Kaip užkariauti „LinkedIn“ ir ką reikia padaryti 2021-aisiais?

Verslas

2020.12.25

Autorius: Julija Kuliešiūtė

Temos: .

Kaip užkariauti „LinkedIn“ ir ką reikia padaryti 2021-aisiais?

Giedrė Pociūtė ir Kotryna Kurt Asmeninio albumo nuotr.

2020-ieji buvo visiški planų bei prognozių griovėjai. Lygiai prieš metus pasauliui išgirdus apie COVID-19 virusą, niekas netikėjo, kad pandemija apims visą pasaulį. Anot „Linkedist“ įkūrėjų Giedrės Pociūtės ir Kotrynos Kurt, nemažai verslų bei žmonių patikėjo „LinkedIn“, pradėjo leisti vis daugiau laiko šiame tinkle. „Linkedist“ komanda dalinasi patarimais, kaip užkariauti šią platformą ateinančiais 2021 metais ir kokios naujos funkcijos pranašaujamos.

Lanksčiai prisitaikė prie situacijos

Nors 2020 m. prognozės platformoje „LinkedIn“ taip ir neišsipildė, kaip dauguma tikėjosi, bet pokyčių buvo nemažai. G. Pociūtė teigia, kad šiais metais funkcijos buvo sutelktos į pandeminę situaciją ir virtualaus darbo lengvinimą. Atsirado naujų funkcijų, susijusių su virtualia prieiga.

„Šiuo metu turime ir renginius įmonėms, ir tiesiogines transliacijas verslo paskyroms, atsirado ir funkcija „Stories“. Bendraudami su kitais žmonėmis paskyroje, galime planuoti virtualius susitikimus tiesiogiai per platformą su tokiomis programomis kaip „Zoom“ ar „Microsoft Teams“. Tai itin buvo orientuota į pardavėjus, kurie B2B sektoriuje tradicinius pardavimus turėjo keisti virtualiais“, – pasakoja G. Pociūtė.

Nuoseklumas ir vertė vartotojui

Kaip pastebi K. Kurt, vartotojams patinka nuoseklus turinio kėlimas. Būtent dėl to šiais metais dauguma pradėjo kurti tiesioginių transliacijų serijas ar turinio įrašus, kurie turėjo tam tikras tematikas ir buvo keliami kas savaitę: „Mano nuomone, labiausiai išryškėjo asmeninio turinio ir turinio kanalų tendencijos. „LinkedIn“ vartotojai labiausiai įsitraukdavo į įrašus, kurie buvo drąsūs, originalūs bei kiek paprastesni, ne per daug profesionalūs. Prasidėjus pandemijai, dauguma bandė sukurti dar stipresnį ryšį virtualiai, o tam geriausiai tinka artimesnis ir paprastesnis turinys.“

K. Kurt teigia, kad šiais metais jos pažinčių rate ir sekamų įmonių paskyrose „LinkedIn“ turinys tikrai sustiprėjo. Visgi dažniausiai daromos turinio kūrimo klaidos – nenuoseklumas ir turinys, neturintis jokios vertės vartotojui.

Norintiesiems tobulėti

Pasak G. Pociūtės, dauguma žmonių mano, kad „LinkedIn“ turinys turėtų būti labai racionalus ir orientuotas tik į statistiką, skaičius. Ji primena, kad verslo paskyros turėtų būti kuo mažiau komercinės: „Nemažai įmonių perkrauna paskyras įvairias pasiūlymais ir savo paslaugomis ar produktais ir nesulaukia didelio įsitraukimo arba pagrindinis įsitraukimas ateina tik iš įmonės atstovų. Svarbu edukuoti ir dalinti auditorijai patarimus, susijusius su ta sritimi, kurioje dirbate. Tai puikiai daro „Trello“ ar „HubSpot“ paskyros. Dar vienas svarbus punktas yra nebijoti ir pajuokauti ar išreikšti vieną kitą emociją. Juk kitame ekrano gale irgi sėdi toks pat žmogus.“

Nors platformoje „LinkedIn“ yra daug įkvepiančių įmonių paskyrų norintiesiems mokytis, G. Pociūtė pateikia keletą pavyzdžių, iš kurių galima mokytis bei pasisemti idėjų: „Geriausia mokytis iš paties „LinkedIn“. Rekomenduoju visiems pasekti jų pačių produktų verslo paskyras („LinkedIn Marketing Solutions“, „LinkedIn Sales Solutions“, „LinkedIn or Small Business“ ir kt.) arba prenumeruoti jų naujienlaiškius. Ten apstu vertingos informacijos, kurią galima pritaikyti nedelsiant. Kalbant apie kitas įmones ir įkvepiančias verslo paskyras, siūlyčiau pasižvalgyti savo srityje. Tikrai yra lyderių, man asmeniškai labai patinka: „Deloitte“, „Salesforce“, „Gymshark“, „Gong.io“ ir dar daug kitų.“

2021 m. prognozės 

„Linkedist“ komanda dalinasi, ko galime tikėtis iš „LinkedIn“ ateinančiais metais. G. Pociūtė ir K. Kurt pasakoja, kad lauks pokyčiai reklamoje, atsiras naujų galimybių verslo paskyroms, pavyzdžiui, straipsnių rašymas ir komentavimas įmonės paskyroms.

K. Kurt pasakoja, kad turinys ir toliau „žmogiškės“, o pati platforma darysis vis panašesnė į kitus socialinius tinklus: „Kalbant apie funkcijas, „LinkedIn“ taps dar panašesnis į kitus socialinius tinklus. Taip pat skaidrių diskusijų populiarumas – balsavimo funkcija, „Stories“, renginiai ir transliacijos – visos šios funkcijos padėjo „LinkedIn“ tapti skaidresniam ir sukurti daug daugiau viešų diskusijų ir pokalbių. Tikiu, kad kitais metais vartotojai taps dar atviresni ir dar labiau įsitrauks į diskusijas.“

G. Pociūtė sako, kad „LinkedIn“ skatins turėti rinkodaros komandą, daug dėmesio skiriama verslo įsitraukimui.

„Laukia pokyčiai „LinkedIn“ reklamoje. Ten atsiras naujų funkcijų, leisiančių dar detaliau pasiekti norimą auditoriją ir tikslinį klientą, taip pat ir ataskaitas bei sekamus rezultatus bus lengviau valdyti. Verslo paskyrose atsiras keletas administracinių funkcijų: „Super Admin“, „Content Admin“ ir „Analytics Admin“. Jas naudojantys skirtingi įmonės žmonės galės matyti skirtingą informaciją bei gauti ne tokias pat prieigas prie verslo paskyros. Tai tik parodo, kad „LinkedIn“ ir pats skatins turėti didesnę rinkodaros komandą, kurioje būtų keletas žmonių, susikoncentravusių į vieną ar kitą darbą. Taip pat numatoma ir straipsnių galimybė verslo paskyroms. Tai bus puiki vieta viešinti kompanijos naujienas ilgesniu teksto formatu bei dalintis įmonės tinklaraščio straipsniais. Dar viena naujovė – verslo paskyrų įsitraukimas į turinį, galimybė komentuoti kaip įmonei. Galbūt kitais metais atsiras ir žinučių rašymas verslo paskyroms? Teks palūkėti ir išsiaiškinti laikui bėgant.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.