Ar BDAR visada taikomas tiesioginei rinkodarai?

Žinių bazė

2019.11.22

Kokiais atvejais nereikia duomenų subjekto sutikimo, įgyvendinant tiesioginę rinkodarą?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Martynas Bieliūnas

Vykdantysis partneris / „Privacy Partners“

Premium

Publikavimo data: 2019-11-13 1:04

Sprendžiant iš klausimo, su duomenų subjektu nebuvo jokių verslo santykių, parduotų prekių, anksčiau duotų sutikimų ir pan. Tokiu atveju laikausi...

Publikavimo data: 2019-11-13 1:04

Sprendžiant iš klausimo, su duomenų subjektu nebuvo jokių verslo santykių, parduotų prekių, anksčiau duotų sutikimų ir pan. Tokiu atveju laikausi saugaus požiūrio: sutikimas yra būtinas. Kreipdamiesi į konkretų asmenį be jokio sutikimo ar kito tinkamo teisinio pagrindo – rizikuojate.

Nepamirškite, kad galite kreiptis į įmonę, o ne į konkretų asmenį – tai nepažeis BDAR. Taip pat reikėtų pamąstyti, kaip pritraukti ir sudominti Jūsų tikslinę auditoriją, kad jie patys kreiptųsi į jus, sutiktų gauti naujienlaiškį, užsiregistruotų į renginį ir pan.

Ekspertai

Martynas Bieliūnas

Martynas Bieliūnas

Vykdantysis partneris / „Privacy Partners“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.