Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Mokymai įmonėms – eksporto augimo strategijos parengimas

2024-09-02

Mokymai įmonėms – eksporto augimo strategijos parengimas

Premium

,

Inovacijų agentūra drauge su patyrusių rinkodaros, tarptautinės komunikacijos ir prekinio ženklo ekspertų komanda kviečia Lietuvos įmones dalyvauti atnaujintoje BrandLAB programoje – čia drauge su ekspertų komanda paruošite tvirtą savo prekės ženklo strategiją tarptautinėms rinkoms. BrandLAB programa, vykstanti jau šeštą kartą, skirta Lietuvos įmonėms, siekiančioms padidinti savo prekės ženklo eksportą. Ši programa suteiks jums reikiamas žinias ir […]

Kaina: Nemokamai

Renginio aprašymas:

Inovacijų agentūra drauge su patyrusių rinkodaros, tarptautinės komunikacijos ir prekinio ženklo ekspertų komanda kviečia Lietuvos įmones dalyvauti atnaujintoje BrandLAB programoje – čia drauge su ekspertų komanda paruošite tvirtą savo prekės ženklo strategiją tarptautinėms rinkoms. BrandLAB programa, vykstanti jau šeštą kartą, skirta Lietuvos įmonėms, siekiančioms padidinti savo prekės ženklo eksportą. Ši programa suteiks jums reikiamas žinias ir įgūdžius, padėsiančius sėkmingai plėstis į užsienio rinkas.

Programos trukmė: rugsėjo 9 d. – lapkričio 25 d.

Ko išmoksite?

  • analizuoti eksporto rinkas
  • segmentuoti tikslinius klientus
  • adaptuoti vertės pasiūlymą konkrečiai eksporto rinkai
  • parengti eksporto augimo strategiją

Baigę programą turėsite parengtą eksporto strategiją bei aiškų veiksmų planą su stebėsenos rodikliais, leidžiančiais efektyviai stebėti ir valdyti eksporto plėtrą. Ši programa suteiks Jūsų verslui galimybę augti tarptautinėse rinkose ir stiprinti savo prekės ženklą už Lietuvos ribų.

Dėmesio – dalyvių skaičius ribotas, todėl kviečiame įmones registruotis kuo greičiau. Registracija vyks iki rugsėjo 2 d.

Finansavimas

Projektas bus finansuojamas Lietuvos Respublikos valstybės. BrandLAB dirbtuvėse dalyvaujančiai įmonei Valstybės pagalbos registre bus įregistruota 2681 EUR de minimis pagalbos suma.

 

Daugiau apie programą:

1. Įmonių atranka (rugsėjo 9 – 13 d.)

Projekte dalyvauti kviesime iki 15 įmonių, po 2 įmonės atstovus. Dirbtuvių programoje įmonę privalo atstovauti 2 asmenys: įmonės vadovas ar aukštesnio rango vadovas, kuris priima strateginius sprendimus bei už eksportą/rinkodarą atsakingas darbuotojas.

 

2. Įmonės eksporto potencialo ir dabartinio verslo modelio įvertinimas apimantis du etapus (rugsėjo 9 – 13 d.)

  • Eksporto potencialo įvertinimas, pasitelkiant Eksporto diagnostikos įrankį ir peržiūrint gautas įžvalgas.
  • Dabartinio verslo modelio įvertinimas atliekant kokybinį interviu remiantis ERA (export readiness assesment) metodika.

3. BrandLAB dirbtuvės (rugsėjo 23 d. – lapkričio 18 d.)

Dirbtuvėms bus skiriamos 5 mokymosi dienos.

Dirbtuvių temos:

  • Konkurencinės (išorinės) ir vidinės įmonės aplinkos analizė (rugsėjo 23 d.)
  • Tikslinių klientų analizė: poreikių tyrinėjimas, interpretavimas ir supratimas (spalio 7 d.)
  • Esamo prekės ženklo analizė ir strateginė ženklodara (spalio 21 d.)
  • Eksporto strategijos rengimas (lapkričio 4 d.)
  • Eksporto strategijos įgyvendinimas ir stebėsena (lapkričio 18 d.)

