LinkedIn „sponsored” reklama
2020.12.13
Ar LinkedIn’e gaunami asmeniniai „sponsored” pasiūlymai nepažeidžia BDAR ar tiesioginės rinkodaros?
Temos: Teisė.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Andrius Pranckevičius
Advokatas, vadovaujantis partneris / BALTICLAW
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Advokatas, vadovaujantis partneris / BALTICLAW
Publikavimo data: 2020-12-18 10:30
Tiesioginė rinkodara yra suprantama, kaip veikla, kurios tikslas – paštu, telefonu arba kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas,...
Publikavimo data: 2020-12-18 10:30
Tiesioginė rinkodara yra suprantama, kaip veikla, kurios tikslas – paštu, telefonu arba kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas, teirautis jų nuomonės dėl siūlomų prekių ar paslaugų. Atitinkamai pažymime, kad „Sponsored“ reklama nėra laikoma tiesiogine rinkodara, nes tai yra srautinio pobūdžio prekės ar paslaugos reklamavimas atitinkamose platformose. Tokie įrašai yra laikomi reklama, pagal LR reklamos įstatymą – t. y. bet kokia forma ir bet kuriomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens ūkine komercine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, įskaitant nekilnojamo turto įsigijimą, turtinių teisių ir įsipareigojimų perėmimą. Remiantis Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu yra draudžiama paslėpta reklama. Todėl, atitinkamai srautinis reklaminis įrašas turi būti pažymėtas #reklama arba #sponsored. Taip pažymėta reklama nėra laikoma pažeidžiančia minėtą reklamos įstatymą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog tai yra bendro pobūdžio konsultacija – siekiant geriausių rezultatų, siūlytume pasikonsultuoti su teisininku.