4 SEO patarimai, kurie padės aplenkti konkurentus

Verslas

2014.02.24

Autorius: Tomas Fedaravičius

Temos: .

4 SEO patarimai, kurie padės aplenkti konkurentus

4 SEO patarimai, kurie padės aplenkti konkurentus flick.rcom

SEO (svetainės pritaikymas paieškos sistemų algoritmams) – nuolat kintanti sritis, todėl šios srities naujovės – kasdienis reiškinys. Kaip pabrėžė „BZN start“ kalbinamas internetinės rinkodaros specialistas ir tinklaraščio gmarketing.lt autorius Vilius Gudonis, optimizavimo metodai, kurie veikė prieš metus, dabar jau gali būti neveiksmingi. Kokie SEO metodai gali pagelbėti įgyti pranašumą prieš konkurentus internete?

Šlamštas neveikia

„Google“ algoritmas yra nuolat kintantis, o SEO laikau puikia priemone ypač naujoms ir jaunoms įmonėms pritraukti tikslinių lankytojų srautą ir internetu atimti dalį klientų iš senbuvių. Šiuo metu „Google“, nors ir vertina, suteikia aukštesnes pozicijas didesnį domeno amžių turinčioms svetainėms, tačiau yra SEO metodų, kurie padeda į paieškos rezultatų dešimtuką iškelti visiskai naujas svetaines“, – teigė V. Gudonis.

1 patarimas: kokybiškos nuorodos. Anot V. Gudonio, didelę įtaką svetainės reitingui daro į svetainę kreipiančios nuorodos. Tačiau kalbant apie jas reikėtų vadovautis taisykle, kad geriau kokybė negu kiekybė. Brukalų nurodos arba nuorodos iš nuorodų katalogų veikė anksčiau, o šiuo metu teigiamos įtakos svetainės reitingui neturi.

„Reikia atsižvelgti į kiekvienos svetainės, kurioje publikuojama atgalinė nuoroda, patikimumo reitingą ir autoritetą. Geriau susirinkti atgalines nuorodas iš puslapių, kurie yra aukšto autoriteto („Google PageRank“), bei su jūsų svetaine susijusiu turiniu“, – pabrėžė gmarketing.lt autorius.

Optimizavimas – užduotis profesionalams

2 patarimas: patyrę SEO specialistai. V. Gudonio nuomone, klysta teigiantys, kad SEO optimizavimą galima patikėti bet kam. Prieš kokius penkerius metus procesas nebuvo toks sudėtingas kaip dabar. Paieškos sistema yra nuolat atnaujinama tam, kad vartotojui būtų pateikti kuo tikslesni rezultatai ir tinklalapiai, taigi nuolat keičiami paieškos algoritmai. Tokiu būdu siekiama pašalinti iš paieškos rezultatų vartotojams nevertingas svetaines, kurios galbūt naudojosi nešvariais SEO metodais.

„Jei SEO procesą tvarko neprofesionalas, gali būti padaryta nemaža žala svetainei ir pačiai įmonei. „Google“ gali tiesiog pašalinti įmonės tinklalapį iš savo paieškos rezultatų dėl neteisingo peroptimizavimo. Šiuo metu tai nutinka gana dažnai. Profesionalas turi žinoti, kokiu dažniu naudoti raktažodžius pačiuose tinklalapio tekstuose, kokiu dažniu kurti atgalines nuorodas į tekstą, naudojant pagrindinius ir antrinius raktinius žodžius. Taip pat svarbu išmanyti, iš kokio reitingo bei autoriteto tinklalapių verta kurti atgalines nuorodas“, – sakė V. Gudonis.

Beje, pastaruoju metu internetinės rinkodaros specialistas teigė dažnai susiduriantis su įmonėmis, kurios prašo ištaisyti SEO klaidas – svetainė yra išmesta į ketvirtą ar dar tolesnį paieškos rezultatų puslapį, nors anksčiau kabėjo pirmajame dešimtuke.

Vaizdo įrašų privengia

3 patarimas: tinkami raktiniai žodžiai. Dar viena neretai pasitaikanti SEO klaida – blogai parinkti raktiniai žodžiai, kurie atveda netikslinius vartotojus, o neradę, ko ieškojo, tokie lankytojai greitai palieka tinklalapį nenupirkę prekės ar paslaugos.

„SEO turi sukurti nuolatinį ir ilgalaikį TIKSLINIŲ lankytojų srautą. Tai tie lankytojai, kurie ieško paslaugų ir produktų internetu, dažniausiai jie turi didelį norą PIRKTI. Sukūrus tikslinį lankytojų srautą į svetainę, taip pat derėtų atkreipti dėmesį į tai, ar atėję tiksliniai lankytojai nuspręs įsigyti jūsų siūlomą prekę ar jums paskambinti.

Svetainėje turi būti aiškiai nurodyta, ką lankytojas turi daryti: paskambinti, paspausti čia, įvesti duomenis ir panašiai. Taip jūsų svetainė įvykdys savo tikslą“, – patarė V. Gudonis.

4 patarimas: patogi svetainė ir įtraukiantis turinys. Pašnekovo nuomone, labai svarbu, kad svetainė būtų pritaikyta vartotojams, užkabintų kiekvieną klientą, o šis perskaitytų visą svarbiausią informaciją, kuri jį priartina prie pirkimo. Šią svarbią proceso dalį daug įmonių praleidžia ir taip netenka didžiulio skaičiaus naujų klientų. Svetainė privalo būti patogi naudoti, aiškiai įvardyta produkto ar paslaugos nauda pirkėjui. Lietuviai, V. Gudonio teigimu, kol kas vengia naudoti vaizdo įrašus, kuriuose parodomas produkto veikimas, jo gerosios ypatybės.

„Užsienyje tai yra labai populiaru ir pritraukia daug pardavimo. Bet jei nėra vaizdo įrašų, parduoti prekę ar paslaugą turi svetainės tekstai. Taigi apibendrinant SEO optimizacija ir parduodantys tekstai (angl. sales letter, sales copy) yra smogiamoji jėga, kuri leidžia aplenkti konkurentus ir pagriebti didelę interneto rinkos pyrago dalį“, – SEO nauda neabejojo gmarketing.lt autorius.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.