...

Pardavimų konversijos augimas: kokią įtaką turi patogi mokėjimo sistema?

Verslas

2021.11.04

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , .

Pardavimų konversijos augimas: kokią įtaką turi patogi mokėjimo sistema?

P. Arbačiauskas Asmeninio albumo nuotr.

Vartotojui atpažįstama, nesudėtingai valdoma, sparti bankinių mokėjimų sistema gali labai pagerinti e. parduotuvės pardavimų konversijos rodiklius. Kodėl tai svarbu ir kaip pasirinkti mokėjimo inicijavimo paslaugas siūlančius teikėjus, pasakoja startuolio AB „Neo Finance“ pardavimų ir bendradarbiavimo atstovas Paulius Arbačiauskas. 

5 kriterijai, padėsiantys apsispręsti

Anot Pauliaus, dauguma rinkoje veikiančių mokėjimo inicijavimo paslaugos (MIP) platformų šiuo metu galutiniam vartotojui yra ganėtinai sparčios ir patogiai išvystytos. Vis dėlto konkurencija šioje rinkoje gana įtempta, o tai lemia paslaugų kainų kritimą. Todėl verslams, besinaudojantiems elektroninės prekybos (angl. bank link) ar mokėjimų kortelėmis paslaugomis, vertėtų pasverti, ar dar ne laikas MIP pasirinkti kaip pagrindinį pirkėjų lėšų surinkimo mechanizmą.

„Renkantis MIP paslaugos teikėją, išskirčiau penkis svarbiausius kriterijus. Visų pirma, įvertinkite, kiek teikėjo prekių ženklas, su kuriuo planuojate dirbti, yra žinomas pirkėjams. Vartotojui matyta aplinka, spalvų gama leis išvengti galimo pardavimų konversijos kritimo tuo metu, kai keičiate partnerį“, – akcentuoja P. Arbačiauskas.

„Antra, įvertinkite, su kuriuo platformos teikėju šiuo metu dirba didieji prekių ženklai ar jūsų konkurentai. Pagal esamus klientus galite nuspręsti, kokio lygmens yra konkretaus paslaugos teikėjo kompetencija. Jeigu jo klientų grupę sudaro didelės, gerai žinomos įmonės, kurioms rūpi jų reputacija, tikėtina, kad ir MIP teikėjas turės kompetencijos ir išteklių užtikrinti aukštą konversijos reitingą, aptarnavimo kokybę ir žemą platformos sutrikimų tikimybę“, – toliau pasakoja pašnekovas.

„Trečias aspektas, į ką rekomenduočiau atsižvelgti, yra paslaugos kainos ir sutarties įsipareigojimų santykis. Vieni paslaugų teikėjai siūlo patrauklius įkainius, tačiau taip pat ir terminuotas sutartis su numatomomis baudomis. Kiti, dažniausiai mažiau privalumų sukaupę rinkos startuoliai, negalintys pasigirti esamų klientų grupe ar stabilia infrastruktūra, stengiasi pasiūlyti rinką dempinguojančius įkainius. Tačiau kartu su itin žemomis kainomis kyla ir rizikų, kurias pardavėjas turėtų įsivertinti. Vertėtų užduoti sau klausimą, ar norėtumėte, kad jūsų pagrindinis finansų partneris būtų nuostolingai dirbanti įmonė?“ – teigia P. Arbačiauskas.

„Ketvirtas aspektas yra vadinamojo teikėjo API aprašo aiškumas arba siūlomų nemokamų e. komercijos platformų įskiepių pasirinkimas. Tai leis mokėjimų partnerį pakeisti maksimaliai nebrangiai arba nemokamai“, – rekomenduoja pašnekovas.

Pauliaus teigimu, penktasis aspektas – įvertinti tai, kaip teikėjas aptarnauja savo klientus. Koks yra aptarnavimo greitis ir kokybė. Kiekvienam verslui būtina, kad iškilę keblumai būtų išspręsti operatyviai ir sklandžiai, o mokėjimų sektoriuje tai be galo svarbu.

Aptarti kriterijai leis pasirinkti tinkamiausią sprendimą bet kuriam elektroninėje erdvėje veikiančiam verslui ir užtikrinti, kad naujo sprendimo diegimas nesukeltų nesklandumų, vyktų sparčiai ir pateisintų siektus sąnaudų mažinimo ir kokybės augimo lūkesčius.

Kodėl tai svarbu?

Augančios pajamos, pardavimo rodikliai yra kiekvieno verslo siekiamybė. Anot Pauliaus, tai gali būti tiesiogiai susiję su MIP teikėjais. Nors pačią paslaugą – mokėjimo priėmimą – siūlo daug kas, tačiau skiriasi jos kokybės ir kainos santykis.

„Remdamiesi esamų klientų pavyzdžiais, galime patvirtinti, kad klientams pradėjus naudotis „Neopay“, vidutinės išlaidos už pirkėjų lėšų surinkimą krito 3–8 kartais. Akivaizdu, kad MIP verslams suteikia bekompromisę naudą“, – teigia Paulius.

Sumažintos išlaidos kuria pridėtinę vertę įmonei, o patogi ir sparti prieiga atlikti mokėjimus e. parduotuvėje skatina vartotojus vėl sugrįžti apsipirkti.

Esminiai pranašumai

Įtemptoje rinkoje veikiančios įmonės privalo rasti kuo stipresnį konkurencinį pranašumą. Praėjusių metų pabaigoje viršiję milijoną transakcijų „Neopay“ gali pasigirti prasibrovę pro konkurentus ir radę prieigą prie savo vartotojo. 

„Esminės naudos, kurias siūlome savo klientams: itin paprasta sprendimo integracija, momentiniai pavedimai, maksimalus mokėjimų saugumas per API sąsają ir prisitaikymas prie esminių klientų poreikių be rinkos iššūkių. Ne vienus metus dirbdami su žinomiausiais rinkoje komunalinių paslaugų teikėjais, bilietų platintojais, draudimo bendrovėmis, finansų įstaigomis, įrodėme, kad gebame puikiai suderinti geriausią kainą tarp MIP teikiančių įmonių. Taip pat užtikrinti nepriekaištingą vartotojų aptarnavimą ir paslaugos kokybę“, – privalumus vardija Paulius.

Jo teigimu, renkantis MIP teikėją svarbiausia įsitikinti, ar teikėjas geba koja kojon žengti su augančios rinkos poreikiais ir užtikrinti darbuotojų kompetencijos bei IT infrastruktūros galimybes.

„Kiekvienas verslas tiki, kad jis augs, o transakcijų skaičius tik didės. Renkantis mokėjimų inicijavimo partnerius, verta nepamiršti, kad jūsų mokėjimo paslaugų teikėjas yra vienas svarbiausių sėkmingo jūsų verslo sraigtų. Nes būtent jis surenka pinigus iš pirkėjų į jūsų verslo sąskaitą. „Neopay“ MIP nenutrūkstamai teikiama įmonėms, kurios vykdo šimtus tūkstančių transakcijų per mėnesį. Siekiame, kad mūsų klientų konversijų rodikliai tik didėtų, o mes prisidėtume prie nuoseklaus Lietuvos e. komercijos verslų augimo“, – tinkamus mokėjimo inicijavimo partnerius rasti linki „Neopay“ atstovas P. Arbačiauskas. 

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.