...

2 mln. klientų, 700 partnerių – štai kodėl verta taikyti lojalumo programas

Verslas

2014.03.18

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: .

2 mln. klientų, 700 partnerių – štai kodėl verta taikyti lojalumo programas

Naujos pasaulinės lojalumo programos PINS atstovai Asmeninio archyvo nuotr.

Norint pritraukti ir išlaikyti klientus jau neužtenka jiems pasiūlyti tik nuolaidų, būtina kurti ir pridėtinę vertę, įsitikinę naujos pasaulinės lojalumo programos PINS atstovai. Jos pagrindas – bendra lojalumo sistema, skirta dažnai apsiperkantiems ir mėgstantiems keliauti klientams. O tokių yra gana daug. Tad ši nauja iniciatyva – puiki galimybė susivienyti mažmeninės prekybos įmonėms ir oro bendrovėms. Tai patvirtino Rygoje vykusio programos pristatymo dalyviai.

„Pagrindinis programos dėmesys kol kas bus sutelktas į Europą, o vėliau bus paskelbti plėtros planai kitose šalyse. Pradžioje programa bus įgyvendinama Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Rusijoje, o kitos šalys ir prie programos PINS prisidės artimiausiais mėnesiais“, – pasakoja PINS programą valdančios ir įgyvendinančios įmonės „Coalition Rewards“ vadovas Gabi Koolas. Pasak jo, šiuo metu programos dalyvių skaičius viršija 2 milijonus, o iki 2015 m. pabaigos šį skaičių tikimasi padidinti iki 5 milijonų.

Tinklo „Euronics“ Lietuvoje vadovė Vitolda Kavaliauskienė kalba atvirai: „Lietuvoje lojalumo programų situacija sudėtinga. Vyrauja nuolaidų programos, kai kiekvienas tinklas ar jų partneriai savo klientams siūlo nuolaidas. O mes norime, kad klientai gautų ne nuolaidą, o pridėtinę vertę, kuri skatintų grįžti ir vėl gauti naudos.“

Pasak V. Kavaliauskienės, kiekvienas klientas naudojasi visais rinkos segmentais: valgo kavinėse, važinėja autobusais, skraido lėktuvais, perka buitinę technika, avalynę, todėl visiems programos dalyviams ji naudinga vienodai.

Pirmajame programos plėtros etape dalyvauja aibė puikiai žinomų įmonių: „Nordea“, „Harmony Park“, „airBaltic“, „Švaros broliai“, „SPA Vilnius“, „iDream“, „Julia Janus“, „Euronics“, „SmartTaxi“, „Elegant Line“, „East Island“, „IDW Esperanza“, medicinos centrai „Northway“, „Heros“.

„Jokios individualios programos negali prilygti šiai, – įsitikinęs „Euronics“ valdančios „Topo Group“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika. – Manome, kad kolektyvi lojalumo programa suteiks mūsų įmonei dar didesnes galimybes būti išskirtinei rinkoje ir palaikyti santykius su savo klientais. Tai ir paskatino tapti PINS partneriais.“

Pasak A. Rusteikos, šios programos tikslas yra tapti pirmaujančia lojalumo programa Europoje.

Įmonės „Coalition Rewards“ verslo plėtros vadovė Lietuvos regionui Gintarė Anužytė pasakoja, kad didžiausia kompanijos plėtra vyko 2013 m. Šiemet tikimasi dar geresnių rezultatų. Sėkme G. Anužytė (nuotr. žemiau) neabejoja, nes konkurentų šiuo metu programa neturi – tai pažangiausia lojalumo programa Šiaurės ir Rytų Europoje.

„Ši programa turi visus pažangiausius įrankius, kaip valdyti informaciją, kaip klientui pasiūlyti daugiau nei vienkartinę nuolaidą, pavyzdžiui, nemokamą skrydį lėktuvu“, – pasakoja G. Anužytė ir priduria, kad prie programos jau yra prisidėję per 700 įvairių segmentų partnerių, iš kurių net 60 – vietinio kapitalo partneriai. Iš jų perkant gaunami vadinamie pinsai. Juos klientai kaupia, o vėliau gali išleisti pagal savo poreikius.

Pavienei įmonei kurti savo lojalumo programą brangu, o prisidedant prie jau veikiančios sutaupoma daug išlaidų.

Svarbiausias programos PINS principas – atvirumas. Ji puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, iki šiol lojalumo programų nesiūliusioms. PINS joms suteikia progą dalyvauti pasaulinėje bendradarbiavimo lojalumo programoje kartu su didžiosiomis prekybos įmonėmis.

Lojalumo programų efektyvumu neabejoja ir „Smart Taxi“ vadovas Vytautas Reisas. Ši bendrovė prie programos PINS prisidėjo vos prieš 6 mėnesius, tačiau jos naudą netruko pajusti: „Mūsų klientai aktyviai domisi lojalumo programa ir naudojasi paslaugomis, nes žino, kokią pridėtinę vertę iš to gauna. Sukauptus taškus jie gali naudoti kitoms paslaugoms.“

Paklaustas, kodėl tokie pasiūlymai atrodo patrauklūs, pašnekovas prisimena įprastą lietuvišką pomėgį: „Kiekvienas žmogus linkęs ką nors kolekcionuoti. O jei jis tai gali išsikeisti į ką nors vertingo, tai nepriklauso nuo to, kokioje srityje dirbi ar kokias paslaugas teiki, tai naudinga visiems.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.