Parašė pirmąją lietuvišką knygą apie vidinę komunikaciją
2021.04.13
Temos: Marketingas.
Net 30 Lietuvoje sėkmingai veikiančių įmonių savo vidinės komunikacijos patirtimi dalinasi naujoje pasirodžiusioje knygoje „Organizacija, kuri susikalba: praktiniai patarimai ir rinkos lyderių pavyzdžiai“. Pirmąjį lietuvišką praktinį vidinės komunikacijos vadovą parašė vidinės komunikacijos ekspertės, „Partners in Comms“ įkūrėjos Vija Valentukonytė-Urbanavičienė ir Giedrė Simanauskaitė. Beveik 500 egzempliorių įsigyti per savaitgalį.
Sujungusios savo kompetencijas ir sukauptą patirtį knygos autorės pateikia net 30 konkrečių patarimų. Kalbama apie tai, kaip sukurti efektyvią darbuotojų komunikaciją įmonėje, puoselėti jos kultūrą, įtraukti darbuotojus, spręsti krizes bei valdyti pokyčius. Visi patarimai – iliustruoti efektyviais, Lietuvoje sėkmingai veikiančių įmonių pavyzdžiais. „Tai patogi, gausiai iliustruota praktinių patarimų knyga vadovams, komunikacijos ir personalo specialistams bei visiems, kurie nori pagerinti dialogą organizacijos viduje“, – sako Giedrė ir Vija.
„Vidinė komunikacija tarp visų komunikacijos disciplinų paprastai būdavo antraeilė. Pandemija, kita vertus, tai pakeitė amžiams. Nuotolinis ar hibridinis darbo organizavimo modelis privertė daugelį organizacijų iš naujo apmąstyti ne tik savo darbo ir bendravimo su darbuotojais procesus, bet ir iš esmės pergalvoti visą darbuotojo patirtį, surasti naujų būdų kurti ir stiprinti dialogą įmonės viduje“, – sako knygos autorės.
Praktinis vadovas
Ši knyga – tai praktinis komunikacijos vadovas. Jis skirtas įmonių direktoriams, komandų lyderiams, komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių specialistams. Knygoje rasite išsamius atsakymus į klausimus, kaip kurti efektyvią komunikaciją įmonėje, įtraukti darbuotojus. Atskleidžiama, kaip formuoti darbdavio įvaizdį bei kompanijos kultūrą, išgyventi krizes ir valdyti pokyčius. Knygoje patirtimi dalinasi tiek valstybinės, tiek privačios organizacijos, veikiančiuos įvairiuose sektoriuose – nuo IT iki gamybos ar logistikos.
„Dažnai, komunikuodami su išorės auditorijomis, rinkodaros specialistai nepelnytai pamiršta (arba skiria nepakankamai dėmesio) vidinei komunikacijai. Sprogus socialinių tinklų burbului, šiandien darbuotojai kartu yra ir stipriausi prekės ženklo ambasadoriai, ir nuomonės formuotojai. Knygoje daug dėmesio skiriama organizacijos kultūrai – pamatinei bet kurio verslo vertybei“, – apie knygą atsiliepia Liudas Rimkus, SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas. Knygą, kurią galima įsigyti tik internetu, taip pat rekomenduoja Skirmantas Mačiukas („Circle K Lietuva“ vadovas), Lina Jakučionienė (Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė Lietuvai), Dainius Baltrušaitis (verslo psichologas, „Confinn“ vadovas), Auksė Žukauskienė („SBA grupės“ žmogiškųjų išteklių vadovė).
20 000 valandų darbo
Knygos autorės Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė-Urbanavičienė – Lietuvoje ir užsienyje apdovanojimus pelniusios vidinės komunikacijos ekspertės ir praktikės, šioje srityje kartu sukaupusios 20000 valandų darbo su įvairiomis organizacijomis. Giedrės ir Vijos tandemas veikia po „Partners in Comms” ženklu. Jos taip pat yra įkūrusios ir kuruoja neformalų, daugiau nei 850 vidine komunikacija besidominčių profesionalų klubą.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.