Lietuviškų laikrodžių kūrėjai paskelbė apie dvigubą metinį augimą
2019.06.20
Temos: Finansai, Pardavimai.
Brolių Danieliaus ir Mato Jakučių sukurtas laikrodžių prekių ženklas „Filippo Loreti“ vis dar vadina save startuoliu, nors jau pasiekė ribą, kai gali visiškai išlaikyti savo verslą. Prieš keletą dienų verslininkai paskelbė ir apie numatomus startuolio augimo pokyčius.
Augs dvigubai
Pagrindiniai numatomi startuolio pokyčiai yra du. Pirmasis jų – prie komandos prisijungia ilgametę patirtį tarptautinės rinkodaros srityje turinti ir iki šiol „Pigu.lt“ rinkodarai vadovavusi Giedrė Vilkė.
Anot jos, startuolis „Filippo Loreti“ turi didžiulį potencialą tapti geriausiu lietuvišku startuoliu ir būti dar labiau pripažintas pasaulyje. G. Vilkė įmonėje užims vykdomosios direktorės pareigas ir bus atsakinga už ilgalaikę strategiją bei kasdienę įmonės veiklą.
Be to, D. ir M. Jakučiai paskelbė, kad per šiuos metus įmonė padvigubins savo komandą Vilniuje ir Kaune veikiančiuose padaliniuose. Tikimasi, kad šių metų pabaigoje startuolio sėkmės istoriją padės pildyti net 100 darbuotojų.
Šiais metais planuojami ir naujų produktų pristatymai. Prekių ženklas „Filippo Loreti“ pristatys po naują prekių kolekciją kas savaitę. Kolekciją sudarys jau gerai žinomi stilingi, itališko dizaino laikrodžiai, pradėta plėtoti juvelyrikos linija bei Italijoje gaminami akiniai nuo saulės.
„Kickstarter“ rekordininkai
Savo karjeros pradžia D. ir M. Jakučiai gali vadinti 2015 metus, kai pirmą kartą pristatė prekių ženklą „Filippo Loreti“ sutelktinio finansavimo platformoje „Kickstarter“.
Kad įgyvendintų ir pristatytų sukurtų laikrodžių liniją, broliai nusistatė tikslą per 30 dienų pritraukti 25 tūkst. eurų finansavimą, kad galėtų išplėtoti savo verslo idėją ir pasirengti verslo plėtrai. Jau tada juos lydėjo neįtikėtina sėkmė. Per nustatytą terminą jie ne tik pasiekė užsibrėžtą tikslą, bet ir viršijo jį daugiau nei 39 kartus – surinko net 926 960 eurų. Tai buvo daugiausia finansavimo pritraukęs lietuviškas projektas, dalyvavęs minios finansavimo platformoje „Kickstarter“.
Kiek vėliau verslininkai platformą išbandė dar kartą ir vėl sumušė naujus rekordus. Antrosios kampanijos metu broliai surinko 4 809 548 eurus. „Filippo Loreti“ tapo daugiausia palaikymo sulaukusiu laikrodžių projektu per visą platformos gyvavimo laikotarpį. Tąsyk broliai savo užsibrėžtą tikslą viršijo 240 kartų.
Dar po kurio laiko, bendraudami su savo klientais ir analizuodami jų poreikius, verslininkai pamatė, kad svarbu asortimente turėti ir išmaniųjų laikrodžių. Išsibandę šį produktą „Kickstarter“ platformoje, D. ir M. Jakučiai gavo aiškų patvirtinimą, kad klientams šios prekės tikrai reikia.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.