...

Papildomų paslaugų siūlymas telefonu

Žinių bazė

2020.02.01

Jei klientas paskambina į įmonės klientų aptarnavimą su problema ar verta dar siūlyti kažką pirkti? Ar geriau daryti išeinantį skambutį?

Temos: , , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Darius Čibonis

Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt

Premium

Publikavimo data: 2020-02-05 11:08

Subtili situacija. Papildomas prekes ar paslaugas siūlyčiau tik tuo atveju, jei būčiau visiškai tikras, kad klientas liko patenkintas problemos sprendimu,...

Publikavimo data: 2020-02-05 11:08

Subtili situacija. Papildomas prekes ar paslaugas siūlyčiau tik tuo atveju, jei būčiau visiškai tikras, kad klientas liko patenkintas problemos sprendimu, idealiu atveju jis pats turėtų užsiminti apie papildomus poreikius. Priešingu atveju, pardavimui naudočiau kitą pokalbį.

Ekspertai

Darius Čibonis

Darius Čibonis

Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.