Šių mokymų tikslas – aptarti kaip pasiekti asmeninį ir profesinį pasitikėjimą, skatinti iniciatyvą darbo vietoje, išanalizuoti efektyvaus darbo aspektus, socialinius vaidmenis bei atsakomybę, suteikti žinių apie dvišalius susitarimus siekiant kokybiško asmeninio ir šeimos gyvenimo derinimo, aptariamos darbo ir asmeninio gyvenimo balanso išlaikymo metodikos, jų pritaikymas kasdienėje veikloje. išugdyti sugebėjimą analizuoti įmonės ir darbuotojo poreikius, lūkesčius siekiant bendro tikslo.
Mokymų metu siekiama suformuoti įgūdžius priimti teisingus sprendimus kuriant patrauklias darbo sąlygas įmonėje, išugdyti sugebėjimą analizuoti įmonės poreikius pritaikant darbo vietas atitinkančias abiejų socialinių partnerių lūkesčius (derinant dalinį užimtumą, lanksčias darbo formas, įdarbinant įmonėse specialistus, atsakingus už patiriamus sunkumus derinant šeimos ir darbo laiką asmenis. Suteikiamos praktinės žinios kaip efektyviai panaudoti įmonės kaštus skirtus socialinėms reikmėms.
Šie mokymai paskatins socialines iniciatyvas darbo vietose, suteiks žinių apie apčiuopiamą darbuotojų motyvavimo naudą įmonei (produktyvesnis darbas, lojalumas, geras įmonės vardas už įmonės ribų).
Mokymus ves Leonora Pimpienė.
Apie lektorę: 1988 m. baigė Šiaulių K. Preikšo pedagoginį institutą (specialybė – pedagogikos ir psichologijos dėstytoja). 1980–1997 m. dirbo švietimo sistemoje (iš jų 5 metus – pavaduotoja, 10 metų ėjo vadovo pareigas). 1993 m. Lietuvos mokytojų kvalifikacijos institute įgijo vadybinį cenzą. Nuo 1997 m. Valstybinio socialinio draudimo (prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos) Mokymo ir tyrimo centro vyr. dėstytoja (androgogė). Kartu su PHARE Dvynių projekto „Pagalba Lietuvai“ konsultantais ir airių kolegomis kūrė klientų aptarnavimo standartus Valstybinio socialinio draudimo sistemoje. Nuo 2006 m. – nepriklausoma organizacijų įmonių santykių vystymo konsultantė. Turi 15 metų organizacijų darbuotojų žinių gilinimo ir įgūdžių tobulinimo seminarų vedimo patirties. Skaito seminarus vadovavimo, derybų vedimo, laiko planavimo ir valdymo, komandinio darbo, efektyvaus bendravimo, kokybiško klientų aptarnavimo, organizacijos įvaizdžio kūrimo, įtaigaus viešojo kalbėjimo įgūdžių formavimo, konfliktų bei streso valdymo temomis.
Mokymų grupė: 18 žmonių.