...

Lietuviška patirtis: kodėl verta dalyvauti tarptautinėse parodose?

Verslas

2014.02.17

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

Lietuviška patirtis: kodėl verta dalyvauti tarptautinėse parodose?

„Cebit 2014“ Organizatorių nuotr.

Įmonės ir šalies reprezentavimas bei tarptautiniai klientai vis labiau vilioja Lietuvos įmones, tačiau galimybėmis dalyvauti tarptautinėse parodose pasinaudoja ne kiekviena. Viena tokių parodų – kovo pradžioje Honoveryje vyksiantis svarbiausias skaitmeninės ekonomikos renginys pasaulyje „CeBIT 2014“. Jame dalyvaus šešios Lietuvos įmonės.

Pagrindinė šių metų parodos „CeBIT“ tema – kaip duomenis naudoti tvariai ir atsakingai. Čia bus pateikiama aktualiausia informacija ir skiriama daug vietos diskusijoms tarptautiniu lygiu. „CeBIT“ parodos dalyviai pristatys įvairius jau sukurtus ar įgyvendintus IT sprendimus, leidžiančius sėkmingiau plėtoti verslą įvairiose srityse, bendraujant su klientais, kuriant naujus produktus bei rinkodaros srityje. 2014 metais „CeBIT“ parodoje dalyvaus tokios įmonės kaip „Samsung“, „Huawei“, „Volkswagen“, HP, „Brother“, „Epson“. 2013 m. renginyje prisistatytos 3 382 įmonės iš beveik 70 šalių.

Parodą „CeBIT“ aplanko daugybė specialistų. Pernai jie sudarė 82 % visų renginio lankytojų, šiemet jų tikimasi 100 %. „Trečdalis parodos lankytojų yra aukščiausi įmonių vadovai. Parodos dalyviams tai reiškia aukštos kvalifikacijos klientus, rimtai besidominčius jų produktais“, – apie parodą pasakoją jos atstovė Lis Blume.

Pasak atstovės, kasmet parodoje dalyvauja ne tik nuolatiniai jos dalyviai. Čia esą gausu visai neseniai įkurtų verslo įmonių. Joms parodoje yra išskirtinės sąlygos: „Turime konkursinį „startupų“ pasirodymą, kuriame prisistato 50 „startupų“ iš 16 šalių, ir specialias erdves, kuriose prisistato nauji verslai, parodoje dalyvaujantys su parama. Tad jų išlaidos yra mažesnės.“

„Didelės įmonės paprastai jau būna žinomos ir pristato savo naujausius produktus, kurių lankytojai tikslingai ieško. Smulkesnės turi galimybę nustebinti arba pritraukti lankytojų bei žiniasklaidos dėmesį. Dėl šios priežasties dalyvavimas parodoje smulkesnėms įmonėms gali būti net svarbesnis, nes efektas, atrandant klientus ar užmezgant naudingus kontaktus gali būti didesnis“, – apie dalyvavimo parodoje pliusus pasakoja L. Blume.

Tokia proga jau šeštą kartą pasinaudoja ir UAB „Ruptela“. Įmonės atstovė Agnė Sakalauskaitė pasakoja, kad lankytis tarptautinėse parodose jos įmonei jau įprasta.

„2013 metais dalyvavome maždaug dvidešimtyje tarptautinių IT ir logistikos parodų visame pasaulyje.Tai darome dėl naujų kontaktų užmezgimo ar susitikimų su partneriais“, – pasakoja A. Sakalauskaitė.

Pasak jos, kaskart bandoma prisitaikyti prie parodos naujovių ir iš jų kuo daugiau pasisemti, stengiamasi pristatyti savo naujus produktus ir inovacijas, patraukliai parengti stendą, susidomėjusius net palepinti dovanėlėmis.

„Orientuojamės į stendo funcionalumą ir pastebimumą. Stengiamės, kad logotipas būtų aukštai, renkamės vietą pagal žmonių srautą, stendą planuojame taip, kad didžiausi akcentai būtų pastebėti iš atvirosios stendo pusės. Pats jo dizainas taip pat svarbus – kuo įspūdingiau atrodo, tuo labiau patraukia klientų akį, – paklausta, kaip reikia pasirengti parodai, kad sėkmingai joje pasirodytum, pasakoja UAB „Ruptela“ atstovė ir priduria, kad jie turi galimybę pasirinkti stendo vietą, nes parodoje dalyvaują jau keletą metų: – Renginyje sutinkame nemažai naujų klientų. Pastarųjų dvejų metų tendencija rodo, kad surinktų kontaktų skaičius išlieka panašus, bet kokybės prasme jie yra daug rimtesni. Galbūt tam įtaką turi ir mūsų pasirengimas.“

„Svarbiausia parodai gerai pasirengti. Visiems dalyviams suteikiama informacija, kaip tinkamai tai padaryti, koks turi būti stendas, kokie yra terminai ir t. t. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į išankstinį komunikavimą ir visuomet išnaudoti nemokamas paslaugas, kurias teikia paroda. Išsiaiškinkite, kas siūloma dalyviams, kaip papildomos priemonės, skatinančios lankomumą stende, pvz., nemokamas įmonės pristatymas parodos interneto svetainėje, kur žurnalistai ar partneriai iš anksto gali apie jus perskaityti ir gauti kontaktus“, – ketinantiems dalyvauti tarptautinėse parodose pataria „Friday Lab“ atstovas Rolandas Sereika, „CeBIT 2014“ su įmone dalyvausiantis pirmą kartą.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.