STARTUOLIO SĖKMĖS KODAS: KAIP „HOPERFY“ PER METUS PAVIRTO GLOBALIU ŽAIDĖJU
2025.07.17
Temos: Startuolis, Verslo pradžia.

Kol didelių renginių ir konferencijų organizatoriai visame pasaulyje suka galvą, kaip parduoti bilietus, pasiūlyti dalyviams viešbučius ir sutvarkyti visą logistiką be papildomo galvos skausmo, lietuvių startuolis „Hoperfy“ jau turi atsakymą. Vos per pusmetį nuo pirmo produkto paleidimo „Hoperfy“ ne tik pasiekė pirmuosius klientus Europoje ir Pietų Amerikoje, bet ir atsidūrė Silicio slėnyje – prie šio augimo prisidėjo ir Inovacijų agentūros paslaugos.
Išbandymai virto produktu
„Tokių komandų kaip „Hoperfy“ istorijos rodo, kad Lietuvoje drąsūs verslai neturi lubų. Kai žmonės ne tik sugalvoja idėją, bet ir nebijo veikti, jiems galime duoti labai daug – nuo darbo vietos iki pagalbos augant trokštamose rinkose. Mūsų darbas – užtikrinti, kad tie, kas ryžtingai kuria, vienoje vietoje rastų viską, ko jiems reikia“, – sako Indrė Gendroliūtė-Gerulienė, Inovacijų agentūros Pažangos departamento Regioninės verslo transformacijos skyriaus vadovė. Prieš sukurdama dabartinį sprendimą, „Hoperfy“ komanda daugiau nei dvejus metus nuosekliai ieškojo, kaip kelionių rinkai pasiūlyti kažką naujo ir naudingo. „Turėjome kelis produktus, išbandėm skirtingas kryptis – kai kas veikė prasčiau, kai kas visiškai nepasiteisino, bet kiekvienas žingsnis davė mums supratimą, kur yra mūsų rinka ir ko ji tikrai nori“, – pasakoja vienas iš „Hoperfy“ įkūrėjų Tadas Kertenis.
Dabar „Hoperfy“ renginių organizatoriams siūlo lengvai integruojamus įrankius, leidžiančius tiesiog renginio puslapyje rezervuoti viešbučius, pirkti bilietus, jungtis į „side events“ ir taip generuoti papildomas pajamas. Viskas automatizuota – organizatoriai gauna ne tik uždarbį, bet ir išsamią dalyvių analizę, grįstą dirbtiniu intelektu. „Mūsų idėja – kad tai, kas anksčiau reikalaudavo atskiros komandos ar trečiųjų šalių platformų, dabar veiktų vienoje vietoje, be papildomo vargo. Organizatoriai patys uždirba, lankytojai lieka vienoje užsakymų erdvėje ir gali užsisakyti viešbučius dažnai netgi dar pigiau, o mes rūpinamės visu to mechanizmu“, – sako T. Kertenis.
Viskas vienoje vietoje
Kad „Hoperfy“ idėja taptų realiu produktu, vien entuziazmo neužteko – tam prireikė ir erdvės, ir bendruomenės, ir prieigos prie stipresnių verslo įrankių. Pirmuoju žingsniu tapo Kauno „Spiečius“ – vienas iš penkiolikos Inovacijų agentūros įkurtų bendradarbystės centrų Lietuvoje. „Man „Spiečius“ – viena geriausių valstybės iniciatyvų. Ramios ir profesionalios darbo sąlygos padėjo ruoštis pitch’ams be trukdžių, o bendruomenė davė daug praktinės naudos – nuo dalijimosi patirtimi, patarimais, iki paprasto žmogiško palaikymo“, – sako T. Kertenis. Dirbdamas ties savo idėja „Spiečiuje“, T. Kertenis ieškojo būdų, kaip ją paversti ne tik tinkama vietinei, bet ir auginti tarptautinei rinkai.
Tam komanda prisijungė prie „Startup Lithuania“ ir pasaulinės inovacijų platformos „Plug and Play“ akceleratoriaus, kuriame dalyvavo praėjusiais metais. Kaip sako T. Kertenis, rezultatai viršijo pradinius lūkesčius. „Lūkestis buvo tiesiog praplėsti kontaktus, bet gavome daug daugiau – pirmiausia, aiškų suvokimą, kaip paleisti produktą, jį pozicionuoti ir parduoti. Iki tol galvojome apie verslo kelionių platformą, bet „Plug and Play“ padėjo pamatyti kitą kampą, kuris netrukus pasiteisino – vos per porą dienų nuo produkto starto, pamatėme, kad mūsų modelis gali būti pelningas“, – pasakoja „Hoperfy“ vadovas.
Vienu didžiausių „Plug and Play“ pranašumų T. Kertenis laiko platų kontaktų tinklą: „Tai vienas iš nedaugelio akceleratorių, kuriame gali tiesiog vienu laišku pasiekti „Lufthansa“, „Mercedes“, „Dropbox“ ar „Salesforce“ vadovus. Tuo reikia naudotis maksimaliai, kitaip daug neišsineši.“ Kaip viena perspektyviausių „Plug and Play“ komandų, „Hoperfy“ laimėjo galimybę dalyvauti ir prestižinėje GOAL programoje Silicio slėnyje – čia komanda šių metų gegužę ir birželį praleido beveik du mėnesius. „GOAL yra labai aiškiai orientuota į tai, kaip veikia amerikietiškas verslas. Jei Europoje dar gali daug ką daryti kiek ramiau, tai Amerikoje viskas turi būti greita ir konkretu. Kiekvieną dieną mokėmės iš žmonių, vadovaujančių pasaulinėms įmonėms – jie dalijosi, kaip iš tiesų veikia pardavimai, ką reiškia teisinė bazė, kokios detalės lemia sėkmę ar milijoninius ieškinius“, – dalijasi T. Kertenis.
Tolimesni „Hoperfy“ tikslai – augimas ir naujos rinkos. „Dar turime techninių darbų – keičiame sistemą, kad spėtų paskui augantį klientų skaičių. Svarbiausias planas artimiausiam laikui – pilnai paleisti bilietų modulį, ištestuoti jį keliuose dideliuose renginiuose ir auginti konferencijų tinklą, su kuriuo galėtume dirbti ne vienerius metus“, – sako T. Kertenis.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.