„Facebook“ reklamos vietos
2020.02.27
Reklamuojame verslo paslaugas Facebook’e. Tačiau nelabai aišku kada ir kodėl ir kokius „placement’us” rinktis (Facebook Ad Placements/ „Facebook“ skelbimų paskirties vietos). Kada uždėti varnelę ir kada jos nedėti, kada rinktis kada ne ir nuo ko tai priklauso, reklamos specifika, tikslai?
Temos: Pardavimai, Verslo pradžia.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Tomas Morkūnas
Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“
Publikavimo data: 2020-03-25 16:21
Dažniausiai dėl didesnės reklamos sklaidos rekomenduojama naudoti visas siūlomas paskirties vietas. Jei reklamos turinys neatitiks tam tikrų paskirties vietų reikalavimų...
Publikavimo data: 2020-03-25 16:21
Dažniausiai dėl didesnės reklamos sklaidos rekomenduojama naudoti visas siūlomas paskirties vietas. Jei reklamos turinys neatitiks tam tikrų paskirties vietų reikalavimų (pavyzdžiui vaizdo įrašas bus per ilgas video reklamai), šios vietos automatiškai neleis naudoti. Idealiausiu atveju paskirties vietas galima rinktis pagal vartotojų įpročius, tikrinant, kurios iš jų veikia geriau. Tačiau dažniausiai pakanka apsispręsti ar reklamą bus norima rodyti „Facebook“ ir „Instagram“ soc. tinkluose, ar tik „Facebook“.