„Google Display“ reklama
2020.03.06
Sveiki. Kalbant apie „Google Display“ reklamą. Norėčiau paklausti, kaip būtų tikslinga naudoti raktažodžius? Įdomi Jūsų nuomonė. Ačiū.
Temos: Pardavimai, Technologijos.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Justinas Mikulskis
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Premium
Publikavimo data: 2020-03-06 11:16
Kontekstinis taikymas pradedamas prie Vaizdinės reklamos tinklo kampanijų skelbimų grupių pridedant turinio raktinių žodžių ar temų. Raktiniai žodžiai yra atskiri...
Publikavimo data: 2020-03-06 11:16
Kontekstinis taikymas pradedamas prie Vaizdinės reklamos tinklo kampanijų skelbimų grupių pridedant turinio raktinių žodžių ar temų. Raktiniai žodžiai yra atskiri žodžiai, o tema – tai tinklalapio sąvokos arba pagrindinė tema, bet ne atskiri terminai. Todėl, naudokite bendrinius raktinius žodžius, kad smarkiai neapribotumėte siekiamos auditorijos ir paliktumėte vietos Google sistemos savioptimizacijai.