Startuolis „Wowtto“ plečiasi į Angliją
2016.11.18
Temos: Startuolis, Vadyba.
Reklaminių lipdukų ant automobilių paslaugą verslui ir uždarbio galimybes vairuotojams siūlanti bendrovė „Wowtto“ žengia į Anglijos rinką. Plėtrą užsienyje paskatino sėkmingas pirmasis aktyvios veiklos pusmetis Lietuvoje.
Pirmiausia įsitikino idėjos poreikiu
Prieš pusantrų metų idėja kilo šilutiškiui Laurynui Jokubaičiui (nuotr. dešinėje). Jau studijų metu jaunuoliui pavyko pritraukti pirmuosius klientus ir taip įsitikinti savo idėjos poreikiu. Vėliau prie verslo idėjos plėtros prisijungė vilniečiai Daumantas Mikučionis, naujų verslų kūrėjas, ir Andrejus Ruckij, Danijos reklamos tinklo „Adform“ ilgametis produktų ir technologijų vadovas.
Sukurta platforma subūrė klientus ir vairuotojus
Daugiau kaip 8 tūkst. vairuotojų ir per tuziną verslo klientų šiuo metu vienijanti bei daugiau kaip 60 tūkst. eurų pajamų trečiąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje pasiekusi „Wowtto“ nuo lapkričio 17 d. pradeda veiklą Jungtinėje Karalystėje. Reklamos ant vietos gyventojų vairuojamų automobilių paslaugas „Wowtto“ nuo šiol siūlo šešių Anglijos miestų – Česterio, Bato, Gilfordo, Stiveneidžo, Ročesterio ir Leveso – įmonėms.
„Wowtto“ tarptautinių operacijų ir pardavimo vadovas D. Mikučionis pasakoja, kad šiandienos plėtrai užsienyje bendrovę paskatino geri pirmieji rezultatai Lietuvoje.
Sukurtas įrankis padeda siekti efektyvumo
„Netrukus bus įdiegtas skaitmeninis įrankis – sukurtas algoritmas, kuris pagal važiavimo laiką, vietą ir kitus svarbius veiksnius automatiškai apskaičiuos užmokestį vairuotojui.“
L. Jokubaitis.
„Wowtto“ yra sukūrusi ir programėlę, kuria privalo naudotis visi dalyvaujantys vairuotojai. Ji padeda analizuoti, kur vairuotojas važiavo, kokiu laiku ir kitus svarbius klientui kriterijus, leidžiančius įvertinti reklamos efektyvumą. „Netrukus bus įdiegtas skaitmeninis įrankis – sukurtas algoritmas, kuris pagal važiavimo laiką, vietą ir kitus svarbius veiksnius automatiškai apskaičiuos užmokestį vairuotojui. Taip vairuotojas galės užsidirbti daugiau, jei važiuos reklamdavio nustatytomis efektyviausiomis vietomis ir laiku. Laimės abi pusės. O tai svarbiausia! Labai panašus modelis veikia ir su programėle „Uber“, kai vairuotojams mokamas įkainis ar „premium“ atlygis, jei jie dirba ilgiau, vyksta į karštuosius taškus“, – teigia vienas iš įkūrėjų L. Jokubaitis.
Uždirba visi
„Wowtto“ platforma uždirba iš komisinio mokesčio, kurį sumoka klientas vairuotojams. Jų verslo modelis yra rinkos tipo, kai jie tik suveda pardavėją ir pirkėją, šiuo atveju klientą su pirkėju. Bendravimas ir apmokėjimas už atliktas paslaugas vyksta per jų sukurtą platformą. Startuolis prižiūri ir koordinuoja atliekamų paslaugų kokybę bei teikia duomenis, susijusius su reklama.
„Vairuotojai vertina galimybę gauti 25 eurus per mėnesį vien už automobilio turėjimą. Jiems tereikia ant automobilių užsiklijuoti mūsų atsiunčiamus lipdukus ir kelionių metu būti įsijungusiems „Wowtto“ programėlę. Savo ruožtu verslui galime pasiūlyti efektyvumą ir matomumą. Mūsų reklama yra naujoviška, pastebima, judanti po visą miestą. Galime tiksliai analizuoti kampanijos duomenis. Be to, mūsų vairuotojai į kampaniją įtraukia ne tik praeivius, bet ir savo šeimą, draugus, pažįstamus“, – dėsto D. Mikučionis.
Anglijoje „Wowtto“ veiklą pradeda nuo palyginti nedidelių, 20–100 tūkst. gyventojų turinčių miestų. Pasak D. Mikučionio, jiems mažiau dėmesio skiria didieji lauko reklamos tinklai, be to, juose stipresnis bendruomenės jausmas.
„Juk siūlome ne reklamą ant stulpų, o ant tikrų vietinių gyventojų automobilių. Verslas su mumis gauna ne tik matomumą, bet ir žmogišką vairuotojo prisilietimą, tarsi tylią prekių ženklo rekomendaciją“, – tvirtina „Wowtto“ bendraįkūrėjis.
Startuolis sulaukė investicijų
„Wowtto“ šiuo metu dirba ar konsultuoja apie 17 žmonių – pardavimo, procesų, naudotojo patirties ir kitų sričių profesionalai. Su bendrove taip pat dirba skaitmeninių ekranų technologijų mokslų daktaras Wallenas Mphepo.
2015 m. pradžioje įsteigta „Wowtto“ iki šiol yra pritraukusi 270 tūkst. eurų investicijų iš Lietuvos verslo angelų: vieno iš „Vinted“ įkūrėjų Justo Janausko, „Blue Bridge“ grupės įkūrėjo Zbignevo Gulbinovičiaus ir investuotojo Roko Tamošiūno. Ateityje „Wowtto“ planuoja pasiūlyti daugiau skaitmeninės lauko reklamos inovacijų.
„Wowtto“
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.