...

15 seksualiausių reklamų spaudoje (N-18)

Verslas

2013.02.14

Autorius: Juliana Miliut

Temos: .

15 seksualiausių reklamų spaudoje (N-18)

Per pastaruosius du dešimtmečius aiškių seksualinių vaizdų naudojimas spausdintoje reklamoje tapo kone įprastas. Organizatorių nuotr.

Tai, kad seksualines iliuzijas ir kūniškumą savireklamai naudoja kontracepcijos priemonių ar apatinio trikotažo gamintojai, nestebina ir, ko gero, yra pagrįsta elementariais logikos dėsniais. Tačiau nustebtumėte sužinoję, kad seksualumas ir jo taikymas rinkodaroje žaibo greičiu gali padidinti bulvyčių, alaus ar higienos reikmenų pardavimą. Todėl kviečiame paganyti akis į seksualiausias spaudoje pasirodžiusias reklamas ir pasisemti kūrybių idėjų.

Seksualumas sėkmingai pasitelkiamas prekių ar paslaugų reklamai nuo pat rinkodaros ir savireklamos reiškinio susiformavimo. Dažniausiai jis išreiškiamas ir yra pagrįstas vizualinių elementų, tokių kaip patrauklūs modeliai, vaizdavimu.

Per pastaruosius du dešimtmečius aiškių seksualinių vaizdų naudojimas spausdintoje reklamoje tapo kone įprastas. Nepriklausomai nuo to, ar šis reiškinys vertinamas kaip teigiamas, seksualumas yra laikomas vienu galingiausių įrankių rinkodaros ir ypač reklamos srityse.

Kai ateina laikas sukurti savo produkto ar paslaugos reklamą ir jūs neturite gausybės protingų bei unikalių minčių, visada galite prisiminti ir pasinaudoti viena faktais pagrįsta taisykle – seksualumas parduoda. Tik neperlinkite lazdos. Neseniai Jungtinėje Karalystėje atliktas tyrimas rodo, kad apie du trečdaliai moterų mano, jog reklamos kūrėjai nuėjo per toli naudodami seksualumą savo produktų ar paslaugų pardavimui skatinti.

Taip pat derėtų neužmiršti, kad seksualinių vaizdų naudojimas reklamoje buvo, yra ir bus kritikuojamas dėl daugybės įvairių priežasčių. Religingi konservatoriai dažnai mano, kad tai yra nepadoru. Kai kurios feministės teigia, kad reklamai parinkto asmens sudaiktinimas skatina ir stiprina seksizmą. Dar daugiau – perdėtas dėmesys, kuris skiriamas kūnui, yra laikomas prastos savigarbos ir nelaimingumo jausmo tarp paprastų žmonių, ypač jaunimo, generatoriumi.

Kita vertus, yra daug produktų, kurie glaudžiai susiję su lytimi, pavyzdžiui, kontracepcijos priemonės, apatinis trikotažas, intymios higienos reikmenys ar kitos su intymesnėmis sritimis susijusios prekės bei paslaugos, tiesiogiai reikalaujančios pasitelkti seksualumą įgyvendinant rinkodaros startegijas ir kuriant reklamas.

Jūsų teisė (ne) rinktis!

Reklamos spaudoje

32-1360826103-474364.jpg 32-1360826103-202748.jpg 32-1360826103-317486.jpg 32-1360826104-735285.jpg 32-1360826104-412545.jpg 32-1360826104-402343.jpg 32-1360826104-589548.jpg 32-1360826105-540013.jpg 32-1360826105-859574.jpg 32-1360826105-574987.jpg 32-1360826106-175372.jpg 32-1360826106-964972.jpg 32-1360826106-308831.jpg durex-extra-large 32-1360826106-788908.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.