Ko dar nežinojote apie reklamą „Youtube“
2013.09.05
Temos: Marketingas.
Reklamos būdų yra daug ir įvairių. Vienas šiuolaikiškiausių būdų – reklama „Youtube“, kuri aktyviai įtraukia naudotojus ir padidina produkto pardavimą.
Nuolat matome virusinių ir ne tik reklaminių filmukų, kuriais visi mielai dalijasi su draugais. Ši reklamos forma ne tik veiksminga, bet ir pigi. Žinoma, jei turite pakankamai kūrybinio parako ir jums netrūksta sumanumo.
„Youtube“ yra antra pagal populiarumą paieškos sistema pasaulyje. Sukūrę savo reklamą „Youtube“ galite pasiekti 800 mln. naudotojų visame pasaulyje (tiek jų turi ši svetainė).
Nuo 2011 m. „Youtube“ turi 490 mln. unikalių naudotojų visame pasaulyje, kurie per mėnesį peržiūri maždaug apie 92 mlrd. puslapių. Mes praleidžiame „Youtube“ apie 2,9 mlrd. valandų per mėnesį – tai sudaro 325 tūkst. metų! Ir šie statistiniai duomenys neapima vaizdo įrašų mobiliaisiais prietaisais peržiūrų skaičiaus, rašoma portale Mashable.com.
Su socialiniais tinklais susijusi „Youtube“ statistika taip pat kelia pasitikėjimą. Rašoma, kad „Youtube“ įrašo nuoroda socialiniame tinkle „Twitter“ vidutiniškai pasidalijama daugiau nei 400 kartų per minutę.
Tikimybė būti pastebėtiems nemenka, tiesa?
Pateikiame jums ir keletą faktų apie reklamą „Youtube“:
vertinant „Youtube“ iš rinkodaros pusės nėra svarbu, kiek žmonių mėgsta (paspaudžia „patinka“) ar prenumeruoja naujieną kaip socialiniame tinkle „Facebook“. Čia svarbiausia, kiek kartų buvo peržiūrėtas vaizdo įrašas. Tad dėkite visas pastangas, kad jūsų reklaminis filmukas būtų peržiūrėtas kuo daugiau kartų;
svarbios pirmos penkios vaizdo įrašo sekundės. Per jas turite užkariauti išrankaus ir skubančio svetainės naudotojo dėmesį. Tai padaryti galite tik pateikę itin išskirtinį, įdomų, šmaikštų turinį. Jis jokiu būdu negali priminti reklamos, nes tikriausiai bus tuojau pat išjungtas. Kita vertus, jei reklama bus labai subtiliai, įdomiai pateikta, ji taip pat bus peržiūrėta didelio skaičiaus naudotojų;
žaiskite jausmais. Pavyzdžiui, žmonės mėgsta stebėti kito kaltę, sakė „Youtube“ komikas Kevinas Nalty, vienas iš populiariojo „Youtube“ serialo apie kalbantį apelsiną įgarsintojų. Viešai tėvų už vakarėlį namie atsiprašanti mergina ar susigėdęs pokštą norėjęs iškrėsti kačiukas neseniai tapo „Youtube“ sensacija;
pateikite tai, ką žmonės mėgsta. Visuomet veikia tokie dalykai kaip kūdikiai, katės, šokiai, dainos. Turbūt suprantate, kad net ir šie virusinį potencialą turintys veiksniai turi būti pateikti išskirtinai, naujai ir įdomiai;
kurkite parodijas. Visi originalūs dalykai atrodo jau sukurti? Ne bėda! Visuomet galite sukurti dėmesio vertą parodiją. Jos dažnai būna žiūrimos ne mažiau nei originalūs vaizdo įrašai ir priverčia žmones juoktis bei įsiminti prekių ženklus;
kurkite ilgalaikę strategiją. Vieno vaizdo įrašo dažniausiai nepakanka prekių ženklui išpopuliarinti. Sukurkite visą „Youtube“ kanalą, kuriame dėkite susijusius vaizdo įrašus. Galite pasekti „Old Spice“ pavyzdžiu ir sukurti serialą ar įrašų seriją.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.