„Facebook“ reklamos vietos

Žinių bazė

2020.02.27

Reklamuojame verslo paslaugas Facebook’e. Tačiau nelabai aišku kada ir kodėl ir kokius „placement’us” rinktis (Facebook Ad Placements/ „Facebook“ skelbimų paskirties vietos). Kada uždėti varnelę ir kada jos nedėti, kada rinktis kada ne ir nuo ko tai priklauso, reklamos specifika, tikslai?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Tomas Morkūnas

Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“

Publikavimo data: 2020-03-25 16:21

Dažniausiai dėl didesnės reklamos sklaidos rekomenduojama naudoti visas siūlomas paskirties vietas. Jei reklamos turinys neatitiks tam tikrų paskirties vietų reikalavimų...

Publikavimo data: 2020-03-25 16:21

Dažniausiai dėl didesnės reklamos sklaidos rekomenduojama naudoti visas siūlomas paskirties vietas. Jei reklamos turinys neatitiks tam tikrų paskirties vietų reikalavimų (pavyzdžiui vaizdo įrašas bus per ilgas video reklamai), šios vietos automatiškai neleis naudoti. Idealiausiu atveju paskirties vietas galima rinktis pagal vartotojų įpročius, tikrinant, kurios iš jų veikia geriau. Tačiau dažniausiai pakanka apsispręsti ar reklamą bus norima rodyti „Facebook“ ir „Instagram“ soc. tinkluose, ar tik „Facebook“.

Ekspertai

Tomas Morkūnas

Tomas Morkūnas

Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.