Kuo skiriasi „Bounce rate“ nuo „Exit rate“?

Žinių bazė

2020.03.05

„Bounce rate“ reiškia, kad lankytojas net nepaskrolino per puslapį ar, kad užėjo, paskrolino, išėjo? Kuo skiriasi „Bounce rate“ nuo „Exit rate“?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2020-03-06 11:40

Jei norite suprasti, kuo skiriasi konkretaus puslapio išėjimų rodiklis ir atmetimo rodiklis, atminkite toliau nurodytus dalykus. Visų puslapio peržiūrų išėjimų...

Publikavimo data: 2020-03-06 11:40

Jei norite suprasti, kuo skiriasi konkretaus puslapio išėjimų rodiklis ir atmetimo rodiklis, atminkite toliau nurodytus dalykus. Visų puslapio peržiūrų išėjimų rodiklis (exit rate) – tai paskutinių puslapio peržiūrų per seansą procentinė dalis. Visų seansų, kurie prasideda puslapiu, atmetimo rodiklis (bounce rate) – tai vienintelių seanso puslapių procentinė dalis. Puslapio atmetimo rodiklis pagrįstas tik seansais, kurie pradedami šiuo puslapiu. Todėl, jeigu turite tik vieną puslapį (dar vadinamą "landing page"), siūlau per Google Tag Manager programą apsirašyti veiksmus tame puslapyje, kurie skaitytusi kaip veiksmas, taip žinosite tikrąjį atmetimo rodiklį.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.