4. Individualios ekspertų konsultacijos

Kiekvienai įmonei numatoma ne mažiau kaip 3 val. individualių konsultacijų su paskirtu ekspertu.

5. Finalinis renginys (lapkričio 25 d.)

Visi programos dalyviai pristatys parengtą savo prekės ženklo vertės pasiūlymą eksporto rinkai su eksporto strategijos veiksmų ir stebėsenos rodiklių planu.

BrandLAB ekspertų komanda:

Ugnius Savickas – vadovų ugdymo programų autorius ir lektorius, verslo konsultantas. Konsultuodamas įmones Ugnius daugiausiai dėmesio skiria šioms temoms: konkurencinis pranašumas, verslo ir vertės pasiūlymo modelis, efektyvus vadovavimas inovacijoms ir pokyčiams.

Mindaugas Lapinskas – rinkodaros, komunikacijos ir viešųjų ryšių konsultantas. Mindaugas kaupė patirtį dirbdamas su įmonėmis „Procter&Gamble“, „Unilever“ ir „Carlsberg“ rinkodaros srityje, o dabar organizacijoms padeda komunikuoti apie verslą ir strategiją, patraukliai pateikti pasiūlymą ir formuoti stiprias prekių ženklų tapatybes.

Ieva Bieliunaitė-Jankauskienė – rinkodaros strategė, tarptautinės komunikacijos ekspertė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė, rinkodaros agentūros „TBWA\Vilnius" partnerė. Dabar Ieva daugiausiai konsultuoja skandinaviškus verslus ir specializuojasi mene, kultūroje ir tvariame versle, dirba su tarptautine prekės ženklų plėtra, produktų bei procesų formavimu, pokyčių įgalinimu.

Gintautas Kučas – sertifikuotas rinkodaros vadovas (LiMA B), patyręs verslo vystytojas, turintis daugiau kaip 20 metų patirtį versle, pardavimų, rinkodaros ir operacijų valdyme. Gintautas išsiskiria nuosekliu strateginiu mąstymu, atkaklumu ir disciplina įgyvendinant rinkodaros sprendimus, sprendžiant sudėtingas verslo problemas ir rinkos iššūkius.

 

Kas gali dalyvauti?

Įmonės bus atrenkamos pagal šiuos kriterijus:

1. Lietuvoje ekonominę veiklą vykdanti labai maža, maža ar vidutinė įmonė (MVĮ), turinti pajamų ir darbuotojų.

2. Įmonė yra produktų gamintojas ir/ar paslaugų teikėjas ir/ar vystantis nuosavą prekinį ženklą subjektas;

3. Įmonė veikia vienoje iš sumanios specializacijos sričių: sveikatos technologijos ir biotechnologijos, nauji gamybos procesai medžiagos ir technologijos, informacinės ir ryšių technologijos. Ar įmonė priklauso sumanios specializacijos sričiai, galima pasitikrinti čia;

4. Įmonė turi ne mažiau kaip 2 m. eksporto patirtį keliose eksporto rinkose;

5. Įmonė planuoja ir skiria biudžetą eksporto pardavimų ir rinkodaros veiklai;

6. Įmonė yra vertinama kaip patikima (patikimumo vertinimui remiamasi atvirų duomenų platformos vykdoma įmonių reitingavimo sistema, paremta atviraisiais įmonių duomenimis);

7. Įmonė atitinka nereikšmingos de minimis pagalbos skyrimo sąlygas;

8. Įmonė yra registruota VšĮ Inovacijų agentūros plėtojamoje „B2Lithuania“ verslo kontaktų duomenų bazėje;

9. Prioritetas teikiamas įmonei, gaminančiai aukštųjų ir/ar aukštesniųjų technologijų produktus ir (arba) teikiančiai daug žinių reikalaujančias paslaugas. Pasitikrinti aukštos pridėtinės vertės sektoriui priskiriamas įmones pagal EVRK 2 red. kodus galima čia.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.