Gudrybės, kaip pritraukti darbuotojus socialiniuose tinkluose
2020.09.03
Temos: Marketingas.
Socialiniai tinklai seniai nėra tik pramogų ar bendravimo šaltinis. Jie tampa atsvara televizijai, spaudai, skelbimų tinklapiams ar net vieta, kurioje ieškoma darbų ar darbuotojų. Ir vis tik kaip pasitelkti socialinius tinklus naujų darbuotojų pritraukimui? Įžvalgomis bei naudingais patarimais dalinasi komunikacijos specialistas Mindaugas Sakalauskas.
Labiausiai pasitikime žmonių rekomendacijomis
„Mes linkę pasitikėti žmonėmis ir jų rekomendacijomis. Ne prekių ženklais ir jų reklamų tinkleliais. Labiau tikime savo kaimynu ar pusbroliu, kad ir parašiusiu žinutę su klaidomis ir prasta nuotrauka nei TV reklama. Nes tikime, kad pirmasis neturi intencijos mums parduoti, o greičiausiai dalinasi nuoširdžia patirtimi“, – sako M. Sakalauskas.
Tą patvirtina ir „Nielsen” kompanijos atlikta vartotojų pasitikėjimo reklama apklausa (Global Trust in Advertising), kurios rezultatai, kad labiausiai pasitikime pažįstamų žmonių rekomendacijomis – taip sako net 92% apklaustųjų. Tuo tarpu reklamomis TV, spaudoje ar internete pasitiki mažiau nei 50% apklaustųjų.
Skatinti darbuotojus dalintis
„Prekiniams ženklams, norintiems komunikuoti apie išskirtinę organizacijos kultūrą, būtina įtraukti darbuotojus į socialinių tinklų veiklą. Svarbu, jog tas įsitraukimas būtų kuo natūralesnis ir savanoriškas“, – komentuoja komunikacijos specialistas.
Jis siūlo sukurti savotišką varžymąsi tarp kolegų, kad jie norėtų įsitraukti į socialiniuose tinkluose pateikiamą turinį – dalintis juo, komentuoti ar persiųsti. „Galite skirti prizą ar nominuoti aktyviausius mėnesio darbuotojus. „Geimifikacija” jums padės įtraukti kolegas ir dažniau bei originaliau dalintis kuriamu turiniu. Taip ne tik turėsite didesnį įsitraukimą socialinėje erdvėje, bet ir padidinsite šansus ieškodami naujų talentų.
Įdomu tai, kad pasak „Sprout Social” atliktos apklausos 21,6 proc. darbuotojų net nėra tikri, ar darbdaviai nori, kad jie dalintųsi įmonės socialinių tinklų paskyrų turiniu. Tad labai svarbu perteikti kolegoms šią žinutę ir juos skatinti“, – sako M. Sakalauskas.
Svarbu pažinti savo auditoriją
Pasak M. Sakalausko, labai svarbu gerai suprasti savo tikslinę auditoriją ir kaip geriau patraukti jos dėmesį. Jei ieškoma aukštos kvalifikacijos ir daug patirties sukaupusių specialistų, vargu ar jiems įspūdį darys stalo futbolas, nemokami užkandžiai biure ir trankūs savaitgaliai su baidarėmis.
„Galbūt jie labiau įvertins žinutes socialiniuose tinkluose apie top užsienio įmones su kuriomis dirbate, naujausius sprendimus, kuriuos įgyvendinate ar didelės apimties projektus, kurie paliks pėdsaką. „Focus Vision” atliktame tyrime 43% kandidatų teigia, kad jie renkasi naują darbovietę dėl prasmingo darbo“, – įžvalgomis dalinasi pašnekovas.
Taip pat jis rekomenduoja pasakoti. „Mums patinka istorijos su tikrais herojais, personažais. Ar tai būtų programuotojas, ar duonos kepėjas, visuomet yra įdomių istorijų bei įdomių žmonių. Atraskite temą ar kampą, apie kurį norite pakalbėti ir rasite istoriją, kurią kažkas iš jūsų biuro patyrė.
Pasakodami darbuotojų istorijas taip pat turėsite galimybę pagerinti ir vidinę įmonės komunikaciją. Vieniems kolegoms bus įdomu dalyvauti procese, kitiems stebėti galutinį rezultatą, tretiems jį aptarinėti“, – patarimais dalinasi komunikacijos specialistas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.