...

Verslo naujokai renkasi turgų

Verslas

2015.07.14

Autorius: BZN start

Temos: .

Verslo naujokai renkasi turgų

Kasmet pradėti savo verslą didžiausiame mažmeninės prekybos turguje Lietuvoje sumano keli šimtai naujų prekybininkų ir paslaugų teikėjų. Asmeninio albumo nuotr.

Du trečdaliai prekybos miestelyje „Urmas“ veikiančių įmonių yra smulkieji prekybininkai, kurių dauguma verslo pradžiamokslio išmoko ne iš vadovėlių, o iš asmeninės patirties. Kasmet pradėti savo verslą didžiausiame mažmeninės prekybos turguje Lietuvoje sumano keli šimtai naujų prekybininkų ir paslaugų teikėjų, o populiariausias mėnuo pradėti verslą – liepa.

Dažniausiai prekybos startui pasirenkamas laikotarpis – liepos pabaiga arba rugpjūčio pradžia, o dėl įkurtuvių šiuo laikotarpiu paprastai vyksta derybos su 50–70 naujų verslininkų. Populiariausias plotas smulkios prekybos pradžiai – 10 kv. metrų, didesnės apimties prekybai nuomojama nuo 30 iki 50 kv. metrų.

„Lietuviai yra gabūs prekybininkai ir įsitvirtina per pirmuosius du–tris mėnesius, o jų sėkmę dažniausiai lemia tinkamai pasirinktos prekės ir vartotojo poreikių išmanymas“

J. Plenta

Startuoliai prekybos miestelį „Urmas“ renkasi dėl galimybės nuomotis nedidelius plotus bei didelio pirkėjų srauto, kurio pritraukimu nereikia rūpintis papildomai, todėl galima sutapyti nemažai įsikūrimo kaštų, atsirandančių verslo pradžioje. Pirmasis mėnuo paprastai skiriamas prekybos vietos sutvarkymui, pirmųjų klientų vertinimų analizei, o pilnavertė prekyba prasideda rugpjūčio pabaigoje, kuomet iš atostogų grįžę pirkėjai ieško prekių vaikams, moksleiviams, perka dalykinius drabužius, avalynę ir kita.

„Galima drąsiai teigti, kad pas mus savo verslą pradeda daugelis pradedančių Kauno ir aplinkinių rajonų smulkiųjų verslininkų – čia jie mokosi verslo pradžiamokslio, sužino konkurencijos skonį, įgyja pirmuosius savo klientus, – sako prekybos miestelio „Urmas“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta. – Lietuviai yra gabūs prekybininkai ir įsitvirtina per pirmuosius du–tris mėnesius, o jų sėkmę dažniausiai lemia tinkamai pasirinktos prekės ir vartotojo poreikių išmanymas“.

Pastaraisiais metais išryškėjo ir kita tendencija – verslą iš savo tėvų perima vaikai, kurie turi naują požiūrį į prekybą: prekių estetišką pateikimą, klientų aptarnavimo kultūrą. Jie taip pat nevengia ieškoti naujų prekybos formų, skiria lėšų įvaizdžiui ir reklamai. Vis svarbesniu tampa klientų lojalumo didinimas, todėl, pasak J. Plentos, geriausiai atsiperkančios investicijos į verslo pradžią – tai įdėtos pastangos, bendravimas ir sąžiningumas.

Iš viso 85 000 kvadratinių metrų užimančioje prekybos miestelio „Urmas“ teritorijoje veikia apie 2500 įvairių verslo subjektų. Net trečdalis smulkiųjų ir vidutinių verslininkų savo veiklą čia vykdo nuo pat įsikūrimo pradžios – daugiau nei du dešimtmečius. Nuolat atsinaujinančiame prekybos miestelyje „Urmas“ darbo dienomis apsilanko iki 20 tūkst. pirkėjų, savaitgaliais daugiau kaip 30 tūkst. kauniečių ir miesto svečių.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.