Ypatingame Kalėdiniame vakarėlyje kuriami ilgalaikiai verslo ryšiai

Verslas

2022.11.30

Autorius: Vaida Kerienė

Temos: , .

Ypatingame Kalėdiniame vakarėlyje kuriami ilgalaikiai verslo ryšiai

Startuolių ryžtas, imlumas naujovėms įkvepia ir senus verslo vilkus. Įdomūs kontaktai, ilgalaikiai verslo ryšiai, naujos galimybės, puiki vieta tapti matomu bei diskusijos su įvairių sričių verslo atstovais. Gruodžio 7 d. viešbutyje PACAI įvyks išskirtinis, kalėdinis renginys „Network Party Christmas. Verslo pranešimai apie verslo perspektyvas 2023 metams, naudingi verslo kontaktai, patarimai ypatingoje vietoje su išskirtiniais savo sričių ekspertais.

Vertingi patarimai ir diskusijos padeda daug greičiau augti

TELE2 verslo klientų segmento vadovas Jonas Kuklys vertina šį kontaktų renginį dėl galimybės sutikti įvairių verslo sektorių įmonių atstovus: „Mano lūkestis – dalintis, diskutuoti vieni su kitais apie kitų metų įžvalgas ir patirtis. Išgirsti startuolių istorijas, dalintis patirtimi, praktikomis apie galimus tolimesnius idėjų vystymo etapus. Tokiuose renginiuose semiuosi patirties ir sau, užmezgu kontaktus“. J. Kuklys patars B2B pardavimų, strategijos, planavimo ir vykdymo, vadovavimo, komandos formavimo, naujų produktų įvedimo klausimais. Vadovas naujais metais startuoliams linki: „Eiti tik į priekį siekiant užsibrėžtų tikslų“.

Kad renginyje gauta nauda daug sparčiau padeda plėsti klientų ratą apie tai užsimena ir skaitmeninės rinkodaros ekspertas Justinas Mikulskis, kuris šiame renginyje dalyvauja jau ne pirmus metus. Ekspertas pastebi, kad tai puiki vieta tapti matomu, diskusijų metu su ekspertais spręsti verslo problemas, garantuota gera nuotaika, kuriami ilgalaikiai ryšiai: „Renginio dalyviai tampa šeima ne tik renginio rėmuose, tačiau pasikeitę kontaktais, bendrauja Linkedin‘e, vieni kitus seka, palaiko. Ilgainiui padeda spręsti aibę klausimų, kartais net ir barterinių mainų pavidalu. Dažnai susipažįstu su ekspertais, kurie itin reikalingi mano klientams, todėl eigoje galiu jiems pasiūlyti didesnį ratą paslaugų ar nukreipti juos teisinga linkme“, – pasakoja Justinas.

Mikulskis šiame renginyje nori sutikti žingeidžius žmones, gebančius įsiklausyti, padaryti išvadas ir atvirai bendrauti apie jų verslo kliūtis ir siekius“. Mano didžiausias lūkestis tai noras padėti, išgirsti nuoširdų ačiū ir visiems susirinkusiems, naujiems ir seniems kolegoms palinkėti gražių švenčių“, – sako ekspertas. Justinas mielai pakonsultuos įvairiais skaitmeninio marketingo strategijos klausimais. „Į mane galite kreiptis nuo skaitmeninio marketingo strategijos iki kūrybingo ir partizaninio požiūrio į sklaidą, pardavimus ar programavimo iššūkius. Galime pasikalbėti apie organiško srauto svarbą tinklapiui, pardavimus ir taktikas, kaip juos pagerinti pagal mano paties patikrintas ir veikiančias metodikas. Mielai pasikalbėsiu tiek su senai rinkoje veikiančių įmonių atstovais, tiek su rinkos naujokais“, – pasakoja ekspertas.

Klientai ieško kompetencijos, autoritetingumo, patikimumo

Justinas Mikulskis pasakoja, kad kitais metais viskas suksis aplink tris raides EAT (angl. Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) – kompetencija, autoritetingumas, patikimumas. „Žmogus to ieškos, todėl startuoliai turi apie tai galvoti. Svarbu prisiminti, kad vienas svarbiausių aspektų yra klientas ir privaloma daryti viską geriausiai, kad jo lūkesčiai pasiteisintų. Sėkmingus santykius tarp kliento ir verslo kuria atvirumas, atkaklumas, mokėjimas priimti iššūkius. Kaip ir mokėjimas pripažinti klydus ir taisyti klaidas. Žmogiškas supratingumas ar bendrų interesų atradimas už verslo ribų. Taip pat svarbu nepastatyti pinigų į pirmąją vietą, o stengtis maksimaliai gerai atlikti sutartus darbus – tada bus ir santykiai, ir pinigai“, – dalinasi patirtimi ekspertas.

Renginys klesti dėka bendradarbiavimo ir patikimų partnerių

Jums reikalingos verslo pažintys, atsakymai į Jums rūpimus klausimus, kartu su ekspertais jau 2022 m. gruodžio 7 d. Network Party viešbutyje PACAI. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, telekomunikacijų bendrovei „Tele2”, bendradarbystės erdvei „Workland“, skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“, Advokatų profesinei bendrijai NOOR, sprendimus pažangiam verslui diegiančiai įmonei „SPPA verslui“, didelių renginių kūrėjams „Big Event“, visas bankininkystės paslaugas vienoje vietoje teikiantiems „ConnectPay“ , interjero, laisvalaikio prekių ir šilumos sprendimų e. parduotuvei „eSaurida” bei dalyvius savo erdvėje priimsiančiam, penkių žvaigždučių viešbučiui „PACAI“. Draugiško kolektyvo ir glaudaus bendradarbiavimo tarpusavyje dėka, organizuojamas „Network Party“ yra paklausiausias ir sėkmingiausias verslo renginys, suteikiantis realią grąžą tiek partneriams, tiek dalyviams. Jame sudalyvauti galimybę turi tik pirmieji šimtas norinčiųjų.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.