Kiek įrašų reikia sėkmingai socialinių tinklų kampanijai?

Verslas

2019.08.19

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , .

Kiek įrašų reikia sėkmingai socialinių tinklų kampanijai?

Jarūnė Narkevičiūtė Iš asmeninio albumo

Dažnas verslininkas, pradėjęs domėtis socialinių tinklų komunikacija, susiduria su nuomone, kad kalbėti socialiniuose tinkluose svarbu reguliariai ir dažnai. Vis dėlto skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė patikina, kad tai ne visada teisingas požiūris, o tikslaus ir vienintelio sprendimo šiuo klausimu būti negali.

„Nuomonių šiuo klausimu daug, tačiau teisingo atsakymo tikriausia ir nėra. Tai priklauso nuo kelių veiksnių: kiek įsitraukusi jūsų auditorija, ar jūs turite ką jai pasakyti, ar turinį kurtumėte tik dėl išėjimo. Anksčiau vyravo nuomonė, kad labai svarbu vos ne kartą per dieną bendrauti su savo auditorija, kad prekių ženklas būtų matomas. Vis dėlto laikai keičiasi ir prekių ženklai atsisako prievolės kurti po 20 įrašų per mėnesį“, – pastebi J. Narkevičiūtė.

Planuoti kampanijas

Dažnai nepatyrusių socialinių tinklų administratorių daroma klaida – pavienių, nesusijusių įrašų publikavimas. J. Narkevičiūtės įsitikinimu, tikslingiausia visa turinį skirstyti atskiromis socialinių medijų kampanijomis. Pašnekovė pasidžiaugia, kad būtent toks planavimo principas vis labiau populiarėja, tačiau kartu pastebi įdirbio poreikį, kad tokio planavimo nauda būtų suvokiama geriau.

„Koks tai skirtumas? Įprastai apsibrėžiame komunikacijos temas, tarkime, komunikuojame apie skirtingą produkto naudojimą, išskirtinumą X ir kainą. Tada turinio tinklelis paprastai ir atrodo taip – kelis kartus per mėnesį kalbame viena tema, kelis kartus kita. Toks turinio planavimas sudaro įspūdį, kad nepametama nieko svarbaus, vartotojas pasiekiamas su svarbiausiomis žinutėmis. Kita vertus, planavimas kampanijomis, atvirkščiai, akcentuoja vieną žinutę auditorijai apibrėžtu laikotarpiu. Tarkime, visą mėnesį kalbame tik apie vieną prekės išskirtinumą, neužsimindami apie kitus“, – argumentuoja specialistė.

Kodėl taip geriau?

Kampanijų planavimo principu paremta komunikacija socialiniuose tinkluose yra naudinga dėl keleto aspektų. Visų pirma, anot pašnekovės, taip sukuriama galimybė pamatuoti, kaip sekėsi: „Turint aiškią starto ir pabaigos datą, planą, galima matyti, kiek tikslinės auditorijos pasiekėte, įtraukėte perduodami vieną tikslinę žinutę. Padarytos išvados padeda planuoti ateities kampanijas.“

Be to, J. Narkevičiūtė pabrėžia, kad taip sukuriamas ir kokybiškesnis turinys, mat visas dėmesys sutelkiamas į vieną temą ir skirtingas jos pateikimo priemones. Anot jos, taip lengviau pasiekti ir patį vartotoją.

„Kai koncentruojamės į vieną žinutę, daugiau dėmesio skiriame sunkiasvoriams turinio vienetams, pvz., vaizdo klipams, ne tik statiniams, greitai išdirbamiems įrašams. Taip pat atsiranda didesnė galimybė išsiskirti auditorijoje. Bombarduojame ne 10 skirtingų žinučių savo vartotoją, o keliais kokybiškesniais turinio vienetais su viena žinute“, – sako pašnekovė.

Dar vienas pranašumas yra tai, kad, vykdant komunikaciją atskiromis kampanijomis, kur kas lengviau stebėti rodiklius ir taisyti klaidas. „Tarkime, kad jūsų netenkina esami rodikliai, kuriuos pasiekėte per kampaniją. Jeigu dirbate su daug skirtingų turinio vienetų ir žinučių, rodiklius pagerinti sunkiau, nei dirbant su kampanija“, – atskleidžia J. Narkevičiūtė.

Galima improvizuoti

Pradėjus kalbėti apie komunikaciją kampanijomis, gali susidaryti įspūdis, kad tai labai strategiškai apgalvotas ir iš anksto parengtas turinys, kuriame nebelieka erdvės neplanuotiems, gyvenimiškiems įrašams. Visgi J. Narkevičiūtė patikina, kad įterpti keletą jums svarbių įrašų galima ir dažnai netgi būtina komunikacijai pagyvinti.

„Verta paminėti, kad kampanija nereiškia, jog per tą laikotarpį negalima nieko kito publikuoti, tik kampanijos įrašus. Be abejo, kažkas gali nutikti, kuo norėsite pasidalinti su savo sekėjais, ir tai visiškai galimas atvejis“, – sako specialistė.

Dar daugiau savo įžvalgų ji pateiks ir patirtimi pasidalins jau rugpjūčio 22 d. vyksiančiuose mokymuose. Renginio partneriai: didžiausias naujienų portalas „Delfi“, „Spaudos departamentas“ ir verslo miestelis „Technopolis“, kurio erdvėse ir vyks mokymai „Turinio kūrimas su Jarūne Narkevičiūte“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.