Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje!
Lietuvos marketingo asociacijos pagrindinis tikslas yra stiprinti marketingo profesiją Lietuvoje, todėl ypač svarbu yra kalbėti apie marketingo vadovo karjerą.
Koks turi būti šiuolaikinis CMO? Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia? Koks turi būti CMO įvaizdis? Kaip nuosekliai siekti marketingo karjeros?
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Joje kviečiami dalyvauti įmonių bei marketingo vadovai ir visi norintys jais tapti. Pranešimus skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis Lietuvos ir užsienio ekspertai bei praktikai.
KONFERENCIJOS PRANEŠĖJAI:
Dr. Urtė Neniškytė, Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro neuromokslininkė (video pranešimas)
Dr. Eugenijus Laurinaitis, Psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas
Doc. Kristupas Sabolius, Vilniaus universiteto filosofijos fakulteto docentas, filosofas, rašytojas
Justinas Jautžemis, „Hungry Scout" partneris ir strategas
MIndaugas Savickas, „Tele 2" rinkodaros direktorius, Metų CMO 2018
Arijus Žakas, „Socialus Marketingas" vadovas
Ben Racz, „JVBroker.com” įkūrėjas ir pagrindinis konsultantas
Gabrielė Šerenienė, „Coca-Cola HBC Lietuva" viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė
Marija Simona Šimulynaitė, kūno kalbos, neverbalinio bendravimo lektorė, režisierė, pedagogė
Laura Domarkė, „AdDrama” įkūrėja ir vadovė
Lukas Yla, „CityBee" vadovas
Pranešimų temos ir bilietai www.cmosummit.lt