Ar pirkėjams galiu siųsti naujienlaiškį?

Žinių bazė

2019.11.21

Ar nepažeisiu BDAR, jei žmonėms, kurie apsipirko mano e. parduotuvėje, siųsiu naujienlaiškį apie kitus pasiūlymus, nors jie ir neprenumeravo naujienlaiškio?

Temos: , , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Martynas Bieliūnas

Vykdantysis partneris / „Privacy Partners“

Premium

Publikavimo data: 2019-11-22 1:04

Ne, tai nebus teisinga. Reikia laikytis teisėtumo ir skaidrumo principų. Jei pirkėjas neprenumeravo naujienlaiškio, kai jam buvo sudaryta galimybė, vadinasi,...

Publikavimo data: 2019-11-22 1:04

Ne, tai nebus teisinga. Reikia laikytis teisėtumo ir skaidrumo principų. Jei pirkėjas neprenumeravo naujienlaiškio, kai jam buvo sudaryta galimybė, vadinasi, jis nepageidauja gauti tos informacijos. Svarbu atkreipti dėmesį, kad neteisingas požiūris būtų ir tuo atveju, jei jūs nesiūlote prenumeruoti naujienlaiškio, o po to imate juos siųsti.
Naujienas galite siųsti tuo atveju, jeigu jos tiesiogiai susijusios su parduota preke ar paslauga, pavyzdžiui: „Pirkote pas mus dviratį. Gamintojas vienoje iš partijų rado defektų ir kviečia apsilankyti parduotuvėje, kad patikrintume Jūsų dviratį“, „Nemokamai patikrinsime Jūsų prekės techninę būklę“ ir pan. Taip pat galima siųsti laiškus ir tada, jei sutarties nebuvo, bet buvo konkretus ketinimas ją sudaryti: „Pradėjote užsakymą XYZ, bet jis buvo nutrauktas dėl tinklalapio techninių kliūčių. Ar pageidaujate įsigyti šią prekę ir užbaigti forminti užsakymą?“ ir pan.

Ekspertai

Martynas Bieliūnas

Martynas Bieliūnas

Vykdantysis partneris / „Privacy Partners“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.