...

Gamybos namai „Magic“ mato potencialą plėtrai Stambule

Verslas

2019.12.17

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: .

Gamybos namai „Magic“ mato potencialą plėtrai Stambule

Aurimas Pukevičius Asmeninio albumo nuotr.

Prieš septynerius metus Ramojus Petrauskas ir Aurimas Pukevičius įkūrė paslaugų serviso gamybos namus „Magic“. Anot kūrėjų, magija gimsta, kai sujungiama talentinga komanda ir atkaklus darbas. Verslui nepaliaujamai augant, komanda susidūrė su plėtros poreikiu, išsigrynino savo išskirtinumą ir pasinaudojo Lietuvoje verslui suteiktomis galimybėmis.

Kūrybos namai „Magic“ yra prodiuserinė vaizdo įrašų gamybos studija, gaminanti reklaminius klipus, muzikinius klipus, kino filmus bei kitą produkciją ir pasirūpinanti visomis reikiamomis detalėmis – nuo aktorių iki neribotų dublių, kol gaunamas nepriekaištingas rezultatas.

„Savo srityje mes išsiskiriame aukščiausia gamybos procesų kokybe ir ypatingu dėmesiu klientams“, – tikina A. Pukevičius.

Vykdydama veiklą bendrovė nustatė, kad, esant palankioms makroekonominėms sąlygoms, prognozėms ir turint konkurencingus gamybos pajėgumus, yra potencialo išplėsti eksporto rinkas bei įsitvirtinti jau esamose.

Plėtros galimybės

„Mes ilgai domėjomės, kaip galėtume padidinti įmonės konkurencingumą ir tarptautiškumą. Pasirinkome Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA) siūlomą galimybę įgyvendinti ES investicijų projektą. Numatėme, kad ES investicijos leis mums kokybiškiau plėsti savo socialinių ryšių tinklą ir sėkmingiau įsitvirtinti naujose užsienio rinkose bei pagerinti padėtį esamose“, – pasakoja A. Pukevičius.

Pagal projektą „UAB „Magic“ eksporto rinkų plėtra“ įmonė dalyvavo tarptautinėse parodose ir festivaliuose, kur turėjo galimybę pristatyti savo produkciją užsienio klientams. Projektas įgyvendintas pagal ES investicijų priemonę „Naujos galimybės LT“.

„Kiekviena nauja rinka, su kuria ima dirbti Lietuvos įmonė, keletą metų augina kompanijos apyvartą ir pajėgumus, tačiau sunkiausia išlaikyti esamus klientus, kai baigiasi „medaus mėnuo“, – šypsosi pašnekovas.

Kaip išsaugoti klientus?

A. Pukevičius pastebi, kad šiuolaikinėje rinkoje įmonės turi visas galimybes drąsiai rinktis ir keisti partnerius. Pasirinkimo apstu, todėl, net ir radęs klientą, negali būti tikras, kad bendradarbiavimas tęsis ilgus metus.

„Šiuolaikinėje rinkoje viskas labai dinamiška ir nenuspėjama. Net tie partneriai, kurie buvo visiškai patenkinti jūsų veikla, kitam projektui gali pasirinkti kitus partnerius ir tai yra jų teisė“, – teigia pašnekovas. Todėl, siekiant ilgalaikių santykių, A. Pukevičius pataria nebijoti apie save priminti.

Anot pašnekovo, siekiant išlaikyti klientą, nereikia būti itin kukliems. Galima priminti apie save, savo pasiekimus bei darbus ir pasiūlyti naujų galimybių bendradarbiauti.

„Ieškodami klientų patys išmokome, kad reikia kuo dažniau priminti apie save partneriams, nes, esant tokiai galybei pasirinkimo ir žmonių kaitai įmonėse, klientai greitai pamiršta tavo nuopelnus ir ieško naujų kompanijų ar šalių savo projektams, todėl kūrybininkams labai svarbu kuo dažniau dalyvauti specializuotose parodose, reklamos festivaliuose ir būti matomiems bei pristatyti savo atliktus darbus“, – pabrėžia A. Pukevičius.

Naujos rinkos – nauji iššūkiai

Su užsienio rinkomis agentūrai „Magic“ teko dirbti nuo pat veiklos vykdymo pradžios. Komandos tikslas – užsienio klientams palengvinti reklaminių vaizdo įrašų turinio kūrimą Lietuvoje, tad kultūriniai skirtumai, tam tikri skirtingų šalių klientų poreikiai ir subtilybės lydėjo verslininkus visą laiką. Visgi ilgainiui A. Pukevičius ir R. Petrauskas suprato, kad apsiriboti vien Lietuvos rinkomis neužtenka, ir nusprendė atidaryti kompanijos padalinius užsienio šalyse. Taip buvo įkurtas biuras Latvijoje, o artimiausiu metu duris atvers nauja erdvė Stambule.

„Mūsų verslo idėjos esmė – aptarnauti užsienio šalių kompanijas Lietuvoje, tačiau mes teikiame paslaugas ir Latvijoje, o nuo kitų metų sausio atidarysime biurą Stambule. Pradėjome vykdyti veiklą Latvijoje, kad galėtume įgyvendinti platesnio spektro klientų poreikius, norėjome turėti galimybę vykdyti projektus mieste su kitokia architektūra. Žingsnį į Stambulą inicijavome, nes matome rinkos perspektyvas kainų atžvilgiu, ypač dabar, kai valiutos kursas yra 6,6 lyros už 1 eurą“, – atskleidžia A. Pukevičius.

Pašnekovas neabejoja, kad, žengiant į užsienio rinkas ir ieškant klientų jose, svarbiausia yra pasiruošimas ir atlikti namų darbai.

„Ieškant klientų kitose rinkose, sudėtingiausia išsiskirti iš kitų kompanijų, kurios teikia tokias pačias paslaugas visame pasaulyje. Mes ilgai ieškojome savo tapatybės ir džiaugiamės pagaliau ją suradę. Mūsų atveju tai tam tikros vertybės ir, aišku, mūsų žmonės. Investuoti į savo stiprybių paieškas vertėtų kiekvienai kompanijai“, – įsitikinęs A. Pukevičius.

Gamybos namų „Magic“ bendraįkūrėjis visiems pradedantiesiems verslininkams linki kantrybės bei originalumo ir skatina domėtis Europos Sąjungos siūlomomis galimybėmis verslo plėtrai.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.