...

10 įtakingiausių verslo vadybos knygų

Verslas

2013.07.30

Autorius: Justina Ūsaitė

Temos: .

10 įtakingiausių verslo vadybos knygų

Knygos ne tik įkvepia! flickr.com nuotr.

Pristatome dešimt įtakingiausių „Time“ sudaryto sąrašo knygų.

Charlesas Handy – „The Age of Unreason“ (Absurdo amžius) (1989 m.)

Netradicinė, apie vadinamąjį „thinking outside the box“ verslo mąstymo stilių parašyta knyga. Londono verslo mokyklos profesoriaus veikale svarstoma apie dramatiškus socialinius pokyčius gyvenime ir darbo vietoje. Šios knygos populiarumas augo įvykus interneto revoliucijai, kuri pakeitė bendravimą. Šioje knygoje išdėstytos tiesos buvo pranašiškos.

Peteris Druckeris – „The essential Drucker“ (Druckerio svarbiausios pamokos) (2001 m.)

Vieno iš vadybos pradininkų ir teoretikų, 20 amžiaus vadovavimo guru, puikiai žinomo visame pasaulyje autoriaus P. Druckerio dėmesio verta knyga. Koncentruotai parašytą ir neabejotinai visais laikais aktualią knygą privaloma perskaityti kiekvienam vadovui.

Dale‘as Carnegy – „How to Win Friends and Influence People“ (Kaip laimėti draugus ir įveikti priešus) (1936 m.)

Šis autorius parašė ne vieną populiarią knygą apie lyderystės psichologiją. Tačiau ši – bene žymiausia. Juk geras vadovavimas lemia net 85 procentus verslo sėkmės.

Jimas Collinsas ir Jerry Porrasas – „Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies“ (Taip kuriama amžiams!) (1994 m.)

Puiki knyga. Remiantis daugybe sėkmingiausių, puikiai pažįstamų kompanijų pavyzdžių aprašomi jų vadybos principai. Atliktų tyrimų duomenimis, svarbiausias dalykas įmonei – jos vizija. Ji turi nepakisti per amžius.

Jay Conradas Levinsonas – „Guerilla Marketing“ (Partizaninė rinkodara) (1984 m.)

Lietuvos skaitytojams puikiai pažįstama ir populiari knyga. Knygoje pateikiama naudingos informacijos, kaip mažoms įmonėms, pasitelkiant kūrybiškumą ir nedideles lėšas, sėkmingai reklamuoti save.

Stephenas R. Covey – „The 7 Habits Of Highly Effective People“ (7 sėkmės lydimų žmonių įpročiai) (1989 m.)

Tai iš populiariausių verslo knygų viršūnės nesitraukianti knyga apie lyderystę, nors iš tiesų joje apie verslo vadybą rašoma mažai. Knygos autorius dėmesį atkreipia į 7 paprastus gyvenimiškus įpročius, kuriuos turėtų išsiugdyti sėkmės siekiantis žmogus.

Johnas P. Kotteris – „Leading Change“ (Svarbiausi pokyčiai) (1996 m.)

Žinomo vadybos ir rinkodaros vadovėlių autoriaus knyga. Kompanijos keičiasi, išnyksta, jas pakeičia naujos. Norint išlikti šiame užburtame rate yra būtina keisti vadovavimą, atsižvelgti į pokyčius pasaulyje.

Kennethas Blanchardas ir Spenceris Johnsonas – „The One Minute Manager“ (Vienos minutės vadovas) (1982 m.)

Paprastai, kritiškai ir argumentuotai parašyta knyga dvejus metus buvo „New York Times“ bestselerių sąraše. Ji buvo plačiai paplitusi, skaitoma „Fortune 500“ įmonių darbuotojų.

Taiichi Ohno – „Toyota Production System“ (Tojotos gamybos sistema) (1988 m.)

„Toyota“ inžinieriaus parašyta knyga apie vadybos pokyčius po Antrojo pasaulinio karo. Jo tikslas buvo padidinti efektyvumą ir įsiveržti į Amerikos geriausių automobilių kompanijų trejetą. Knygoje aprašomas nenuginčijamas „Toyota“ vadovavimo fenomenas.

Alfredas P. Sloanas jaunesn. – „My Years with General Motors“ (Mano metai su General Motors) (1964 m.)

Knygos autorius vadovavo kompanijai GM 1923–1946 metais. Per tą laiką ji tapo didžiausia automobilių korporacija pasaulyje. Išties yra ko pasimokyti iš sėkmingus metodus taikiusio vadovo.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.