...

Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Kodėl vieni prekių ženklai – mylimi, o kiti – ne?

Įvykęs renginis

Kodėl vieni prekių ženklai – mylimi, o kiti – ne?

Renginyje pažvelgsime į prekių ženklus ir jų atributiką – kas juos daro mėgstamais ir stipriais, iš keturių požiūrio taškų: komunikacijos, reklamos specialisto, žiniasklaidos analitiko ir teisininko. Paanalizuosime, kaip prekių ženklai atrodo Lietuvos žiniasklaidoje: kurie minimi intensyviausiai, kokiu tonu, kieno lūpomis ir kokiame kontekste kalbama apie prekių ženklus. Kaip prekių ženklų vaizdas žiniasklaidoje koreliuoja su kasmet […]

Kaina: Nemokamai

Renginio aprašymas:

Renginyje pažvelgsime į prekių ženklus ir jų atributiką - kas juos daro mėgstamais ir stipriais, iš keturių požiūrio taškų: komunikacijos, reklamos specialisto, žiniasklaidos analitiko ir teisininko.

Paanalizuosime, kaip prekių ženklai atrodo Lietuvos žiniasklaidoje: kurie minimi intensyviausiai, kokiu tonu, kieno lūpomis ir kokiame kontekste kalbama apie prekių ženklus.

Kaip prekių ženklų vaizdas žiniasklaidoje koreliuoja su kasmet reklamos agentūros „DDB Vilnius“ atliekamu prekių ženklų tyrimu, kuriame aiškiai matosi – kurie prekių ženklai yra mėgstamiausi žmonių ir kodėl, dėl kokių atributų. Analizuosime prekių ženklų savybių dinamiką.

Teisininkai pristatys savo vertinimus: kas yra stiprus ir silpnas prekės ženklas. Prekių ženklams paprastėjant, atsiranda įvairių teisinių rizikų – kaip apsaugoti savo prekės ženklą?

Pranešėjai:
Daiva Tonkūnienė, reklamos agentūra "DDB Vilnius"
Kristina Vilkienė, Valstybinis patentų biuras
Aidas Petrošius, žiniasklaidos analizės įmonė "Mediaskopas"
Moderatorius Artūras Jonkus, Komunikacijos industrijos asociacijos vadovas, komunikacijos agentūra "Agency 1323"

Renginys nemokamas. Registracija būtina: https://www.komunikacija.lt/renginiai/

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.