Prichockaitė

Profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja / Tarptautinės prekybos mokykla

Dr. Živilė Glaveckaitė

Dr. Živilė Glaveckaitė

„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.